-
Stainless Steel - Real Combat / Real Recruitment
http://img685.imageshack.us/img685/9197/new1ji.jpg
Zawsze uważałem Stainless Steel za jeden z najlepszych modów do Medievala 2, ale sporo rzeczy nadal mi w nim brakowało żebym uznał go za najlepszy.
Dopiero to, co poswatało po zaaplikowaniu do SS tej kompilacji mogę wreszcie uznać za najlepszy mod pod Medka 2 8-)
Technicznie rzecz ujmując jest to kompilacja wielu mniejszych i większych modów, która jednak jest nakładką na SS. Więc ogólnie nadal jest to SS.
Tyle, że zmiany są tak ogromne i jest ich tak wiele, że owa kompilacja zasługuje na osobny temat. Mam przynajmniej taką nadzieje Nadzieja ciebie nie zawiodła ;) Eutyches
Sub forum RC/RR na TWCenter
Strona z informacjami o wszystkich jednostkach z RR/RC (w budowie)
Kolejność instalacji
- - Najpierw Stainless Steel i patch 6.1 bez żadnych dodatkowych modyfikacji, wiec dla osób które miały już zainstalowane wcześniej SS 6.1 zalecana jest reinstalacja po uprzednim usunięciu folderu Stainless Steel z folderu Medieval II Total War\mods żeby uniknąć ewentualnych problemów.
- Najnowsza wersja moda składa się tylko z dwóch części. Zawartość każdej z nich należy wypakować do folderu Medievala 2 domyślnie
C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War
Download CZĘŚĆ nr.1 CZĘŚĆ nr.2
- Następnie uruchamiamy Medieval II Total War\FILE_TASKS.bat - powinno to potrwać tylko chwile, a ewentualne komunikaty o braku dostępu itp. należy zignorować
- Przy rozpoczynaniu nowej kampanii w oknie wyboru frakcji zaleca się wyłącznie porad komputera czyli w Advice Level - Turn Advice Off
- Użytkownicy windows`a Vista (są jeszcze tacy?) muszą wyłączyć UAC
- Najnowszy hotfix z 13 sierpnia
- Trzeba go rozpakować do folderu ...\Medieval II Total War, a następnie kliknąć ...\Medieval II Total War\FILE_TASKS2.bat
- Na chwilkę pojawi się czarne okienko i gotowe 8-)
Ważna sprawa:
- SS RR/RC wprowadza do rozgrywki Assimilation Script, który utrudnia zapanowanie nad nowo podbitymi prowincjami. Między innymi nie można budować, rekrutować, naprawiać czy zmieniać podatków w osadzie, którą się właśnie podbiło. Wszystko wraca do normy w kolejnej turze. Piszę o tym, bo ktoś mógłby uznać taki stan rzeczy za błąd gry :roll:
Ta zmiana powinna wyeliminować CTD pojawiające się przy oblężeniach (ale tylko jeśli pojawiają się podejrzanie często).
W skrócie o kompilacji:
Real Recruitment to mod, który modyfikuje mechanikę rekrutacji jednostek aby jak najlepiej oddać realia średniowiecza. Na tyle na ile jest to możliwe w grze z serii TW.
Jako najważniejsza część tej kompilacji oczywiście jest najbardziej rozbudowany i wprowadza najwięcej nowości.
Np.:
- podział jednostek na klasy, które wyraźnie się od siebie różnią pod wieloma względami są to:
Feudals, Early Professionals, Late Professionals, Urban Professionals, Urban Militias, Locals, Rural Levies, Religious Order and Mercenaries
- jednostki różnią się również walorami bojowymi, które wyglądają tak: Peasant, Militia, Average, Superior, Elite
- wprowadza Area of Recruitment - AoR czyli pewne jednostki można rekrutować w konkretnych prowincjach niezależnie od tego jaka frakcja kontroluje dany region ('longbowmeni' dla wszystkich trza tylko Anglię podbić)
i jeszcze wiele innych drobiazgów.
Kolejnym większym modem jest Real Combat, który z kolei skupia się na statystykach jednostek i ich skuteczności na polu walki. Starając się sprawić, aby bitwy wyglądały bardziej realistycznie. Z bardziej widocznych zmian można wymienić np.:
- znaczne zwiększenie skuteczności łuczników przy równoczesnym zróżnicowaniu umiejętności poszczególnych ich typów
- przebudowa systemu pancerzy, dzięki czemu zbroje wyraźnie różnią się walorami obronnymi
itd.
Kompilacja zawiera w sobie patch 6.2 do Stainless Steel.
Zmianie uległo również wiele modeli jednostek. Dodano sporo nowych np. dla Polski
Niektórym frakcją całkowicie przerobiono skład armii (Bizancjum). Dodano nową ścieżkę dźwiękową. Przerobiono AI. Genialne nowe loading screen`y (nie ma już screen'ów z gry).
Zmian względem SS jest naprawdę wiele.
BGR jest opcjonalnym komponentem, który trzeba dodatkowo aktywować po instalacji.
Ja gram bez niego.
Poniżej lista pozostałych modów wchodzących w skład kompilacji:
* COMPLETE BYZANTINE UNIT ROSTER by Anthonius II and Caesar Clivus screens
* BATTLE FOR THE BALTIC by Caesar Clivus
* BGR IV Ehhanced (optional) by Byg
* RUSICHI MOD UNITS!!!
* Release Candidate 4 by Gracul.
* 1100 and For God and St George mods by AWellesley
* Knights Templar units from Lord_Calidor's KT mod
* 1450 Campaign by JaM
* Hundred Years War and Italian City States Mini Campaigns by Lusted
* SSTC by Chimaeira
* Real Horses by Argent Usher
* Crimson Tide by Magus
* City and Castle models by Agart
* Nostalgia patch by mr.blonde
* CampaignAI by TheSavage
* BattleAI by Germanicu5
* CBUR improvement project by Agis Tournas
* Lord Condormanius's Mailed Knights
* BETTER GRASS by david.coole
* loading screens by archer29
* new Byzantine and Kievan Rus unit cards by akvilonn
* some music from a compilation by bcnor
* plus other submods as included in 6.2 patch Release Candidate 4 by Gracul
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Ja natomiast mam same problemy z ta paczka sub-modow. Do hotfixa oct12 nie moglem nawet wejsc do gry! (wciaz wyrzucalo mnie na pulpit). Z najnowsza łatką moge buszowac po glownym menu gry, natomiast gdy chce zacząć kampanie, w ogole mi jej nie wczytuje. Ściagam co róż najnowsze hotfixy ale to nic nie daje. Trzy razy przeinstalowalem gre, co tez nie pomoglo. Jesli ktos mial podobny problem i go rozwiazal, moglby podzielic sie doswiadczeniem :)
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Ja mam taką wieeeeeelką porźbę do Autora wątku - mógłby dać screeny z jednostkami Cesarstwa Wschodniorzymskiego? Chciałbym te oddziały porównać z jednostkami z minimoda do DLV - najgroźniejszego "średniowiecznego" konkurenta SS.
Proszę...
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Oto i jednostki Bizancjum C.B.U.R.
Natomiast, co do problemów z instalacją i ogólnie działaniem moda.
Przede wszystkim jeśli mod nie działał bez hotfixa to i z nim raczej nie zadziała.
Najlepiej usunąć folder Stainless Steel i zainstalować wszystko od nowa.
Na wszelki wypadek poniżej szczegółowa instrukcja może komuś się przyda.
Czyli po kolei instalujemy:
- - Stainless Steel
- Stainless Steel patch 6.1 i co najważniejsze bez żadnych sub modów trzeba mieć wszystkie możliwe 'ptaszki' odznaczone
- Real Recruitment / Real Combat czyli cztery cześć D01 D02 D02 i plik .exe muszą znajdować się w jednym folderze odpala sie tylko .exe
- koniec HOTFIX aktualny czyli Oct19 po zainstalowaniu wymaga jeszcze uruchomienia FILE_TASKS2.bat który powinien znajdować się w folderze głównym Medievala 2
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Dziękuje.
Fajnie, że te jednostki pochodzą z tego samego Minimoda, który funkcjonuje pod DLV.
A czy paczka minimodów zmienia coś innego na mapie kampanii niż tą rekrutację? Czy jest już coś w stylu opłat ukrytych, za utrzymywanie armii itp. jak w DLV? Czy to dalej, jak ostatnio zapamiętałem, podrasowana podstawka, w którą gra się dość łatwo.
Proszę o rozwianie moich wątpliwości.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Niestety nie grałem jeszcze w DLV (mam w planach), ale poczytałem co nieco o tych wszystkich dodatkowych utrudniaczach, które można włączać.
W tej kwestii SS RR/RC nie może konkurować z DLV. Nie ma żadnych dodatkowych kosztów prowadzenia kampanii na terenie wroga itp.
Cytat:
Zamieszczone przez Martin von Carstein
A czy paczka minimodów zmienia coś innego na mapie kampanii niż tą rekrutację?
Ta rekrutacja to faktycznie główny atut SS RR/RC. Dzięki niej utrata elitarnej armii jest bardzo mocno odczuwalna, bo nie dość, że długo się ją składało to jeszcze będzie to trzeba robić od nowa.
Do tego dochodzą jednostki lokalne czyli np. Szkocji nie będą mogli rekrutować szkockich pikinierów czy góralskiej szlachty w środku Europy. Jest to dla mnie jeden z największych plusów tej kompilacji. Nie wiem czy w DLV jest coś takiego ?
Zdecydowanie SS RR/RC to nie podrasowana podstawka, ale sporo więcej.
Choć nie ukrywam, że może wydawać się dość łatwe.
W takiej sytuacji pozostaje aktywować BGR (jest w folderze SS po instalce tego moda). Wtedy SS RR/RC zmienia się w wyjątkowo trudną gierkę :twisted:
BGR to praktycznie same utrudnienia na mapie kampanii. Np. możliwości rekrutacji w danym zamku czy rozbudowy miast zależą nie tylko od tego czy jest w nich zarządca (bez niego to w ogóle nic nie ruszy), ale jeszcze od tego czy ma odpowiednie umiejętności żeby np. milicję chociaż z rekrutować :lol: Niestety z BGR nie grałem więc nie wiem jak to w praktyce wygląda.
Najnowsze info o aktualizacji:
niedługo ma wyjść poprawka dodająca min. kilka nowych polskich i litwinskich jednostek. Prawdopodobnie chodzi o te http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=284550
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=153122
ale co najważniejsze mają nie działać stare seavy właśnie przez dodanie nowych jednostek
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
kyuzo
Ta aktualizacja Polskich Jednostek jest fajna ale jak grałeś w moda Matado to wiesz doskonale że brak tam nowych skinów dla jednostek okresu późnego a według mnie będzie to komiczne, piękne jednostki Matado i brzydkie podstawowe, po drugie madto nie zaimplementował armor upgredów do wszystkich jednostek:).
Co do moda PB jest on fajny ale dodanie mod BYG jest głupie i moim zdaniem psujące zabawę.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Cytat:
Zamieszczone przez Kyuzo
Ta rekrutacja to faktycznie główny atut SS RR/RC. Dzięki niej utrata elitarnej armii jest bardzo mocno odczuwalna, bo nie dość, że długo się ją składało to jeszcze będzie to trzeba robić od nowa.
Do tego dochodzą jednostki lokalne czyli np. Szkocji nie będą mogli rekrutować szkockich pikinierów czy góralskiej szlachty w środku Europy. Jest to dla mnie jeden z największych plusów tej kompilacji. Nie wiem czy w DLV jest coś takiego ?
Niestety, aż tak długo nie grałem w DLV, ale wydaje mi się, że strefy rekrutacyi to dość standardowa opcja w większości modów... ale prawdopodobnie nie jest tak rozwinięta jak SS RR/RC.
W DLV grałem tylko Rzymianami Bizantyjskimi... musiałem się opierać tylko na jednej armii (początkowe stadium gry), którą w dodatku dość dłuuugo rozbudowywałem do pełnego stanu. Gdybym ją stracił - byłoby po mnie. Na kolejną armię nie miałbym wystarczającej sumy pieniędzy, które naprawdę ciężko tam pozyskać. Walczyć należy oszczędnie, nie bawić się w krwawe szturmy... jednakże każdy miesiąc oblężenia kosztuje krocie...
Te Polskie jednostki wyglądają zaiste cudownie... ciekawe, czy można by je wrzucić do DLV.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Przypomniała mi się jeszcze jedna jak dla mnie bardzo istotna zmiana jaką wprowadza RR/RC do SS.
Minowiec zastępuje ten dziwny twór jakim była frakcja Templariuszy porządnym Królestwem Jerozolimskim. Ma bardzo rozbudowane drzewko jednostek, a jak dorzucimy im jeszcze siedzibę Templariuszy w Jerozolimie to już w ogóle wymiatają. Problemem może być jedynie nie dobór zaawansowanej broni palnej.
Zagrałem nim niedawno, bo słyszałem, ze to wyjątkowo wymagająca kampania.
KoJ składa się z tylko trzech miast czyli Jerozolimy, Antiochy i Edessy, które odcięte są od siebie ziemiami buntowników. Bardzo fajnie ukazuje to problemy z ujarzmieniem miejscowej ludności przez siły krzyżowców.
Poza trudnym położeniem i groźba dżihadu na Jerozolimie głównym problemem KoJ jest Egipt.
Najlepiej na samym początku zając egipską Gazę ich główny zamek i zająć trzy ich dalsze prowincje na pd. Gaza w tym czasie powinna odpierać wściekłe ataki Fetymidów z zach.
Ja tak zrobiłem w międzyczasie zwołując krucjatę na Kair i tworząc potężny sojusz chrześcijańskich nacji. Oczywiście to ja zdobyłem miasto :twisted:
Niestety okazało się, że po złamaniu potęgi Egiptu w paru pierwszych turach dalsza gra KoJem była zbyt łatwa. Z bardzo prostego powodu większość, co lepszych jednostek KoJ zalicza się do Religious Order czyli mają śmiesznie niskie koszty utrzymania w stosunku do swojej potęgi.
No, ale przynajmniej początki były emocjonujące 8-)
EDIT:
Pojawił się nowy Hotfix OCT25, który dodaje między innymi nowe jednostki dla Polski. Po więcej info odsyłam do posta otwierającego 8-)
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Był bym wdzięczny za jakieś screeny jeśli to nie problem tych nowy poprawionych jednostek Polskich :D
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=284550
Kilka postów wyżej jest opis itp. Warto więc na niego spojrzeć.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Nie mogę zainstalować Hotfixa OCT25, po ściągnięciu i wgraniu na czystą wersję SS6.1 + RRRC, wyskakuje mi błąd że pliki są uszkodzone, 4 razy je ściągałem i 4 razy to samo
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Cytat:
Zamieszczone przez Witch King
Nie mogę zainstalować Hotfixa OCT25, po ściągnięciu i wgraniu na czystą wersję SS6.1 + RRRC, wyskakuje mi błąd że pliki są uszkodzone, 4 razy je ściągałem i 4 razy to samo
Instalacja
- Najpierw Stainless Steel i patch 6.1 bez żadnych dodatkowych modyfikacji, wiec dla osób które miały już zainstalowane wcześniej SS 6.1 zalecana jest reinstalacja po uprzednim usunięciu folderu Stainless Steel z folderu Medieval II Total War\mods żeby uniknąć ewentualnych problemów.
Krzyżyk na drogę.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Cytat:
Zamieszczone przez Witch King
Nie mogę zainstalować Hotfixa OCT25, po ściągnięciu i wgraniu na czystą wersję SS6.1 + RRRC, wyskakuje mi błąd że pliki są uszkodzone, 4 razy je ściągałem i 4 razy to samo
Klikasz po instalce na Medieval II Total War\FILE_TASKS2.bat?
Może pomoże kolejny hotfix OCT28. Radzę nie korzystać z filefronta 8-)
DOWNLOAD:
http://www.megaupload.com/?d=HBS9IRSX
http://www.filefront.com/14811799/SS...TFIX_OCT28.7z/
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Właśnie pobrałem submoda (prawie 1.5gb :D) i mam parę pytań:
1.Muszę oba win-war wypakować do data czy najpierw wypakować do jednego folderu i dopiero potem do data?
2.Strasznie dużo w tych plikach różnych odmian katologu data (Data_campaigns_Early Late i cała masa innych) - mam to wszystko wypakować jak leci do folderu moda czy tylko wybrane?
3. W temacie submoda na TW center piszą,że wszystkie uaktualnienia są już od razu zawarte,więc dlaczego tuż pod spodem jest link to hotfixa? Mam go ściągnąć czy to dla tych,co mają wcześniejsze wersje i chcą zaktualizować?
To koniec moich noobskich pytań :) . Pozdrawiam i proszę o pomoc
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Odp.1 Oba spakowane pliki trzeba wypakować bezpośrednio do folderu Medievala 2 domyślnie
C:\Program Files\SEGA\Medieval II Total War
Najlepiej programem 7zip
Odp.2 patrz Odp.1 ;)
Odp.3 Najnowsza wersja moda , dwuczęściowa jak na razie nie wymaga żadnych hotfixów, ale nadal istnieją wersje wcześniejsze (czteroczęściowe), które ich wymagają.
Najnowsza wersja SS RR/RC:
CZĘŚĆ nr. 1
CZĘŚĆ nr. 2
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Wielkie dzięki! Nawiasem mówiąc, prędkość transferu na Megaupload jest tragiczna - rzadko przekracza 50KB/s.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Mógłbyś Kyuzo w skrócie wypunktować najważniejsze zmiany w stosunku co do wersji poprzedniej?
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Prosto ze stronki moda na TWcenter http://www.twcenter.net/forums/showthread.php?t=300716
Zostawiłem po ang, bo za wiele tego nie ma ;)
Głównie chodzi o nowe jednostki dla Polski, nowe bitewne AI, zmiany w szybkości poruszania się po mapie kampanii, poprawki w wyglądzie i animacji niektórych jednostek, nowy system 'ciężkości'/masy jednostek
Cytat:
-Updated character movement speeds on campaign map. If you find too slow, backup data/descr_character.txt and rename data/descr_character_FASTER.txt to data/descr_character.txt
-Polish Units by MADTAO, please +rep him!
-updated BAI by Germanicu5
-settlement script updates by Byg
-completely new mass system for all foot units, factoring in armor, weapon type, shield and unit category
-some unit armor updates
-updated phalanx polearm animations so units advance quicker to contact and bunch up less
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Po czym poznam, że zainstalowałem tą cześć moda? Menu główne takie same jak w poprzedniej części.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Najlepiej usunąć folder SS z folderu mods i zainstalować wszystko od początku. Save raczej i tak będą w mniejszym lub większym stopniu niekompatybilne z ostatnią wersja kompilacji.
W najnowszej wersji jest jedna charakterystyczna rzecz. Zawsze kiedy pojawia się okno bitwy na mapie kampanii powinno pojawić się tam również okno porad.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Mam problem z tą modyfikacją a wygląda on tak:
http://lh6.ggpht.com/_vXfFjZRTiOA/Sv...A/s720/xyz.JPG
Od razu zaznaczę, że zainstalowałem wszystko zgodnie z podaną w tym temacie instrukcja na czyste SS:)
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Podobne problemy pojawiały się na TWcenter choćby tu. Niestety z tego co można tam wyczytać nie jest to błąd bezpośrednio związany z modami.
Czasem jedyne co można zrobić to reinstalka całego medievala. Choć jeśli dodatek Kingdoms (w wersji 1.5 oczywiście ;) ) chodzi dobrze to może wystarczy wywalić folder Stainless Steel i zainstalować mody od początku.
Dobrze jest sprawdzać po instalce każdego moda czy działa kampania zanim zacznie się instalować submody.
Jeśli do tej pory wszystko ci chodziło dobrze, a błąd masz tylko przy tej kompilacji to musi być błąd instalacji. Czasem zdarza się nawet, że piliki instalacyjne są uszkodzone i trzeba ściągać jeszcze raz :? , a czasem np. program rozpakowując coś zwali.
Dwuczęściową wersje moda najlepiej rozpakowywać darmowym programem 7-zip
Jeśli uda ci się uporać z tym problemem napisz, co pomogło gdyby ktoś jeszcze trafił na podobne komplikacje.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
@taurus
Rozpakuj załącznik w mods\Stainless_Steel_6\data\ui
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Dzięki Masamune, pomogło:)
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Salve! Mam taki problem z tą modyfikacją, otóż rozpakowują tą wersję dwuczęściową i przenosze zgodnie z instrukcją do folderu z Medkiem II. Lecz kiedy uruchamiam plik FILE_TASK wyskakuje mi odmowa dostępu. Mam Vistę więc uruchamiam ponownie jako administrator, tylko że tym razem wyświetla "nie można odnaleźć określonej ścieżki". Nie jestem informatykiem, także proszę o pomoc, nie wiem co robię źle. Z góry dziękuje:)
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Jeśli pojawia się błąd ścieżki to prawie na pewno błąd przy instalacji. Ponowne rozpakowanie powinno to naprawić.
Ważne żeby rozpakowywać bezpośrednio do głównego folderu medievala 2.
Natomiast przy ewentualnym kopiowaniu no to już do folderu Stainless Steel.
Może to brzmi banalnie, ale reinstalka pomaga na większość problemów z modami ;)
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Witam. Jeżeli instalujemy ten mod to medieval ma być bez żadnych patchy czy może byc w wersji 1.2?
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Bo mam kłopot z instalacją. Pierw zainstalowałem medievala bez żadnych patchy, następnie party moda wypakowałem zipem do folderu medieval, zainstalowałem patcha 6.1 i uruchomiłem FILE_TASKS.bat. Spróbowałem uruchomic medievala ale uruchomiła sie normlna wersja gry bez moda. Powtórzyłem cały proces tym raze instalując na medievala patch 1.2 z takim samym skutkiem. Co zrobic? Może to w czymś pomoze więc gdy odpalam FILE_TASKS.bat to te napisy które sie tam przesuwają między nazwami jednostek itp zawsze pisze odmowa dostepu i liczbwa skopiowanych plików 0.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Cytat:
Zamieszczone przez Ravenik
Salve! Mam taki problem z tą modyfikacją, otóż rozpakowują tą wersję dwuczęściową i przenosze zgodnie z instrukcją do folderu z Medkiem II. Lecz kiedy uruchamiam plik FILE_TASK wyskakuje mi odmowa dostępu. Mam Vistę więc uruchamiam ponownie jako administrator, tylko że tym razem wyświetla "nie można odnaleźć określonej ścieżki". Nie jestem informatykiem, także proszę o pomoc, nie wiem co robię źle. Z góry dziękuje:)
musisz rozpakowac bezposrednio do folderu medka, jesli rozpakujesz na pulpit i potem przeniesiesz to nie dziala
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Cytat:
Zamieszczone przez Geralt z Rivii
Bo mam kłopot z instalacją. Pierw zainstalowałem medievala bez żadnych patchy, następnie party moda wypakowałem zipem do folderu medieval, zainstalowałem patcha 6.1 i uruchomiłem FILE_TASKS.bat
Mam nadzieje, że to tylko nie dookreślenie chronologii, bo instalka patcha 6.1 do SS po instalacji RR/RC to krytyczny błąd ;)
Wiem, że raczej nikomu się to nie uśmiecha, ale przy błędach z działaniem SS - RR/RC najlepiej wywalić folder Stainless Steel z folderu Medieval 2/mody/ i...
... od początku po kolei:
- - instalujemy SS part1, SS part2 i patch 6.1 beż żadnych dodatkowych opcji zaznaczonych 'ptaszkiem'
- sprawdzamy czy uruchamia się kampania na czystym (jeszcze) SS 6.1
- ściągamy CZĘŚĆ nr.1 CZĘŚĆ nr.1
- rozpakowujemy (nie kopiujemy) do folderu Medieval II Total War zastępując wszystko; najlepiej tym programem: 7-zip
- uruchamiamy Medieval II Total War\FILE_TASKS.bat
- czekamy... (czasem może to chwile potrwać)
- ... gotowe 8-)
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
''- instalujemy SS part1, SS part2'' można jeszcze poprosić o linki?
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
TUTAJ pod akapitem Alternative Download Links w spoilerze są wszystkie aktualnie dostępne linki.
Za dużo kopiowania jak dla mnie ;)
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f16 ... e417c.html
Zainstalowałem tego patcha i gdy rozgrywam 2-3 bitwę to mnie wywala do pulpitu z tym komunikatem. Ściągnąłem te 2 części z Megaupload. Jak grałem na 6.1 to nie było takich problemów. Jest może do tego jakiś hotfix?
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Reinstalowałem całego SS'a, potem zainstalowałem RR/RC i hotfix'a OCT30, kliknąłem 2 razy na plik task, i dalej ten sam błąd zawsze wywala mi gdy rozgrywam 3 bitwę po rozpoczęciu kampanii w momencie gdy klikam na przycisk rozstawienia jednostek. Na wcześniejszych wersjach tego patcha (poczynając od RC4) działo się to samo. Bardzo chce zagrać w SS'a na tym patchu.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Czy to prawidłowe,że jak wypakowuję do folderu medka to wyskakują konfilkty, czy może coś sknociłem?
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Cytat:
Zamieszczone przez MOjok
Czy to prawidłowe,że jak wypakowuję do folderu medka to wyskakują konfilkty, czy może coś sknociłem?
o jakie konflikty ci dokładnie chodzi? Instalacja moda polega na nadpisaniu istniejących już plików w SS 6.1 na nowe RR/RC Jeżeli więc to ten problem to masz zgodzić się na wszystkie zmiany ;)
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
W sumie już ogarnąłem - ponowna instalacja medka niestety była potrzebna. A gra faktycznie trudniejsza niż na 6.1, MOngołowie to prawie tak jak w rzeczywistości :)
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
Czy komuś to poszło na 7-ce 64-bit ? Bo mi niestety nie.
-
Re: Stainless Steel - Real Recruitment / Real Combat
czy możecie mi powiedzieć kiedy będę mógł rekrutować działa (bombardy) bo mam już rok 1337 i nie mogę ich jeszcze zdobyć?