Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 31 do 40 z 111

Wątek: Poradnik do Warhammera 1 (Wersja Robocza)

  1. #31
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Agenci
    Imperium
    Bursztynowy czarodziej. W tej chwili jest najpotężniejszym magiem imperium tak w zaklęciach jak i w tym że może dosiadać gryfa.

    Generał:
    Imperium:
    *Borys Todbringer* - Tylko w bitwach multi i tylko dla osób które posiadają dlc z rasą Zwierzoludzi.
    Ciekawe czy zrobią z nim coś więcej w przyszłości? Bo status tylko multi jakoś jest jakiś dziwny, nienaturalny dla CA.

    Więcej nie napiszę bo go nie mam.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


  3. #32
    Asuryan
    Gość
    Uzupełniłem poradnik o informacje o Zwierzoludzi (poza generałami i agentami, także technologie muszę jeszcze policzyć).

    W założeniu to poradnik do singla, informacji o multi nie daję - z tego względu nie ma tam też wzmianki o Bretonni.

  4. #33
    Asuryan
    Gość
    Rozszerzyłem nieco informację o zwierzoludziach (agentach i generałach).

  5. #34
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Wydaje mi się, że można dodać też drobne zdanie o magii Pani Jeziora - co prawda dostępne tylko w multiplayer i nazwa robocza.
    11. Magia Pani Jeziora (Bretonnia) - duża ilość zaklęć ofensywnych, jedyny póki co typ magii dla Bretończyków.

    Co do Spaczenia - Wojownicy Chaosu i Zwierzoludzie szerzą Spaczenie Chaosu, a Wampiry spaczenie wampiryczne. Warto to dopisać. Do Imperium, Krasnoludów i Wampirów - dodatkowy cel to zniszczenie "Zbrojnego Stada Zwierzoludzi Chaosu".
    Jutro jakoś w punktach wypiszę Krasnoludy i Chaos, by poszerzyć ich trochę.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  6. #35
    Asuryan
    Gość
    Dopisany dodatkowy cel w kampanii, oraz spaczenie zwierzoludzi w rozdziale o spaczeniu. Rzobudowałem opis technologii Zwierzoludzi.

    Bretonnią się w ogóle nie zajmuję, dopóki nie będzie grywalna w singlu - to nie jest poradnik do multi. Z tego co jednak zauważyłem w kampanii Służki Pani dysponują magią niebios (lore of heaven).

  7. #36
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Kolejna garść dopisków:
    Wojownicy Chaosu nie odnoszą obrażeń za wkroczenie na teren niespaczony. Gdy wkraczają na ziemie spaczone wampiryzmem, wtedy odnoszą obrażenia. U hord i frakcji osiadłych o ile wiem przejście w tryb obozowania nie rani naszych armii stojących na terenie spaczonym.
    Khazrak Jednooki może walczyć również na rydwanie, ciągnionym przez razorgora. Cechy: +10% przychodów z plądrowania i +5 do morale (dyscypliny) w walkach przeciw ludzkim frakcjom (Estalia, Tilea, Księstwa Graniczne, frakcje Bretonnii i Imperium, Kislev i chyba Norsmenów).


    Krasnoludy:
    Najstarsza rasa Starego Świata.
    Uzdolnieni technicznie, używają własnej magii - run.
    Brak jazdy.
    Jedna z najłatwiejszych ras do pokierowania.
    Wielka Księga Uraz jest wielką pomocą u Krasnoludów, gdyż pozwala im się szybko wzbogacić, lecz im więcej porażek się odnosi, tym większe kary do stosunków z innymi fortecami Krasnoludów, a także spadek dyscypliny i ładu publicznego.
    Duża ilość skutecznej artylerii.
    Celem Krasnoludów jest zjednoczenie wszystkich fortec Krasnoludów, zarówno w pasmach górskich, jak i w Norsce, odzyskanie utraconych dawno fortec oraz zniszczenie Zielonoskórych. Do tego muszą jak wszyscy zniszczyć Wojowników Chaosu i jak Imperium i Wampiry pokonać Zbrojne stado zwierzoludzi Chaosu.

    Wojownicy Chaosu:
    Główny zły tego uniwersum, niemogąca się osiedlić horda.
    Rozprzestrzenia spaczenie Chaosu, które nie tylko uśmierca wchodzących na spaczone tereny śmiertelników, ale też zmniejsza ład publiczny w miastach i powoduje bunty Chaosu.
    Posiadają bogatą liczbę czarowników: Domeny Ognia, Metalu i Śmierci.
    Z jednej strony mają mocne jednostki, z drugiej są one bardzo drogie.
    Mają tylko jeden budynek gospodarczy, który pozwala też werbować Rycerzy Chaosu, lecz ich główna gospodarka opiera się na plądrowaniu wrogich osad i terenów wokół nich.
    Bliskie sąsiedztwo z innym lordem doprowadza do powolnego wyniszczenia obu armii.
    Ich głównym celem jest splądrowanie lub zniszczenie 40 osad (w krótkiej 15), wyeliminowanie Krasnoludów, Imperium i Bretonnii (w krótkiej bez Krasnoludów).

    Do Zwierzoludzi można dopisać, że muszą zniszczyć 50 osad (w krótkiej 25), zniszczyć Imperium, jego mniejsze księstwa, Bretonnię i Krasnoludy (w krótkiej bez Krasnoludów), zdobyć 20000 (w krótkiej 10000) sztuk złota z plądrowania terenów wokół osad i wygrać bitwę "Upadek Ludzkości". Jedyny budynek gospodarczy Zwierzoludzi zmniejsza koszty utrzymania wojska, zmniejszając przy okazji ilość punktów rozwoju hordy.

    Przy okazji, tak patrzę na ten główny temat poradnika i nie widzę w ogóle punktu o unikatowych przedmiotach Legendarnych Lordów i ich statach oraz warunkach zdobycia ich.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  8. Użytkownicy którzy uznali post Arroyo za przydatny:


  9. #37
    Asuryan
    Gość
    Rozdział XX, przedmioty i świta. Oczywiście bardzo ogólnie, bez statów i warunków ich zdobycia - w końcu to poradnik, a nie encyklopedia.

  10. #38
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Rozdział XX, przedmioty i świta. Oczywiście bardzo ogólnie, bez statów i warunków ich zdobycia - w końcu to poradnik, a nie encyklopedia.
    Moim zdaniem o warunki zdobycia go można poszerzyć, staty można olać

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  11. #39
    Asuryan
    Gość
    Szczerze? Nie chce się mi, szczególnie że tych warunków trochę jest, bo zadania na artefakty są wieloetapowe, bitwa to dopiero końcowy etap.

  12. #40
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Mi też się nie chce, bo to w sumie nie jest takie ważne, a same bitwy raczej proste, więc po co się z tym męczyć?

    Jedynie można napisać o tym że można się teleportować na miejsce zadania (jeśli nie było powiedziane) i tyle w tym temacie.


    - - - - - - - - - - - - - -

    Wygląda na to że maksymalny limit agentów to 10 dla każdego typu.
    Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 15-08-2016 o 16:40

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  13. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


Strona 4 z 12 PierwszyPierwszy ... 23456 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •