-
Divide and Conquer - Wersja 2.2 wydana!
http://media.moddb.com/images/mods/1...ps331080f8.jpg
Submod do Third Age 3.2, dodaje nowe frakcje, jednostki oraz eventy.
Dział na TWCenter
Strona na MODDB
http://i.imgur.com/0MruOWa.png
Divide and Conquer v.2.1:
- MODDB Part 1, MODDB Part 2
Divide and Conquer patch v.2.2:
- MODDB
Lista zmian w wersji 2.0 oraz w wersji 2.1 i w wersji 2.2
http://i.imgur.com/YhW1cBn.png
Instrukcja z TWCenter:
Cytat:
- You need a fresh (no mods present) Third Age Total War 3.2 installation (3.0 plus 3.2).
- No other DaC files are required.
1) Windows 8 or lower users: please disable Windows UAC (User account control) -
ElvenKind's Guide :
AG's Guide
2) Download each file -
Do not do anything else on your computer whilst you download
3) Run them as an administrator in numerical order. - Right click and then select 'run as administrator'
4) You shouldn't have to change the destination folder unless you have MOVED YOUR STEAM or you have the disc version, the installer defaults to the default Med 2 steam location.
5) When asked about overwriting files, always click 'yes'.
6) When asked about 'read-only' files, click retry for all and it will work fine (about 15 times you have to click the button)
7) Please read the final page of the part 2 installer and follow the instructions!
Installation Video Guide:
Third Age Total War 3.2 -
DaC Version 2.1 -
DaC Patch 2.2
http://i.imgur.com/JwFYZrJ.png
Do wersji 1.0
Pliki z wypakowanego folderu wrzucamy do Third_Age_3/data/text i podmieniamy pliki (zaleca się zrobienie wcześniej kopii zapasowej tego folderu), następnie usuwamy z tego folderu pliki .bin.
- zippyshare
Wątek spolszczenia.
Aktualizacja 08.01.2017 - dodanie aktualnych linków i instrukcji instalacji - Sara Temer
Aktualizacja 05.03.2018 - dodanie linków do nowej wersji 2.0 - Sara Temer
Aktualizacja 10.03.2018 - aktualizacja linków do wersji 2.1 - Sara Temer
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Daje 4/5 według mnie nie potrzebnie tyle frakcji zbyt bardzo podobnych do siebie.
Dol Amroth wszystko fajnie, ale to nie jest chyba zbyt duże miasto, żeby dzielić na osobną frakcję, jednostki powtarzają się u różnych frakcji i śmiesznie wyglądają.
Trolle z Isengard, what? :D
Nigdy nie słyszałem, żeby Saruman wyhodował trolle w zbrojach płytowych uruk-hai, jak dla mnie troszkę słabe.
Dalej trolle z tej Mrocznej Puszczy wyglądają jakby leżały zbyt długo albo kąpały się w bagnie i dlatego są takie obrośnięte mchem.
Te elfy z Szarej Przystani mają trochę śmieszne kolory, tak jak Dol Amroth, można dostać po krótkim czasie oczopląsu.
Tekstury wyglądają słabo, widać, że twórcy postawili na ilość, a nie na jakość.
W porównaniu z MOS'em bardzo słabiutko, jedyne jednostki, które mi się podobały to kilka z Dol Amroth i z Umbaru ciężka piechota okuta w czarne zbroje, chociaż zupełnie do piratów to nie pasuje, wygląda fajnie :P
Podsumowanie: dałem 4/5 dlatego, że ten submod jest w fazie beta, kilka patchy i być może będzie lepiej, ale skoro twórcy wypuścili już D&C to trzeba oceniać.
Osobiście grałem w niego chwilkę i mi się na pierwszy rzut oka nie spodobał, ale być może innym osobom spodoba się większa ilość frakcji i możliwość odbicia Morii :)
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Jeżeli chodzi o jednostki to faktycznie z jakością to szału nie ma. Trzeba jeszcze dużo pracy włożyć aby były naprawdę niezłe.
Co do frakcji.
Lindon- główne działania skierowane są na wybrzeże i na walkę z Clans of Enedwaith. AI działa w miarę dobrze
Realm of Imladris- Nic nowego. AI raczej statyczne, nie wychylają nosa po za Imadris.
Galadhrim's Realm. Ciekawa kampania może trochę łatwiejsza na początek lecz jeżeli sąsiedzi sobie nie radzą to robi się gorąco. AI działa w miarę poprawnie choć często atakując, zostawia stolicę bez ochrony co ma często złe konsekwencje.
Northern Dúnedain- Tutaj rozgrywka jest dużo ciekawsza bardzo mało ludności oraz tylko dwie prowincję na początku możliwe dwie drogi rozwoju północna lub południowa. AI także działa w miarę dobrze stara się rozszerzać terytorium nie jest tak statyczna jak Eriador w MOS.
Bree-land and the Shire- Podobny sposób gry jak W MOS wolne ludy Eriadoru. AI działa także dynamicznie starając się atakować i zdobywać nowe tereny.
Kingdom of Dale- nie grałem. AI z moich informacji frakcja dość statyczna wymaga dopracowania.
Kingdom Of Rohan- Nie grałem. AI tutaj gra się dużo ciężej komputer ma więcej przeciwników bo aż pięciu i za bardzo sobie nie radzi. Na M/M kilka razy praktycznie do 75 tury upadał.
Vale of Dorwinion- Nie grałem. AI raczej statyczne lecz nie zwracałem szczególnej uwagi na tą frakcję w czasie gry. Nie potrzebnie dodana frakcja.
Vale of Anduin. Ciekawa gra między młotem a kowadłem. AI działa nawet nawet stara się utrzymać swoje ziemie czasami mile zaskakując.
Clans of Enedwaith- Nie grałem. AI działa bardzo agresywnie często atakuje Rohan, a dodatkowo mocno się rozrasta co dla dobrych frakcji jest czasami nie miłym zaskoczeniem. Jedna z lepiej dodanych frakcji która uatrakcyjnia rozgrywkę.
Dunlendings- nie grałem. AI jest mniej agresywne niż w MOS można nawet powiedzieć że komputer zachowuje się zachowawczo.
Shadow of Mordor nie grałem. AI jako że Mordor nie musi zajmować się mroczną puszczą bardzo mocno naciska na Gondor. Praktycznie w każdej grze zdobywa do 50 tury stolice Gondoru.
Shadow of Mirkwood- nie grałem. Kolejna frakcja która dobrze że jest dodana. AI działa agresywnie i bardzo mocno się rozwija dość mocno niszcząc frakcje dobra. oddzielenie od Mordorem daje naprawdę dobre efekty.
Dominion of Isengard. Nie grałem. AI gra agresywnie tylko w sprzyjających okolicznościach.
Orcs of the Misty Mountains- nie grałem. AI dział dobrze stara się atakować sąsiadów i w zależności od okoliczności odnosi sukcesy.
Remnants of Angmar. nie grałem. Osłabiona frakcja w porównaniu do MOS AI słabo sobie radzi z przeciwnikami. Jest to dobra kampania dla człowieka trudna z dużą ilością wrogów.
Gondor. Gra się trudniej niż w MOS według mnie brak Dol Amroth to spore osłabienie dodatkowo flota piratów jest silna i zyski z portów są nie pewne. Dodatkowo Mordor atakuje całym impetem i trzeba bardzo mądrze rozdzielać siły broniąc się jednocześnie przed inwazjami na wybrzeże. AI frakcja do poprawy balans wydaje się zakłócony.
To tak na szybko po kilku dniach. Gra nie jest tak dopracowana jak MOS co jest oczywiste ale jeżeli będą nad nim pracować tak jak ekipa MOS nad swoim dziełem to jest szansa na dobry Sub-Mod. Wstępne zainteresowanie na TWC jest duże zobaczymy jak często pojawiać się będą nowe wersję i poprawki.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Zapodaj linka do torrenta bo ja nie mogę odpalić tego z ich strony(jak mógłbyś).
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Właśnie ja tego nie mogę otworzyć:P
Edit: makrela dodał link magnetyczny(skopiujcie ten link do torrenta -otwórz torrent z linku nie pliku):
magnet:?xt=urn:btih:4C4A9D087ABC0F9A7C5913EF78ABD2 18D17BF76D&dn=Divide_and_Conquer_Full_Public_Beta. exe&tr=udp%3a%2f%2ftracker.ccc.de%3a80&tr=udp%3a%2 f%2fopen.demonii.com%3a1337&tr=udp%3a%2f%2ftracker .openbittorrent.com%3a80&tr=udp%3a%2f%2ftracker.op enbittorrent.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftr acker.publicbt.com%3a80&tr=udp%3a%2f%2ftracker.pub licbt.com%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.i stole.it%3a80%2fannounce&tr=udp%3a%2f%2ftracker.is tole.it%3a80
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Moim zdaniem Isengard jest za słaby... Zanim zrobi się dobra armia z Uruk-Hai i tymi pół orkami mija z 50 tur...
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
W końcu , ile ja czekałem na tego moda:D:D:D:D
W końcu więcej frakcji , więcej polityki , większa mapa , więcej wszystkiego , poczekam na udoskonalenia z patchami i zasysam:D
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Witam mam pytanie i dylemat , czy żeby zainstalować DaC muszę usunąć MOSa?? czy mogę go zainstalować też na Mosie?? Czy jest dużo błędów i jak ogólnie się gra ?? :D z góry dzięki
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Jak zainstalujesz na MOS, to nie zagrasz w żadnego z nich.
Zmień nazwę katalogu z MOS, z Third_Age_3 na Third_Age_3MOS zainstaluj ponownie TATW 3.2 i potem DaC zgodnie z instrukcją instalacji.
Nie gram obecnie ani w DaC ani w Mos, to jak się gra się nie wypowiem.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Okey a mam usunąć Mosa 1.6.2 z programów?? Czy Mos może być w dodaj lub usuń program i tylko zmienić nazwę?? Zaczynam zasysac i zobaczymy to cudeńko
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Ja nigdy nie usuwam z programów.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Jest druga łatka informacje w pierwszym poście
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Mam pewien problem ,gdyż zainstalowałem DaC updatowałem dwoma patchami lecz nie widzę pliku .exe do DaC żeby uruchomić grę kiedy uruchamiam przez Third Age to pokazuje mi się normalnie okienko startowe z napisem Third Age i wersja jest 3.2 i po chwili gra się wyłącza co zrobiłem nie tak ??
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Na pewno coś zrobiłeś nie tak. Przeczytaj post nr 1.
Nim się coś instaluje, wypada przeczytać jak to zrobić i gdzie się instaluje, danego moda czy submoda.
Wskazałeś swój katalog Third_Age_3 jako miejsce instalacji?
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Już sobie poradziłem usunąłem całego Third Age, zainstalowałem na nowo bo poprzednio mi się pomylilo i update zamiast do c/..../third_age dałem c/...../third_age/ i tu go zainstalowałem i dlatego zamiast podmienić mi date miałem 2 foldery :) , w sumie kampania grając krasnoludami z Khazad-Dum jest trudna
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
A ja mam pytanie , w późniejszej fazie gry będą stałe sojusze? Chodzi mi o to żeby np . grając elfami krasie nie zaatakowały mnie bo im sie poglądy zmieniły , czy sojusze są stałe?
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Z tego co wiem to nowych sojuszy się nie da robić i chyba też żeby 2 frakcje były neutralne. Oby to zmieniły bo grając cieniem mrocznej puszczy to prowadzę wojnę na trzy fronty elfami z lorien, jakimś plemieniem Rhun i z Dal
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Pobrałem. Rozegrałem kilka bitew. Zagram kampanię. Obiecująco wygląda, zwłaszcza, że to beta.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Powiem krótko , jak ta mapa jest zajeb... duża , gra mi się świetnie , jeśli ktoś ma mało doświadczenia z Third Age i niechce być za szybko zjechany to polecam gre Lindonem , świetna lokacja , dużo surowców i dostęp do morza , póki co gram i się oderwać nie mogę , twórcy D a C odwalili świetną robote , naprawdę .
Chyba spełniło się moje marzenie jeśli chodzi o submody do Thied Age , DaC ma wszystko to czego mi brakowało , a to tylko wersja beta.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Jest Hotfix do patcha nr 2.
Podobnie nie mogę się oderwać gram Imladris.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Mam pytanko bo grając goblinami ( orkami z gór mglistych) przy ataku krasnoludów z Khazad-dum nie dostałem Balroga wiem że to jest związane ze skryptami i tu jest moje pytanko co muszę zrobić aby mi dodało Barloga do jednostek z góry dzięki
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Zobacz jak wygląda campaign_script z Balrogiem w MOS i spróbuj go dodać do camapign_script w DaC. Kopię zrób. Nowa kampania będzie konieczna. Jak wywali znaczy źle zrobiłeś. Sprawdź czy Balrog jest w DaC. Balroga Ci się zachciewa? Gobliny mają chyba mocną pozycję. Dużo kopalń.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
A ja mam pytanie , mam juz 150 tur , czy jest mozliwosc dodanie submoda muzycznego w czasie juz tej tury , bez konieczności zaczynania od nowa?
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Lepiej dograj do końca. Wg mnie muza w DaC jest fajna i nie wymaga jej zmiany.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Miał ktoś taką sytuację,że Rohan wypowiedział Fangornowi wojnę? ;D
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Fangorn jest na początku neutralny i może połączyć się sojuszem z frakcjami dobra jak i zła. W moim przypadku (była to wersja beta bez Patch-u) Fangorn stał się sojusznikiem Sarumana. Teraz gram na wersji najnowszej i na razie Fangorn pozostał neutralny.
Co do samej gry balans po ostaniach modyfikacjach dużo lepszy zobaczymy gdy rozegram większą liczbę tur. Dodatkowo mapa do DAC cały czas jest dopracowywana i są eliminowane kolejne błędy w ten weekend został wydana wersja 2.1 pod TE 3.2, więc pewnie wersja finałowa będzie na zmodyfikowanej mapie z rozliczeniami Leo 4.0.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Więc wersja końcowa moda będzie w najbliższym czasie?
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Czy będzie w najbliższym czasie tego nie wiem. Pewnie miesiąc, dwa będziemy musieli poczekać.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Odnośnie wcześniejszej dyskusji o grze, kilka uwag.
Z perspektywy grania w III Erę, liczonej już w lata, powiem krótko: najlepsza wersja. Klimatyczna, ciekawa, zaskakująca.
Kwestia mapy - temat bezdyskusyjny, podział roku na 4 tury - również.
Choć kiedyś byłem przeciwny zwiększaniu liczby uczestników gry, to teraz zmieniłem front. Przejrzałem.
Większa możliwość sojuszy, układów, zdrad itp. niesamowicie nakręca grę, staje się ona zdecydowanie bardziej dynamiczna.
Fajne są nowe jednostki, choć przyznaję, że ikonki części z nich pozostawiają wiele do życzenia.
Patch 2 zlikwidował również groteskową moc niektórych jednostek, np. obu formacji Beleagar w Umbarze.
Zaskakująco ubogie w wojsko są frakcje krasnoludzkie, co zresztą tylko dodaje smaku grze.
Ekspedycja krasnoludów z Ereboru do Morii rozwiązana jest fantastycznie: wydarzenia po drodze, rozwiązanie sprawy balroga i kolonizacja - to prawdziwe smaki. Chciałbym więcej czegoś takiego w innych frakcjach.
Dobrze oddano niemoc elfów w końcówce III ery, za to trochę irytują jednostki dosyłane sobie przez sprzymierzone rody elfów leśnych.
Do do władztwa Thranduila - świetnie oddano wojnę podjazdową, bo początkowo tylko na taką można się decydować wobec słabej ekonomii.
Potęga łuczników z mrocznej puszczy jest dobitnie ukazana.
Rozdzielenie Dunedainów i Bree - kapitalne. Grałem Dunedziakami z kolegą (Angmar) na hotseacie, to prawdziwa gimnastyka i liczenie każdego grosza. Bardzo wiernie odzwierciedlono realia Tolkiena. Gdyby nie to, że pojawiają się Bóg wie skąd nowe oddziały łuczników, których nie ma za co utrzymywać. Wiadomo - mobilizacja przed wojną ;)
Dorwinion - fajne wydarzenia, ale można grać 400 tur nie wadząc się z nikim prócz rebelsów. Dotychczas niespotykane. I nudne :D
Bardzo miłym zaskoczeniem jest pojawienie się jednostek elitarnych u "złych", choć w niektórych przypadkach, np. Czarni urukowie we frakcji OotMM, przesadzono ze statystykami.
Duże koszty utrzymania jednostek powodują mniej liczne armie i zwracają uwagę na ostrożność w ekonomii oraz zmniejszają, a może prowadzą do ostrożniejszych kampanii. Wg mnie to utrudnia i ubarwia grę.
Również koszty szkolenia powinny wzrosnąć. Wówczas zwycięstwo/klęska w polu dawałyby bardziej wymierne profity lub "koszmary".
Podsumowując - po wprowadzeniu pewnych poprawek gra będzie wspaniała.
Mam złudną nadzieję, że w wersji ostatecznej zostanie poszerzona mapa na wschód, zgodnie z tą, która jest na planszy z menu gry. Czyli dostawienie Gór Wschodnich i ewentualnie dwie dodatkowe frakcje: krasnoludy z Orocarni i elfowie Avari. Wiem, że autorzy tego nie przewidzieli, ale to byłoby miodzio jak ta lala :D
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Owszem mod ma klimat i jest ciekawy.
Mam nadzieję, że poprawią ai krasnoludów z Morii, co jak sami przyznają jest konieczne.
Tekstury kilku nacji są słabe niestety, np. Dol Amroth. Mam nadzieję, że z czasem to poprawią.
Ale submod ma duży potencjał.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Potencjał ma bardzo duży ale mam tu mały niedosyt , a właściwie z Mordorem , bo tak dziwnie padł , około 230 tura angmar , ludy dunlandu , orkowie z gór mglistych juz nie istnieją isengard juz na upadku ja pomogłem gondorowi odzyskać osgiliath i zdobyć Minas morgul , czarną bramę , i dwa miasta mordoru , Sauron własnie odzyskał pierścień , a dwie tury później wyskakuje mi wiadomosc że pierścień został zniszczony , a mordor stracił prawa frakcji i jest teraz państwem-rebelią a nawet niebyło oblężenia Barad-Dur , i o co kaman ?
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Sauron jak to Sauron poszedł na Gondor i zginął śmiercią męczeńską w bitwie z Boromirem...
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Może i głupie pytanie, ale jest spolszczenie do tego?
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
A planuje ktoś zrobić je? Bo submod fajny, zasłużył. :)
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Czy do sub moda Divide and Conquer 1.0 Beta można wgrać Baron sub mod 5.0 bez żadnych komplikacji ?? :lol:
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Jeśli to żart to nieudany.
Jeśli pytasz poważnie, absolutnie nie można na żadnego submoda wgrywać innego, chyba, że co innego wynika z opisu instalacji danego submoda.
Baron jest pod TATW 3.1.
-
Re: Divide and Conquer - wersja Beta wydana
Pytanie. Czy tylko ja mam bug z halabardnikami orków z gór sinych(moria)? Zawsze gdy moje oddziały je atakują, gra wywala do pulpitu z komunikatorem o napotkanym błędzie. Poza tym, dziwnie tekstury tej jednostki wariują. Da się to naprawić? Dwie bitwy epickie już przez to straciłem.