Na Jaremu na Jaremu! A tak na poważnie, to czy będą skrypty, które będą imitowały odkrywanie technologii?
Na Jaremu na Jaremu! A tak na poważnie, to czy będą skrypty, które będą imitowały odkrywanie technologii?
"Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
Da Ci brylanty i srebro i złoto
Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"
O eventy Ci chodzi (np. informujący o odnalezieniu prochu, itd.)? Zostanie to zrobione.
Potop Total War-Polska modyfikacja do Medieval 2 Total War Kingdoms,
przenosząca gracza w czasy XVII i XVIII wieku: http://forum.totalwar.org.pl/showthr...otop-Total-War
Bardziej o to co możemy doświadczyć od Empire TW czyli drzewko technologii.
"Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
Da Ci brylanty i srebro i złoto
Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"
Ja bym proponował wykorzystać limit prowincji na Europę i ten kawałek Azji i Afryki, poszerzając przy tym jak wspomniałem mapę na północ. Podsumowując dopieścić Europe na maxa w 1 wersjach moda, Amerykę usunąć całkowicie (i tak jest śmieszna w obecnej postaci, taka wersja mini i geograficznie nie tam gdzie trzeba). A jak wyjdzie ten nieoficjalny patch znoszący limity, poszerzyć mape na zachód o Ameryke, właściwie to chyba będzie można dokleić pozostałe kontynentyi zrobić mod globalny z Chinami i Japonią.
Nie wiem jak inni członkowie ekipy, ale mi się podoba twoja propozycja. Co powiecie na taki wygląd kart jednostek:
Spoiler:
Potop Total War-Polska modyfikacja do Medieval 2 Total War Kingdoms,
przenosząca gracza w czasy XVII i XVIII wieku: http://forum.totalwar.org.pl/showthr...otop-Total-War
Karta fajna, byle tylko mapa nie była tak strasznie ściśnięta jak w "Eras Total Conquest" kiedy będziecie ją chcieli powiększyć na resztę świata.
Bardzo fajne, praktyczne, można się szybko połapać co za jednostka i ładnie wyglądają.
Niech żyje Gwardia!
Dzięki, jak macie jakieś linki do stron z takimi obrazkami, to byłbym wdzięczny za ich podanie.
Karta fajna, byle tylko mapa nie była tak strasznie ściśnięta jak w "Eras Total Conquest" kiedy będziecie ją chcieli powiększyć na resztę świata.
Jak będzie większy limit miast, to na pewno takiej ciasnoty unikniemy.
Edit: Kilka innych:
Spoiler:
Chyba zmienię tych janczarów.
Ostatnio edytowane przez Artem.pl ; 25-07-2014 o 12:03
Potop Total War-Polska modyfikacja do Medieval 2 Total War Kingdoms,
przenosząca gracza w czasy XVII i XVIII wieku: http://forum.totalwar.org.pl/showthr...otop-Total-War
Dlaczego miało by być ciasno przez większy limit miast, chyba nie ma limitu na powierzchnie mapy, a może jest ale o nim nie wiem. Niech się wypowie ktoś kto potrafi edytować mapę, czy możemy zrobić mapę bardzo szeroką i wysoką na ile chcemy, czy jesteśmy ograniczeni szerokością i wysokością ?Karta fajna, byle tylko mapa nie była tak strasznie ściśnięta jak w "Eras Total Conquest" kiedy będziecie ją chcieli powiększyć na resztę świata.
Jak będzie większy limit miast, to na pewno takiej ciasnoty unikniemy.
Ostatnio edytowane przez misiek1205 ; 25-07-2014 o 17:52
Świetne screeny armii, mógłbym wiedzieć, z jakiej serii książek one pochodzą?
Swoją drogą zaskoczyły mnie koszta husarii - może to i lepiej. W Call of Warhammer była jazda podobna do tej i kosztowała taniej, przez co całą kampanię jak głupi jechałem samą kawalerią, przez co stawała się ona... nudnaA tu mogą te koszta na husarię pomóc w robieniu sensownych armii, a nie spamu jazdy.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo