Pokaż wyniki od 1 do 3 z 3

Wątek: początki w TW

  1. #1
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    początki w TW

    Witam
    Jestem nowy w świecie TW i proszę o pomoc. Generalnie interesuje mnie tylko multiplayer ale nie wiem od czego zacząć.
    Gdzie jest najwięcej graczy(jak ich szukać) i rozwinięty multi (Rome 2 kupie za miesiąc) mam Napoleona i Szoguna 2?.

    Gra z automatu szuka mi graczy którzy albo po mnie przejadą albo stosują tak dziwne taktyki że wygrywam stojąc i nic nie robiąc albo w Shogunie kawalerią biegają po całej mapie unikając walki.

  2. #2
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Grójec
    Postów
    161
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: początki w TW

    Cześć wb78, jeśli miałbym Ci radzić to lepiej zasiąść do Shoguna 2. Dlaczego? Ponieważ czasy są do siebie zbliżone Rome 2 a Shogun 2, w napleon to już inna epoka i tutaj zupełnie inne taktyki wchodzą w grę inne style gry. Shogun jak i Rome to walka na miecze, kawalerie (póki co w Rome zachowuje się słabo). No ale miałbyś taki miesięczny warsztat. Jak jest z aktywnością na tych grach nie wiem, dawno temu przestałem grać. Mogę Cię zapewnić że najwięcej graczy zawsze będzie na najnowszej odsłonie, nawet jakby była największą klapą. Od Rome 2 TOtal War jeśli zamierzasz aktywnie grać to przystąp do jakiegoś klanu pozwoli Ci to się rozwinąć i co ważniejsze będziesz miał z kim grać, bo chociażby ostatnio na multi Rome 2 Total War na gracza czekałem 30 minut, nikt nie wbijał do bitwy 1na1. W każdej grze masz ikone z grą multiplayer - na pewno znajdziesz potem wyskakują Ci możliwe gry lub sam zakładasz grę i grasz


    " Spartanie nie pytają jak dużo tylko gdzie "

  3. #3
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    2
    Tournaments Joined
    0