-
Wiedźmin 3: Dziki Gon[spoilery]
http://www.gry-online.pl/galeria/gry13/1121501140.jpg
The Witcher 3: Wild Hunt to trzecia odsłona popularnej serii cRPG opartej na prozie Andrzeja Sapkowskiego. Grę wyprodukowało studio CD Projekt RED, czyli zespół odpowiedzialny również za dwie poprzednie części.
Ponownie wcielamy się w znanego z poprzednich odsłon wiedźmina. Główna oś fabularna obraca się wokół kilku oddzielnych wątków. Wśród nich znalazło się poszukiwanie utraconej miłości Geralta oraz inwazja królestwa Nilfgaardian. Spróbujemy też powstrzymać tytułowy Dziki Gon, czyli wielkie polowanie, w którym biorą udział pędzące po niebie upiory. Wszystkie te główne zadania oferują filmową jakość opowiadanej historii, z rozgałęzionymi ścieżkami wydarzeń, imponującymi scenkami przerywnikowymi i starannie wyreżyserowanymi sekwencjami. Co ciekawe, możemy porzucić część wątków, ale spotkają nas za to ciężkie konsekwencje. Poza głównymi opowieściami dostępne jest także zatrzęsienie misji pobocznych, które w sumie starczają na ponad sto godzin zabawy. Autorzy zadbali o dużą różnorodność wyzwań. W trakcie przygód będziemy eksplorowali m.in. jaskinie, prastare ruiny i tętniące życiem wioski. Zapolujemy na potwory dla zysku oraz specjalnych nagród. Pojawią się również zadania oparte na dochodzeniach. Różne rejony świata oferują swoje własne mini gierki (np. zawody w rzucaniu nożami) ze specjalnymi nagrodami, choć jednocześnie ich ukończenie nigdy nie jest wymagane dla dalszego rozwoju fabuły.
Zgodnie z tradycją serii, trzeci Wiedźmin oferuje sporą swobodę odgrywania postaci, a fabuła jest mocno rozgałęziona, tak aby umożliwić graczom dokonywanie różnych wyborów. Jednocześnie wirtualny świat ma być w dużym stopniu dynamiczny. Przykładowo, niektóre nasze akcje mogą sprawić, że zagrożona przez ataki bandytów wioska kompletnie się wyludni. Gra posiada świat o otwartej strukturze, który jest czterdziestokrotnie bardziej rozległy niż w The Witcher 2: Assassins of Kings. Nowy silnik (CDRED Engine 3) został zaprojektowany tak, aby cały czas ładował dane w tle, co pozwoliło uniknąć ekranów wczytywania. Przemieszczanie się ułatwia opcja jazdy na koniu. Przy dobrym rumaku dotarcie z jednego końca mapy na drugi zajmuje około 30-40 minut. Dostępna jest również opcja natychmiastowej podróży do miejsc wcześniej odwiedzonych.
Spore zmiany zaszły w systemie walki. Kompletnie przebudowano sztuczną inteligencję przeciwników. Geralt otrzymał 96 animacji wykorzystywanych w starciach, podczas gdy w drugiej części miał ich jedynie 20. Gracze mogą wreszcie przerywać atak w jego trakcie oraz blokować ciosy i wykonywać uniki, nawet gdy zabraknie im kondycji, choć nie są one wtedy tak skuteczne. Zamiast przewrotów bohater wykonuje teraz szybkie piruety, aby zejść z linii ciosu przeciwnika. Nowy system kamery dba o zapewnienie czytelnej perspektywy podczas starć. Nie zabrakło starć z bossami (m.in. z lodowym gigantem), ale nie są one tym razem oskryptowane. Mocno przebudowano również system znaków. Każdy z pięciu ma podstawowy poziom, a wraz z rozwojem Geralta odblokujemy drugi stopień. Przykładowo, ulepszone Igni wywoła eksplozję ognia, która otoczy bohatera. Z kolei drugi poziom Ydren zamiast pułapki na jednego potwora stworzy duże pole, które spowolni wszystkich przebywających w nim nieprzyjaciół.
Podczas starć wykorzystujemy również w dużym stopniu otoczenie. Np. możemy telekinetycznie uderzyć w ul os, które zaatakują wrogów. Natomiast gdy zwrócą się w naszą stronę spalimy je znakiem Igni. Poszerzanie zasobu wiedzy o przeciwnikach umożliwia poznanie ich słabych punktów. Niektóre pokonane monstra pozostawią po sobie niemożliwe do dostania w inny sposób składniki służące do przepisów alchemicznych i tworzenia nowych przedmiotów. Pozwolą również Geraltowi na rozwijanie własnego drzewka mutacji, zapewniającego dostęp do nowych mocy. Gracze mogą również rozwijać umiejętności szermiercze i alchemii.
gry-online.pl
RedEngine 3
http://www.cdprojektred.com/resource...EDengine_3.png
-
Re: Wiedźmin 2
No i jest!
http://www.cdaction.pl/news-30758/wiedz ... -hunt.html
Martwi mnie tylko otwarty świat:( nie lubie otwartych swiatów. Baredziej cenie przemyslane lokacje niz kolejna jaskinie która wyglada jak wykreowana generatorem poziomow. No i problem jest taki, ze Redzi nie sa duzym studiem, nie maja ogromnej kasy itd.
-
Re: Wiedźmin 2
Otwarty świat mnie w tym przypadku nie martwi. Jeżeli chodzi o "Wiedźmina", to z pewnością zrobią otoczenie na najwyższym poziomie. Podoba mi się też możliwość jazdy konnej. Brakowało mi tego w poprzednich częściach, bo kimże jest wiedźmin bez konia? Ale na poważnie - wreszcie będzie można szybciej się przemieszczać.
Są już jakieś przecieki kiedy należy spodziewać się premiery?
-
Re: Wiedźmin 2
Cytat:
Jeżeli chodzi o "Wiedźmina", to z pewnością zrobią otoczenie na najwyższym poziomie.
Taa... Mając malutki budzet i male studio. Same checi i pomysly nie wystarcza. Wezmy takiego Skyrima - marka The elder scrolls jest kultowa, nieporównywalnie bardziej popularna i mająca nieporównywalnie wiekszy budzet. I co dostalismy? Mase nudnych przestrzeni + pare ciekawych zadań, które spokojnie moznaby upchac na terenie ze cztery razy mniejszym. Bo je sie tego, ze braknie kasy, rąk do pracy i czasu by zrobic cos ciekawego. W zamian dostaniemy wielki - pusty swiat z zadaniami zabij to, zabij to, dla odmiany zabij to itd. Ja chce rozbudowanych zadań, mase ciekawych NPCów i dialogów. Niestety przy takich załozeniach otwartego swiata, bedzie to prawie niemozliwe.
-
Re: Wiedźmin 2
Jeeej, będzie można pojeździć na Płotce!
Źródło Gry-online.pl
http://imageshack.us/a/img820/3143/g...ymwiecieuj.png
http://imageshack.us/a/img651/3143/g...ymwiecieuj.png
http://imageshack.us/a/img171/3143/g...ymwiecieuj.png
http://imageshack.us/a/img585/3143/g...ymwiecieuj.png
Źródło Gram.pl
A oto lista informacji:
Nad projektem pracuje dwa razy większy zespół niż nad poprzednią częścią
Nie będzie rozdziałów, aktów ani innych, sztucznych przerywników
Geralt nie będzie już miał zaników pamięci i spróbuje odzyskać utraconą miłość, będzie działał w imieniu imperiów północy, które żądają niepodległości i zmierzy się z Dzikim Gonem
Ekipa czuła, że w Wiedźminie brakuje nieskrępowanej wolności i otwartego świata jak w Skyrimie
Walka z grzbietu konia nadal jest w fazie testów, nie jest jeszcze pewne, czy znajdzie się w grze
Statki będą unosić się na wodzie – będą podlegać prawom fizyki i realistycznie reagować na fale
Geralt może podróżować od jednego krańca świata do drugiego bez widocznego wczytywania świata dzięki RED engine 3
Świat gry będzie 40x większy niż w poprzedniej grze (o 20% większy niż w Skyrimie)
By przemierzyć konno świat od jednego krańca do drugiego, potrzebne będzie 30-40 minut
Można podróżować na piechotę, konno lub łodzią
Do każdej odkrytej lokacji będzie można się błyskawicznie przemieścić dzięki systemowi szybkiej podróży
Jak mówi reżyser, Konrad Tomaszkiewicz, celem twórców jest zapewnić wysoką jakość misji, przerywników filmowych i najważniejszych momentów
Ciekawe miejsca i piękne widoki zawsze będą w zasięgu wzroku, będzie na czym zawiesić oko
Gracze będą zachęcani do zwiedzania zatęchłych jaskiń, wiosek zmagających się z trudnościami i niszczejących ruin
Wiedźmin 3 zaoferuje ponad 100 godzin ręcznie zaprojektowanych misji
Zadania, między innymi, będą polegały na udzielaniu pomocy mieszkańcom albo prawowitym królom Skellige
Polowanie na potwory będzie przygodą, źródłem dochodów oraz zapewni zdobywanie unikatowych nagród
Będzie można brać udział w różnych mini-grach, w zależności od rejonu i otrzymywać za to wyjątkowe nagrody, ale nie będzie to wymagane, by ukończyć fabułę
Przykładowo, w Skellige zawody będą polegały na rzucaniu nożami
Potwory, bandyci, kupcy czy zwierzęta będą atakować każdego, kogo uznają za wroga
Nie będzie level-scalingu
Oczywiście, nie zabraknie nagród i zdobywania poziomów za walki z potworami czy ludźmi
Trzy różne aspekty opowieści - polowanie na potwory i zajmowanie się drobiazgami, sytuacja polityczna i poszukiwanie przez Geralta swojej miłości
Poza wykonywaniem zadań głównych będzie można swobodnie polować na potwory, wytwarzać przedmioty i zajmować się pobocznymi questami
W grze sytuacja polityczna i atak Nilfgaardu zostaną przedstawione w głównym wątku, obejmującym najważniejsze obszary: Skellige, Novigard i Ziemię Niczyją
Każdy rejon ma osobny wątek fabularny
Można zupełnie nie przejmować się wątkiem głównym, ale należy liczyć się z konsekwencjami – jest to jeden z możliwych wyborów
Różnorodne wątki w fabule będą się przeplatać i nawzajem uzupełniać
Nie trzeba będzie robić nic poza wątkiem głównym, by ukończyć grę
Po ukończeniu pewnych wątków w pewien sposób będzie można uzyskać pomoc podczas ważnej walki od sojusznika zdobytego w Skellige
Najważniejsze wydarzenia wątku głównego będą wpływać na sytuację w świecie. Przykładowo: jeśli jakimś wieśniakom grożą bandyci, zadanie może zniknąć po pewnych zdarzeniach, jeśli gracz im nie pomoże
Efekty pogodowe są dynamicznie generowane i w pełni modelowane jako chmury charakteryzujące się objętością, a nie namalowane na płaszczyźnie nieba
W przeciwieństwie do poprzedniej części, Geralt spotka społeczności i pojedyncze osoby, które mają problem z potworami
Tym razem nie ma misji przypominających kontrakty
Lewy trigger na padzie włącza zmysły wiedźmińskie
Po zbadaniu miejsca zbrodni można zdobywać informacje i je gromadzić, ich źródłem będą też mieszkańcy
Gracz będzie otrzymywał wskazówki – np. wiedźmin będzie do siebie mamrotał albo podpowiedź zostanie przedstawiona w sposób wizualny, na przykład w postaci sceny z przeszłości
Pora dnia i inne warunki będą wpływały na pojawianie się potworów i ich zdolności
Podczas walki będzie można trafiać w czułe punkty w zależności od wiedzy na temat potwora i użytej taktyki
Twórcy zastanawiają się jeszcze, w jaki sposób podczas walki będą wykonywane ataki specjalne i nad sekwencjami QTE w zwolnionym tempie
Z pokonanych potworów będzie można zbierać składniki alchemiczne (niedostępne nigdzie indziej), składniki potrzebne w rzemiośle, unikatowe przedmioty, eliksiry i mutageny
Dzięki mutagenom Geralt zdobywa specjalne moce i rozwija je
W grze postawiono na głębsze uczucie, nie na przelotne romanse – relacje damsko-męskie zostaną potraktowane w sposób dojrzały, tak jak w „dwójce” - nie będzie można kolekcjonować kart
Decyzje podejmowane w Wiedźminie 3 będą tak samo ważne, jak w "dwójce", ale ponieważ świat gry jest otwarty, nie będzie się całkowicie zmieniał pod wpływem działań gracza
W zależności od ważnych decyzji, gracz zostanie postawiony w innych sytuacjach i będzie mógł rozegrać specjalne wątki fabularne
Mechanika gry zostanie oparta o poprzednie części, ale zmieni się wiele szczegółów
Zajęto się problemem coraz mniejszego poziomu trudności
Walka została przeprojektowana, by zapewnić płynność
Geralt będzie miał 96 różnych animacji w walce (w poprzedniej grze było 20)
Kamera została tak zaprojektowana, by w kadrze przez cały czas znajdowało się największe zagrożenie
W walce zostały wprowadzone trzy ważne zmiany, by rozwiązać problem utknięcia w zbyt długich animacjach
Każde naciśnięcie przycisku oznacza jedno uderzenie, a każdy ruch wymaga mniej więcej tyle samo czasu na wykonanie
Można w każdej chwili przerwać wykonywaną akcję, by zrobić unik lub zablokować cios
Geralt może nadal blokować i robić uniki, jeśli skończy mu się wytrzymałość, ale będzie tracił równowagę
Twórcy chcieli, by walka była „bardziej osobista”
W Wiedźminie 2 biegało się cały czas, w „trójce” się chodzi, ale ataki są bardzo szybkie; przeciwnicy również nie biegają, ale mogą m.in. szarżować
Unik w postaci przewrotu zastąpiono piruetem, który jest równie skuteczny
Ataki są szybsze niż w Wiedźminie 2
Przeprogramowano inteligencję przeciwników
Nie ma oskryptowanych walk z bossami
Geralt zmierzy się z lodowym gigantem
Około 12 różnego typu przedmiotów, z którymi można wykonać interakcję. Na przykład można rozdrażnić osę znakiem Aard, by odwrócić uwagę wroga albo rozproszyć rój znakiem Igni, gdy zacznie sprawiać problem
Znaki zostały unowocześnione - każdy znak po zainwestowaniu w drzewko rozwoju może zmienić swoje działanie. Każdy znak posiada podstawową formę, np. Igni wygląda jak płomień z miotacza. Igni po rozwinięciu zmienia się w obszarowy atak rażący wszystko dookoła, a niewielką pułapkę Yrden można zmienić na spore pole zwalniające wrogów. Co ważne po ulepszeniu można używać też podstawowych form znaków
Dwa pozostałe drzewka rozwoju są powiązane z mistrzostwem walki mieczem oraz alchemią
W przypadku walki mieczem odblokowuje się nowe ciosy i takie elementy, jak zwiększona wytrzymałość czy parowanie
W przypadku alchemii odseparowano mechanikę mutacji od zdobywania kolejnych poziomów
Specjalizacja w alchemii zależy głównie od eliksirów
Zarówno konia, jak i łódź można ulepszyć
Gracze mają dostęp do skrzyni zarówno przy swoim koniu, jak i w gospodach
Zespół jest świadom, że zarządzanie ekwipunkiem w „dwójce” było niewygodne, tym razem będzie inaczej
Wytworzone przedmioty można personalizować
Niektóre składniki można zastąpić innymi, podobnymi - przykładowo, zamiast skóry można wykorzystać łuski potwora, co ma wpływ na właściwości tworzonego przedmiotu
Unikatowe komponenty można znaleźć podczas polowania na potwory albo wykonując zadania
Użycie ich, korzystając ze specjalnej recepty, pozwala na stworzenie potężnego artefaktu
Każdy element zbroi ma unikatowy wygląd
Zbroja prezentuje się lepiej, poprawiono także symulację ruchu ubrań
Można odwiedzić fryzjera i zmienić Geraltowi uczesanie
W grze nie zabraknie rozwiązywania zagadek
Wiedźmin 3 ukaże się w 2014 roku na PC i "wszystkich najnowszych konsolach". CDPR nie mówi wprost o next-genach, ale możemy przypuszczać, że chodzi właśnie o nie. Na okładce gra została określona mianem „RPG nowej generacji”.
-
Re: Wiedźmin 2
Cytat:
I co dostalismy? Mase nudnych przestrzeni + pare ciekawych zadań, które spokojnie moznaby upchac na terenie ze cztery razy mniejszym.
No można, tylko czy byłby to autentyczny otwarty świat? Jeżeli mają upychać tak jak w Gothicu, to niech lepiej w ogóle dadzą sobie spokój, bo to wygląda sztucznie. Złudzenie otwartej przestrzeni wymaga pustki, tu krzak, tam drzewo, parę kamieni itd. Tak jak w rzeczywistości. ;)
Ja się obawiam czegoś innego. Czy programiści będą w stanie wypełnić świat NPCami, którzy nie stają jak słup soli przez całą grę, jak to bywa w znakomitej większości RPG.
Cytat:
pusty swiat z zadaniami zabij to, zabij to, dla odmiany zabij to itd.
Generalnie większość komputerowych RPGów opiera się na tego typu zadaniach. Bierzesz miecz, łuk czy co tam i nawalasz w stworki. Wiedźmin 2 daleko od tego standardu nie odbiega. BTW w Skyrim cały wątek gildii złodziei opiera się na innym założeniu.
Cytat:
Niestety przy takich załozeniach otwartego swiata, bedzie to prawie niemozliwe.
Zobaczymy, moim zdaniem decyzja dobra, bo gier z otwartym światem nigdy za wiele. Tylko żeby warstwa fabularna nie ucierpiała, bo W2 nie zachwyca pod tym względem w porównaniu z W1.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Cytat:
No można, tylko czy byłby to autentyczny otwarty świat? Jeżeli mają upychać tak jak w Gothicu, to niech lepiej w ogóle dadzą sobie spokój, bo to wygląda sztucznie. Złudzenie otwartej przestrzeni wymaga pustki, tu krzak, tam drzewo, parę kamieni itd. Tak jak w rzeczywistości.
Gothic jest własnie przykładem jak robić otwarte światy;) Gdzie masz pustke, tam masz pustke, ale większosc przestrzeni jest przemyslana. Nie jak w skyrimie, idziesz, idziesz i idziesz i nic, nuda albo kolejna taka sama jaskinia. Moze i blizsze to rzeczywistosci, ale czy ja gram poto by czuc sie jak w rzeczywistosci? Chce miec z tego przyjemnosc, a nie nude;)
Cytat:
Generalnie większość komputerowych RPGów opiera się na tego typu zadaniach. Bierzesz miecz, łuk czy co tam i nawalasz w stworki. Wiedźmin 2 daleko od tego standardu nie odbiega. BTW w Skyrim cały wątek gildii złodziei opiera się na innym założeniu.
Troche nie o to mi chodzi. Zdaje sobie sprawe, ze rzeczywiscie w cRPGach tak zadania wygladaja, ale mi chodzi o pewną otoczkę. Coś co sprawi, ze zadania bedą godne zapamietania chocby przez dialogi, przez ciekawą postac, przez zwrot akcji, ciekawa lokacje czy cokolwiek innego. Nie chce zeby to byly upychacze.
Cytat:
Zobaczymy, moim zdaniem decyzja dobra, bo gier z otwartym światem nigdy za wiele. Tylko żeby warstwa fabularna nie ucierpiała, bo W2 nie zachwyca pod tym względem w porównaniu z W1.
W moim odczuciu, fabularnie W2 byl sporo lepszy od jedynki.
Oczywiscie, zeby nie bylo - czekam na Wieska;) Mam tylko spore obawy co do paru rozwiązan.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Jakoś się trochę obawiam tego nowego stylu wiedźmina, ale dopóki nie wyjdzie nie ma co wydawać osądów.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Super wiadomość :)
Większość tych nowości mi się podoba, zwłaszcza kilka jak np poruszanie się na koniach.
Myślę, że to będzie świetna gra, jeszcze lepsza niż poprzednie części, choć może z takimi sądami lepiej było by zaczekać.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Wiedźmin 3? Meh. Niech skończą go szybko i przerzucą szybko cały team do pracy nad cyberpunk2077 :D
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
[youtube:2k5x6f0s]http://www.youtube.com/watch?v=Tc8EXk8iwYM[/youtube:2k5x6f0s]
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Wydaje mi się że to będzie Wiedźmin 2 z otwartym światem i większą ilością elementów RPG. Swoją drogą tej "otwartości" się obawiam, nie wpływa ona dobrze na ukazanie terenów, miast, ludności itd. Wystarczy spojrzeć na Skyrim, co prawda miasta może i ładne ale ogólnie świat ten wydaje się być biedny, mały, niemal niezaludniony itd. Co do tych elementów RPG to tworzenie przedmiotów itp. zbytnio do lore nie pasują (tak jak i Geralt doszkalający się w zabijaniu potworów mimo odzyskania pamięci). Osobiście pasował mi Wiedźmin jako gra nastawiona głównie na akcję jedynie z elementami RPG.
To podzielenie na etapy pewnie świetnie pasowałoby do inwazji Nilfgardu, mam nadzieję ze teraz nie będzie tak że Czarni będą sobie stali w nieskończoność w jakimś miejscu czekając aż gracz popchnie wątek główny. Swoją drogą cała ta inwazja wydaje mi się mocno naciągana i wynikająca z braku lepszej koncepcji na wielki finał.
Opinię na braku większych innych zmian w stosunku do 2 opieram nie tylko na screenach ale także na tym że twórcy od początku mówili że w 2 pokazali świat tak jak chcieli od początku tyle że nie pozwalał im silnik, teraz mówią podobnie.
Cytat:
Zarówno konia, jak i łódź można ulepszyć
Konia? Jak konia można ulepszyć? Dokupić mocniejsze zęby? Z tą łodzią to też dziwne, Geralt będzie się bawił w kapitana? Bo w końcu jakiejś małej łódeczki to raczej ulepszać by nie było można a i na Skellige się nią nie dopłynie.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Narzekasz Volomirciu ;) Ja im ufam, jak dotąd wtopynie było, założę się, że porządnie to zrobią!
A z tymi otwartymi lokalizacjami macie trochę racji, ale w przykładowym Two Worlds 1 jakoś pustki nie czułem, więc da się porządnie zrobić (tymbardziej, że oni zrobią to nieporównywalnie lepiej).
Będzie gra roku...ba, dziesięcioleci! Kiedy można preordera brać?
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Moze i troche narzekam, ale to wina tych wsyzstkich "otwartych" swiatów;) Po prostu mam ciary jak słysze robimy otwarty swiat - i nie sa to ciary entuzjazmu. Moge miec jedynie nadzieje, ze W3 bedzie pierwsza gra z bardzo dobrze zrobionym otwartym swiatem;)
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Dodatkowe screeny: http://www.gram.pl/news/2013/02/06/wied ... eeny.shtml
Wiem, jak to bywa z REDami, szumne zapowiedzi, a później dostajemy coś takiego jak akt III w W2. Ale i tak już nie mogę się doczekać Dzikiego Gonu. Oby klimat 'słowiańsko-sapkowski' powrócił.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Otwarty świat? Więc będzie to pierwszy Wiedźmin w którego zagram :) Screeny prezentują się bardzo fajnie.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Cytat:
Wiem, jak to bywa z REDami, szumne zapowiedzi, a później dostajemy coś takiego jak akt III w W2.
No już nie zaczynaj...co Ci obiecali, czego nie było? Nikt nie zapowiadał, że trzeci akt będzie jakiś wielki, a dzięki DARMOWYM DLC/patchom całkiem ładnie się rozszerzył.
Cytat:
Moze i troche narzekam, ale to wina tych wsyzstkich "otwartych" swiatów;) Po prostu mam ciary jak słysze robimy otwarty swiat - i nie sa to ciary entuzjazmu. Moge miec jedynie nadzieje, ze W3 bedzie pierwsza gra z bardzo dobrze zrobionym otwartym swiatem;)
Z mojej strony zapracowali na pełne zaufanie. Tak samo jak wiem, że EU4 będzie dobre, tak samo i wiesiek.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Jejku, ja jeszcze drugiej części nie przeszedłem, a oni już trzecią chcą wydać :D
Tylko oby ten pośpiech im nie zaszkodził, bo zrobią za szybko i dalszy scenariusz już każdy zna... jak się człowiek śpieszy to się diabeł cieszy :/
No tak, czymże jest Geralt bez swojej płotki :D To najbardziej bolało w grze :P
A otwarty świat też jakoś do mnie nie przemawia... no ale zobaczy się, jak to wyjdzie w Wiedźminie :)
Ja chcę w końcu zobaczyć Ciri w grze :( Spotkanie z Geraltem po tylu latach, to byłoby naprawdę świetne :) Mam nadzieję że 3 część w końcu to umożliwi.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Cytat:
Zamieszczone przez Salvo
Cytat:
Wiem, jak to bywa z REDami, szumne zapowiedzi, a później dostajemy coś takiego jak akt III w W2.
No już nie zaczynaj...co Ci obiecali, czego nie było? Nikt nie zapowiadał, że trzeci akt będzie jakiś wielki, a dzięki DARMOWYM DLC/patchom całkiem ładnie się rozszerzył.
Już nie pamiętam wszystkich obietnic Gopa, ale tak na szybko to przychodzi mi na myśl jego zapewnienie, że "miejsce które gracz zobaczy będzie dało się odwiedzić" i było jeszcze kilka pomniejszych niespełnionych obietnic. Ale co nie znaczy, że nie bawiłem się świetnie przy W2, chociaż wg. mnie poszli tam bardziej w widowiskowość, a klimatu było mniej (coś jak Dead Space 1 i 2), ale to subiektywna opinia.
A co do tych DLC do aktu trzeciego (których jeszcze niestety nie miałem okazji sprawdzić), coś słyszałem, że po stronie Roche'a jest więcej dodatkowych misji niż u Iorvetha. Prawda to ?
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Cytat:
Już nie pamiętam wszystkich obietnic Gopa, ale tak na szybko to przychodzi mi na myśl jego zapewnienie, że "miejsce które gracz zobaczy będzie dało się odwiedzić"
W czasie prezentacji gameplaya ze szturmu(albo ucieczki) na zamek w prologu wspomnieli, że wszystkie lokacje, które widać w tle będzie można odwiedzić. I to akurat prawda (wszędzie biegaliśmy w czasie oblężenia).
Coś jeszcze? Bo z Twojej wypowiedzi wywnioskowałem, że błędy i kłamstwa są strasznie wielkiei niewybaczalne ;)
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Ech napisałem dość długiego komenta, ale kliknąłem nie to co trzeba i wszystko przepadło. Skrócę:
Gdzie psiałem że to 'kłamstwa niewybaczalne', lub po czym to wywnioskowałeś? Dlatego, że to polska gra to mam ją tylko chwalić (co i tak zrobiłem, bo w ostatecznym rachunku gra była bardzo dobra).Napisałem, że akt III był robiony na szybko(bo to fakt) i nie był tym czego oczekiwałem (i wielu innych graczy tak twierdziło, nie wiem jak było po DLC, nie sprawdzałem). Napisałem również, że zapowiedzi trzeba traktować z przymrużeniem oka. No i standardowo żeby w pełni cieszyć się grą trzeba było masę patchy, ja wiem że to wielka produkcja, ale znów Gop zapewniał, że problemu nie będzie( czy tam dociągnąć jakiś pliczek i po kłopocie).
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Cytat:
Zamieszczone przez Hades
Ech napisałem dość długiego komenta, ale kliknąłem nie to co trzeba i wszystko przepadło. Skrócę:
Gdzie psiałem że to 'kłamstwa niewybaczalne', lub po czym to wywnioskowałeś? Dlatego, że to polska gra to mam ją tylko chwalić (co i tak zrobiłem, bo w ostatecznym rachunku gra była bardzo dobra).Napisałem, że akt III był robiony na szybko(bo to fakt) i nie był tym czego oczekiwałem (i wielu innych graczy tak twierdziło, nie wiem jak było po DLC, nie sprawdzałem). Napisałem również, że zapowiedzi trzeba traktować z przymrużeniem oka. No i standardowo żeby w pełni cieszyć się grą trzeba było masę patchy, ja wiem że to wielka produkcja, ale znów Gop zapewniał, że problemu nie będzie( czy tam dociągnąć jakiś pliczek i po kłopocie).
Według mnie akt III nie został zrobiony na szybko. Raczej albo twórcom zabrakło pomysłów albo po prostu niepotrzebnie ten akt stworzyli, jego budowa i dziejące się w nim wydarzenia nadawałyby się bardziej na taki dość długi epilog. Możliwe że jedno wynikało z drugiego, nie mogli napakować dodatkowych misji w przypadku kiedy ponoć wszystko wokół dzieje się bardzo szybko. Swoją drogą i tak spartaczyli sprawę w przypadku Rochea bo z jednej strony niby musimy wybrać bo nie ma czasu a z drugiej mamy czasu ile tylko chcemy.
W I też ostatni akt był krótki i podobnie skonstruowany, to że w przypadku II Redom się już za to "oberwało" po części wynika pewnie z tego że świadomie skrócili grę w imię dodania "czegoś czego jeszcze nie było" czyli różnego aktu II.
Cytat:
(i wielu innych graczy tak twierdziło, nie wiem jak było po DLC, nie sprawdzałem)
Osobiście grałem tylko z tym DLC po stronie Rochea i jak dla mnie ta dodatkowa misja była rozczarowująca, skrajnie polityczna, robiąca z Geralta kogoś kto najpierw macha mieczem (i to nawet nie w obronie a w jakimś dziwnym ataku) później myśli. W skrócie: wydaje się być dodana na siłę i nieprzemyślana. Oprócz tej misji DLC dodało też jednak klika rzeczy wzbogacających zakończenie.
A wracają do tematu... To ta łódeczka ze screenów nie jest aby za mała? Nie znam się ale chyba czymś takim nie da się przepływać morza.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Info z oficjalnego fanpage'a Wiedźmina na facebooku:
Cytat:
Przepraszamy, że dodajemy tę informację tak późno, ale mieliśmy małe problemy ... Premiera Wiedźmin 3: Dziki Gon została przewidziana na 2014 rok “na PC i high-endowych platfromach“.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Nie macie wrażenia że Płotka jest jakoś nieproporcjonalnie wielka w stosunku do jeźdźca? :mrgreen:
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Raczej nie, konie z reguły takie są, a mogą być wieksze i mniejsze;)
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Cytat:
Zamieszczone przez voitek
Geralt będzie brodaty :3
jeśli się będzie chciało, z informacji wynika, że będzie fryzjer tak jak w W2, więc i brodę golić powinien :mrgreen:
Koncepcja otwartego świata może nie być dobrym rozwiązaniem jeśli chodzi o Wiedźmina. Jakby nie było dwie poprzednie części były świetnie przyjęte, a możliwość wykonywania zadań w kolejności bardzo mi się podobała, tak samo jak podział na akty. Nie mniej mam zaufanie do RED, więc wiem, że będzie dobrze. Mieli ciężkie zadanie już przy W2, ponieważ jedynka stawiała poprzeczkę bardzo wysoko. Poradzili sobie znakomicie, więc i tym razem również dadzą radę :)
Świat W3 będzie o 20% większy od świata Skyrim, nie wiem jak wam ale mi grając w SKyrim towarzyszyło poczucie zagubienia, czasami nie wiedziałem od czego zacząć, gdzie się udać, w poprzednich wiedźminach sytuacja była klarowna zrób to później tamto, po drodze kilka dodatkowych rzeczy, wybory jakich dokonasz mają wpływ na grę w późniejszych etapach. Mimo liniowości taka gra nie była nudna, wręcz przeciwnie, świetnie się przy niej bawiłem. Twórcy chcą stworzyć świat żyjący własnym życiem, nie wiem czy to nie zbyt duży projekt, oraz czy to nie wymusi na graczu podejmowania określonych decyzji w określonym czasie. Liczę, że będzie tak dobry jak poprzednie części :)
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Cytat:
Świat W3 będzie o 20% większy od świata Skyrim, nie wiem jak wam ale mi grając w SKyrim towarzyszyło poczucie zagubienia, czasami nie wiedziałem od czego zacząć, gdzie się udać
Ja miałem uczucie pustki i nudy, mam nadzieje, ze nie uswiadcze tego w W3:P
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Uczucie pustki i nudy wyszło dlatego, że Skyrim z założenia miał być grą w której w miastach dostajemy questa, biegniemy przez pół mapy (po drodze zabijając pająka i dwóch zbujów) do jaskini i tam się dopiero bawimy.
Jakoś specjalnie nie narzekam na to, mi nie przeszkadzało.
Jakby co to redzi ostatnio wypuścili filmik/wywiad w którym opowiadają min. o Skyrimie i o tym co zrobią inaczej ;)
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Mam jeszcze nadzieję, że W3 będzie miał więcej elementów w, których będzie można się przestraszyć. Tego brakowało mi do tej pory, jakby nie było Wiedźmin jest łowcą potworów, on sam nie odczuwa leku ale ja bym się chciał od czasu do czasu przestraszyć :D
Pamiętam, że w jedynce czasem szło czuć się nieswojo, idąc przez pola nocą można było natchnąć się na zjadarkę lub północnicę. Lub wchodząc do jaskini gdy straciliśmy pochodnie, a nie mieliśmy eliksiru. Brakuje mi tego w Wiedźminie :D
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
No wygląda to bardzo ładnie! Aczkowliek mogliby zatrudnic jakis specjalistow od prezentacji, bo bolą uszy od "angielskiego" niektórych łepków :P
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Cytat:
No wygląda to bardzo ładnie! Aczkowliek mogliby zatrudnic jakis specjalistow od prezentacji, bo bolą uszy od "angielskiego" niektórych łepków
To myślimy podobnie :D
http://www.gameinformer.com/b/featur...px?PageIndex=1
Technologia...ciekawy filmik ;)
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Cytat:
Wiele osób pyta mnie, czy to rzeczywiście będzie ostatnia gra o wiedźminie. Tak, będzie. Dlaczego? Ponieważ wierzymy, że ta seria powinna skończyć się w naprawdę wielkim stylu.
źródło: http://www.witchersite.pl/wiedzmin-3-fakty.html
Coś czuję, że będę "3" przechodzić wiele razy, aby za szybko jej nie skończyć w obliczu faktu, że to ostatnia część. Od kilku lat czekam na nowe części, a gdy seria się skończy, nie będę już miała na co czekać. Rozumiem, że trzeba kończyć w dobrym stylu, ale świat będzie jakiś taki pusty bez nowych części 8-)
Cytat:
Gracz może porzucić główny wątek gry, aczkolwiek potem będzie musiał zmierzyć się z konsekwencjami.
To brzmi ciekawie.
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Ciesze sie, ze sie wreszcie zgadzamy:P Co do filmiku... ten facet z farbowanymi blond włosami i mega odrostami mnie odrzuca:P
W sumie to te technologie mało mnie interesują. Nie będzie jakiegoś wielkiego skoku jakosciowego jak miedzy W1 i W2. Bardziej interesuje mnie jak dadza sobie rade z otwartym swiatem;)
Tak apropos technologii, wiadomo coś na temat skakania? Bedzie mozliwe? Czy tak jak w dwójce w wybranych miejscach?
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
nic nie słyszałem o skakaniu, ale biorąc pod uwagę fakt, że świat ma być otwarty na pewno będzie to możliwe, plus piruety podczas walki to jakby nie było skoki :D
co do filmiku, nie chcę oceniać ludzi po wyglądzie ale rzeczywiście pomyliłem pana z długimi włosami z panią :)
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Volomir, czy jak idziesz do sklepu albo do lasu to skaczesz po drodze w losowych miejscach?
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Voitek, ze tak sie zapytam WTF? To dosc oczywiste, ze chce miec mozliowosc przeskakiwania przeszkód, rozpadlin i skakania kiedy mi sie tylko zechce. To troche dziwne, jestem zabójcą potworów, walcze ze smokiem, zabijam najemników ale krzaczek czy korzeń staje się przeszkodą nie do pokonania. Poza tym w drodze do sklepu moge sobie skakac, kto mi zabroni?
-
Re: Wiedźmin 3: Dziki Gon
Bo mnie z kolei niesamowicie irytuje bezsensowna "umiejętność" skakania w grach tego typu. Wygląda to po prostu kretyńsko w każdej grze. W Wiedźminie jest to bardzo dobrze zrobione. Są odpowiednie miejsca by się WSPIĄĆ czy przeskoczyć z odpowiednią animacją, nie skakać jak idiota.