Strona 180 z 267 PierwszyPierwszy ... 80130170178179180181182190230 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 791 do 1 800 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #1791
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Tak, w Nuln.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1792
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez ares354 Zobacz posta
    Tu nie chodzi o 100% lore, ale chyba ma racje, że niektóre frakcje nie wejdą w stosunki dyplomatyczne. Z tego co piszesz, to i ze Skavenami Krasnale mogą podpisać pokój. Kara, karą, ale powinno być tak, że z pewnymi nie podpiszesz i tyle. Może on i przesadza, ale czy nie ma racji odrobinę ?

    Co do zakonów. Pantery, Słońca i Wilka nie ma w grze. Mogę zrozumieć mechanikę, że stają się dostępni po zdobyciu danych prowincji. Ale czy musi być to DLC, Księstwo Wilka, by nimi grać. Czytałem AB Imperium 8 edycję, i te trzy zakony są wymienione jako największe. Są one w AB, więc logika podpowiada, że rasa jak Imperium powinna mieć do nich dostęp. A ich nie ma w oficjalnym rosterze. Tak samo, jak wielu innych. Pytanie do tych co znają Lore, Czołg Parowy, produkowany jest w Nuln > ? tak, bo jeśli tylko, to jakoś mogą one być armii imperium, mimo że miasto nie leży Reikland.
    Arch bardziej przyczepił się o ten sojusz ze względu na to, że w przypadku okupacji regionów CA tłumaczyło się, że takie rozwiązanie jest bardziej zgodne z lore (wg niego nie jest), a w przypadku dyplomacji praktycznie lore olali. Denerwuje go bardziej sama hipokryzja niż konkretne decyzje CA i tu ma troszeczkę racji.

    Wracając do zakonów to z punktu widzenia gry, te zakony(po za wilkami) byłyby po prostu reskinami Reiksguard więc z jednej strony rozumiem dlaczego ich nie dodali, z drugiej strony praktycznie zerowym wysiłkiem mogli "uciszyć" trochę hejtu. Kto wie może wydadzą ich jako FLC w końcu coś w nich muszą dawać, a jakoś nie wyobrażam sobie by dali coś większego za darmo :]
    Si vis pacem, para bellum

  3. #1793
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Czyli jednak wszystkie wirze są magicznie popychane do przodu, kieszonkowe drabiny. Plac centralny o rzut beretem od murów. Oj coś czuje ze raczej oblężeń grał nie będę.

    W sumie jedyną sensowną informacje jaką wyłapałem to zmiana postrzegania/traktowania jednostek przez komputer. Czyli nie będzie teraz rozróżniać typu np. ciężka piechota, jazda a funkcje czyli pomoc, flankowanie, niszczenie bram, mele (tu chyba wszyscy wojownicy) i wysoki priorytet. Ten ostatni bawi mnie najbardziej jak przypomnę sobie poprzednie bitwy w polu (ta zmiana mogła jeszcze ich nie dotyczyć bo ten pokaz skupiał się i omawiał si w oblężeniu, a nie na wolnym terenie) gdzie beztrosko szarżowali lordami i bohaterami.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  4. #1794
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    A tak w ogóle, to zauważyliście,że oprócz prezentacji oddziałów i filmików z bitwami tudzież z kampanii, dawno nie było informacji tekstowych - oficjalnych postów; o młotku? Ciekawe czemu w końcu nie podali, wszystkich frakcji którymi można będzie grać (frakcji nie mylić z rasami), wtedy rozwiązała by się największa zagadka odnośnie frakcji, czyli czy będziemy mieli jeną frakcję na jedną rasę, czy coś takiego jak w Romku rody dla danej nacji/rasy. Nie piszą też nic o dyplomacji, rozwoju prowincji, umiejętnościach agentów i ich wykorzystywaniu tak w bitwach jak i na mapie kampanii itd.

  5. #1795
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez Ituriel32 Zobacz posta
    Czyli jednak wszystkie wirze są magicznie popychane do przodu, kieszonkowe drabiny. Plac centralny o rzut beretem od murów. Oj coś czuje ze raczej oblężeń grał nie będę.

    W sumie jedyną sensowną informacje jaką wyłapałem to zmiana postrzegania/traktowania jednostek przez komputer. Czyli nie będzie teraz rozróżniać typu np. ciężka piechota, jazda a funkcje czyli pomoc, flankowanie, niszczenie bram, mele (tu chyba wszyscy wojownicy) i wysoki priorytet. Ten ostatni bawi mnie najbardziej jak przypomnę sobie poprzednie bitwy w polu (ta zmiana mogła jeszcze ich nie dotyczyć bo ten pokaz skupiał się i omawiał si w oblężeniu, a nie na wolnym terenie) gdzie beztrosko szarżowali lordami i bohaterami.
    Całę SI jest zbudowane w ten sam sposób, różnica między oblężeniami a bitwami w polu to inny zestaw taktyk. Zmiana sposobu rozpoznawania jednostek przez SI musi dotyczyć wszystkiego bo pozostałe opcje nie mają sensu z punktu programistycznego. Lordowie beztrosko szarżują bo są dosyć mocni i pewnie SI ma wbitą zasadę by dążyć do dueli między bohaterami/lordami.

    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    A tak w ogóle, to zauważyliście,że oprócz prezentacji oddziałów i filmików z bitwami tudzież z kampanii, dawno nie było informacji tekstowych - oficjalnych postów; o młotku? Ciekawe czemu w końcu nie podali, wszystkich frakcji którymi można będzie grać (frakcji nie mylić z rasami), wtedy rozwiązała by się największa zagadka odnośnie frakcji, czyli czy będziemy mieli jeną frakcję na jedną rasę, czy coś takiego jak w Romku rody dla danej nacji/rasy. Nie piszą też nic o dyplomacji, rozwoju prowincji, umiejętnościach agentów i ich wykorzystywaniu tak w bitwach jak i na mapie kampanii itd.
    Nie ma zagadki żadnej, wieki temu powiedzieli że dostajemy 4+1 frakcje grywalną i na mapce frakcji masz to zaznaczone. Blogpost o bohaterach/agentach był bardzo dawno. Ogólnie na blogpostach CA opisywało systemy które ciężko pokazać na gameplayu i większość tych systemów opisali.
    Si vis pacem, para bellum

  6. #1796
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Całę SI jest zbudowane w ten sam sposób, różnica między oblężeniami a bitwami w polu to inny zestaw taktyk. Zmiana sposobu rozpoznawania jednostek przez SI musi dotyczyć wszystkiego bo pozostałe opcje nie mają sensu z punktu programistycznego. Lordowie beztrosko szarżują bo są dosyć mocni i pewnie SI ma wbitą zasadę by dążyć do dueli między bohaterami/lordami.
    Tylko kary za stratę takiej jednostki są olbrzymie, truposze właściwie się wtedy składają, podobnie u zielonych.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  7. #1797
    Zbanowany
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    532
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 5 podziękowań w 5 postach
    No nie Jsatrzębiu, na którymś z filmików jasno zostało zapowiedziane, że mogą być grywalne klany, księstwa, więc zagadka jest.

  8. #1798
    Asuryan
    Gość
    Owszem, mogą być, ale to jak będą wystarczająco wysokie wyniki sprzedaży tego co do tej pory podali oficjalnie. Mogą nie znaczy muszą.

  9. #1799
    Podstoli Awatar Jsatrzab
    Dołączył
    Jun 2010
    Postów
    468
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    39
    Otrzymał 89 podziękowań w 59 postach
    Cytat Zamieszczone przez royal1410 Zobacz posta
    No nie Jsatrzębiu, na którymś z filmików jasno zostało zapowiedziane, że mogą być grywalne klany, księstwa, więc zagadka jest.
    Nie przypominam sobie filmiku w którym coś takiego powiedział ktoś z CA, a przynajmniej nie wprost. Po za tym pisałem o dniu premiery. Przyszłych frakcji z DLC nigdy nie podawali przed premierą i było by to co najmniej głupie z ich strony. W najnowszym blogposcie piszą że nową rasę (na bank Bretonie) dostaniemy pod koniec roku.
    Si vis pacem, para bellum

  10. #1800
    Cześnik Awatar ares354
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Kraków
    Postów
    227
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 13 podziękowań w 11 postach
    Cytat Zamieszczone przez Jsatrzab Zobacz posta
    Arch bardziej przyczepił się o ten sojusz ze względu na to, że w przypadku okupacji regionów CA tłumaczyło się, że takie rozwiązanie jest bardziej zgodne z lore (wg niego nie jest), a w przypadku dyplomacji praktycznie lore olali. Denerwuje go bardziej sama hipokryzja niż konkretne decyzje CA i tu ma troszeczkę racji.

    Wracając do zakonów to z punktu widzenia gry, te zakony(po za wilkami) byłyby po prostu reskinami Reiksguard więc z jednej strony rozumiem dlaczego ich nie dodali, z drugiej strony praktycznie zerowym wysiłkiem mogli "uciszyć" trochę hejtu. Kto wie może wydadzą ich jako FLC w końcu coś w nich muszą dawać, a jakoś nie wyobrażam sobie by dali coś większego za darmo :]
    No wybacz, ale jak widzę Wojowników Chaosu, to masz 3 poziomy, z dodanym pancerzem, tym się różnią, plus wersje z bronią 2 ręczną. Masz 3 identyczne jednostki. Rycerze wilka, kawaleria z młotami, AP pełną gębą. W AB jest możliwość ulepszenia Knight Panther i Blazing Sun do Inner Circle, czyli lepsze staty( przy okazji, Rycerze moga zamienić lance i tarcze na broń 2 ręczną, ale tego nie ma w grze). Nie ma tego w grze, plus mówiłem o kilku jednostkach. Fanatycy, brak, War Altar of Sigmar, i jego ulepszenia do Horn of Sigismund, wzbudzającego strach, też brak, plus jeszcze jednej magicznej jednostki. Chodzi o to że w DLC to niech będą takie jednostki jak Carroburg Greatsword, i Mi to pasuje wtedy, albo inne jednostki, charakterystyczne dla danych prowincji. A nie, do DLC dadzą jednostki z AB których nie dodali teraz, plus charakterystyczne dla danych regionów, i zgarną kasę, bo będzie więcej jednostek do dodania. Cała armia imperium wygląda na pół skończoną, jak by nas przygotowywali do "ambitnych" dlc i dodatków.

Strona 180 z 267 PierwszyPierwszy ... 80130170178179180181182190230 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •