Ale Knights of the Realm (Rycerze Królestwa) już są w garnizonach, ale rozwiniętych.Tylko mam wrażenie, że w Warhammerze włócznicy cofnęli się do epoki Rome:Total War - nie są już tak zabójczy dla jazdy, choć owszem wciąż są groźni. Zresztą ile tych włóczników jest? 2 jednostki w Imperium (nie licząc halabard), jedna u Zielonoskórych i szkieletory z włóczniami u Wampirów. Chaos i Krasnoludy w ogóle ich nie mają (jeśli pominiemy halabardników w Chaosie). Dodanie nowych jednostek kawaleryjskich i wrzucenie jednostek Knights of the Realm w garnizony (nie pamiętam jak się w polskiej wersji nazywają) powinno rozwiązać problem, tym bardziej na mapie kampanii gdzie komputer na autowalkach liczy tylko statystyki i liczebność jednostek.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo