Pokaż wyniki od 1 do 10 z 59

Wątek: Wydarzenia Bjornlingów

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Podkomorzy Awatar Hadvar
    Dołączył
    Feb 2017
    Lokalizacja
    Altdorf
    Postów
    1 281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 020
    Otrzymał 332 podziękowań w 224 postach

    Wydarzenia Bjornlingów


    Einar Lodinson, wielki przywódca Bjornlingów


    Zanim dziadek dziadka Einara się urodził, te ziemie należały do Bjornlingów. To oni byli najstraszniejszymi wojownikami, to oni budzili zasłużony respekt i trwogę w sercach tubylców. Wyspa Albion kilka razy znajdowała się pod pełnym panowaniem Bjornlingów. Teraz jednak dla norsmeńskiej społeczności nastały trudne czasy. Ze wszystkich zakątków świata przybywają przedstawiciele wszystkich frakcji. Uzurpatorzy i grabieżcy, zawijają do wybrzeży, niektórzy w poszukiwaniu bogactw i sławy. Inni dla celów wyższych, jak te pyszałkowate elfy z Ulthuanu, albo przeklęci jaszczuroludzie z Lustrii. Dwie rzeczy są pewne. Pierwszą jest, że Bjornlingowie mają przywódcę silniejszego niż zawsze, nie bojącego się innych, słabowitych ras. Drugą, że nic nie powstrzyma Einara Lodinsona przed pokonaniem rzekomego wszechwybrańca, oraz zdobyciem relikwii starożytnych, które pomogą mu odzyskać pełnię władzy nad Albionem, a może nawet całym starym światem. Dominium Plemienia jest gotowe na ekspansję, niewolnicy i ludy podporządkowane już dawno pogodzili się ze swoim losem i pracują w pocie czoła, aby podboje mogły trwać, ku chwale Mrocznych Bogów!



    Prowincje własne:

    - Fylkirfold, to wielki obóz Norsmenów, i jeden z większych portów na Albionie. To tutaj cumują drakkary wielu Bjornlingów przybywających z Norski do Wyspy Mgieł w poszukiwaniu bogactw, chwały i czaszek dla Khorna. Wielu spośród wojowników (szczególnie tych starszych) osiadło w obozie na stałe, utrzymując się z wyrobu broni i opancerzenia, a także z polowania, w celu zaspokojenia wszelkich potrzeb przybyszów, a także podporządkowanej ludności lokalnej - Miasto-stolica poziomu 2 (700g), port (300g)
    Koszary wojskowe poziomu 1. W osadzie znajduje się garnizon Norsmenów: 1x grasanci, 1x grasanci z wielką bronią, 1x norskańskie wilki lodowe.

    - Ponure Wrzosowisko, to kraina rolników i myśliwych, służących Bjornlingom. Ziemia jest tu urodzajna i wydaje duże zbiory, a okoliczne parne dżungle są zamieszkane przez wiele dzikich zwierząt, których mięso jest jadalne, a ich skóry nadają się na sprzedaż. Dzięki tym źródłom dochodu mieszkańców stać jest by zapłacić niemałe podatki nałożone przez Bjornlingów - Miasto poziomu 1 (350g), Garbarnie i masarnie (200g).

    Prowincje graniczne:

    - Konquata - Nieprzebyta, parna dżungla. Nawet najstarsi szamani Bjornlingów nie są w stanie podać jednoznacznej przyczyny występowania takiego zaburzenia klimatycznego. Niektórzy jednak mówią o jaszczuropodbnych humanoidach zamieszkujących niegdyś ten las. Obecnie nie ma żadnych doniesień o ich ciągłej obecności. Możliwe też jest, że ten kto miał dostarczyć takie doniesienia nie przeżył spotkania z tymi kreaturami. Istnieją legendy na temat wielkiego miasta-świątyni, pełnego skarbów jaszczuroludzi, położonej w samym centrum dżungli.

    - Kuźnia Starożytnych - To tutaj znajduje się wielki ziggurat poświęcony starożytnym. W odróżnieniu od Konquaty, ten stoi w tym miejscu od wielu stuleci, jak nie tysiącleci. Wcześniej jednak był tu cięzki, zimowy klimat północnego Albionu, ale obecnie tereny te pokrywa gęsta i gorąca dżungla. To tutaj z północy przybył Algirion Sheer'Ghaar, rzekomy wszechwybraniec chaosu. Od czasu jego przybycia nie widziano żadnych wojowników północy. Przypuszcza się że wojska Czempiona weszły do kuźni, i zabarykadowały się w środku, przygotowując swe rytuały splugawienia narzędzi starożytnych.


    Armia:

    - Einar Lodinson jako Wódz Grasantów bez żadnych umiejętności, wierzchowców i przedmiotów (te mogą być zdobywane przez rozgrywanie bitew oraz poprzez inwencję twórczą gracza lub wydarzenia w grze) zaczynający wraz z armią Bjornlingów w stolicy.
    - Armia Bjornlingów: 3x Grasanci, 1x Berserkerzy Grasantów, 1x Dzika Mantykora, 2x Konni Grasanci, 1x Norskańskie Wilki Lodowe, 1x Oszczepnicy Grasantów
    -4 statki transportowe

    Kapitał początkowy: 1500 złotych monet.

    Zasady Specjalne:

    - Drakkary - W każdej bitwie która odbywa się w regionie mającym dostęp do morza, możesz wziąć 1 dodatkowy oddział Grasantów. Po bitwie oddział ten ulega rozwiązaniu, i może być użyty w następnej bitwie.

    - Okiełznanie Bestii - Norsmeni słyną z umiejętności okiełznywania bestii. Jeżeli bitwa została wygrana, a w armii przeciwnika pojawiła się wielka bestia występująca w rosterze Norski (np. Olbrzym) i nie została zabita w czasie bitwy, możesz spróbować ją okiełznać. Gracz ma 33% szans na okiełznanie bestii (wynik pozyskiwany jest z losowania kością sześcienną, wynik 5-6 uznawany jest za powodzenie).

    Cele:

    - Pokonaj Algiriona Sheer'Ghaara i zdobądź Kuźnię Starożytnych -

    Poboczne:

    Tam jest wiele dóbr - Najeżdżaj ziemie Imperium, ograbiaj je i czerp z tego zyski.

    Mroczni bogowie wybrali mnie - Zabij Hargrotha Błogosławionego, pokaż swojemu ludowi, że to ty jesteś wybrańcem.

    - Jednoocy Wyznawcy - Einar słyszał o humanoidalnych płazach zamieszkujących bagna na południu, które czczą mroczne potęgi od zarania dziejów. Są potężnymi wojownikami potrafiącymi ukrywać się we mgle. Może warto by się z nimi dogadać i wspólnie siać śmierć dla chwały Khorna?

    - Uśpiona Śmierć - Albion słynie z wielu uśpionych Żmijów Mrozu - wielkich smoków, bestie mogące jednym oddechem niszczyć całe armie. Gdyby udało nam się okiełznać tę bestię, nasza armia byłaby nie do pokonania.
    Ostatnio edytowane przez Tomas ; 13-05-2019 o 06:16
    Spoiler: 






    Quam dulce et decorum est pro patria mori

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Możesz edytować swoje posty
  •