Pokaż wyniki od 1 do 9 z 9

Wątek: Dyplomatyczne pytania

  1. #1
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2011
    Postów
    10
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Dyplomatyczne pytania

    Witajcie
    Jestem nowicjuszem jeśli chodzi o miedieval, i napotkałem pewne trudności w sprawach dyplomatycznych. Zacząłem grę anglią (zgodnie z zaleceniami poradnika dołączonego do gry, który zamiast pomagać nowym graczom opisuje jak przejść grę daną frakcją :!: ) i przez początkową fazę rozgrywki, pochłonięty całkowicie podbojami europy, zaniedbałem dyplomację. A co za tym idzie? Na chwilę obecną wojnę wypowiedziały mi prawie wszystkie nie podbite przeze mnie państwa : Polska, Dania, Cesarstwo Niemieckie, Francja, Szkocja, a Kościół mnie ekskomunikował i ogłosił krucjatę na moją prowincję.Wiem mój błąd Chciałbym to jakoś naprawić więc nasuwają się następujące pytania:

    1. Jak wydać księcia za księżniczkę innej frakcji( próbowałem już dyplomate wysyłać do księżniczek, ale nie było takiej opcji)?Nie wiem też gdzie znaleść /rekrutować księżniczki w moim państwie?
    2. Dlaczego priorytety innych dyplomatów są nieznane?
    3. Dlaczego nie mogę zaproponować sojuszu neutralnej frakcji?Czy nasze kiepskie stosunki bądź prowadzona wojna z ich sojusznikami mają na to wpływ?
    4. Kilka waszych porad jak utrzymywać dobre stosunki dyplomatyczne z innymi krajami.

    Pozdrawiam

  2. #2
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 767
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach

    Re: Dyplomatyczne pytania

    Podstawą stabilnej polityki zagranicznej jest powolny wzrost terytorialny. Im szybciej się rozwijamy, tym bardziej złowrogie spojrzenia posyłają nam tak sąsiedzi, jak kraje bardzo dalekie.

    Osobiście nie widzę jedyną szansę na pax Assara - zupełny podbój.