Pokaż wyniki od 1 do 10 z 28

Wątek: Aktualizajcia

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #21
    Moderatorzy Lokalni
    Dołączył
    May 2019
    Lokalizacja
    Dolnyślask Lubań tam gdzie Dawi golone są na łyso
    Postów
    1 617
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    275
    Otrzymał 371 podziękowań w 243 postach
    Tura 15

    Skarbiec na początku tury: 11493 złotych monet
    Dochód w poprzedniej turze: 11245g


    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Gospodarka

    Przychód: Prowincja Tor Eldoir: 3325+40%=4655, Prowincja Kraina Miodu: 1400+20%=1200 , Prowincja Stepy: 700 , Prowincja Półwysep Żmii: 1100+20%=840 ,Prowincja Twierdza Lenog : 1100, Prowincja Martwy Las:950

    Budynki:
    -Tor Eldoir 5lvl (2000g)
    sala obrad Konfederacji 1lvl
    koszary 4lvl
    dzielnica rzemieślników (450g)
    tartak 2lvl(375g)
    port 2lvl(500g)
    Wielka Wieża Hoeta(biblioteka, siedziby magów, punkt naukowy,siedziby Mistrzów Wiedzy Tajemnej, Akadamia Magii-udostępnie szkolenie dla sojuszników)
    Kuźnia/płatnerz
    Przetwórnia żywności
    drogi 1lvl

    -Kraina Miodu 2lvl (700g)
    ule (100g)
    miodostynie (200g)
    drogi 1lvl

    -Stepy 2lvl (700g)
    Szkoła Jeźdźców 2lvl(umożliwia rekrutacje kawalerii tieru 1)
    +stajnia
    Punkt Handlowy
    drogi 1lvl

    -Półwysep Żmii 3lvl (1100g)
    orle gniazda (umożliwia rekrutacje Orłów Albiońskich)
    drogi 1lvl

    -Twierdza Lenog 3lvl (1100g)
    koszary 2lvl
    Świątynia
    drogi 1lvl

    -Athel Yngra 2lvl (700g)
    tartak 1lvl (100g)
    szkółka leśna (150g)
    posterunki
    drogi 1lvl

    Budowa:


    Handel:

    imperium (125g)
    Elfy Fey (400g)


    Dochód 9975g
    Wydatki:2200

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Wojskowość

    Armia Torendila (Caledorska Ekspedycja zwana Ekspedycją Smoczą):
    -Książę (wszystkie umiejętności,orzeł(Nieugięty))
    -Ilianne z Saphery(krew ziemi , cierniowa tarcza,koń)
    - 1x Morition z Sarepsy(Apoteoza,Feniks,koń)
    - Gwardzista Sadren z Tiranoc(orzeł)
    - 1x straż morska z Lothern(3) 1x straż morska z Lothern(2)
    - 1x białe lwy z Chrace(6) "Lwy Oczyszczenia",3x Białe Lwy(2)
    - 1x smocze książęta(5)
    - 9x Łuczników w lekkich zbrojach(2)
    - 1x Włócznie(2)
    - 2x Orzeł(4)
    - 1x Orli Szpon(2)
    - 1x Siostry Avelornu(2)
    utrzymanie: (2757)

    Tor Eldoir
    -Mistrz Wiedzy Tajemnej(Harmonijna Zbieżność, Tajemny Duch Melkotha)
    1x Mistrowie Miecza Hoeta
    utrzymanie: (400)

    Twierdza Lenog
    1x Białe Lwy

    Smok słoneczny
    Utrzymanie:300


    Zwiad



    Garnizon

    Stepy:
    -1xWłócznie


    Rekrutacja:
    Tor Eldoir
    Smok słoneczny (1700)


    Regeneracja:

    Utrzymanie armii: 3682

    Dochód:0
    Wydatki: 1700
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Podsumowanie
    Skarbiec na początku tury: 11305g
    Budowa:
    rekrutacja:1700
    regeneracja:
    Utrzymanie armii: 3357złotych monet
    inne wydatki: wykonanie akcji z tury14 (2450g), orły do ratowania (2500), patrole (500)

    Skarbiec na końcu tury: 798


    ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Ruchy:
    Armia Torendila (Caledorska Ekspedycja zwana Ekspedycją Smoczą) wyrusza w kierunku Północna Pieśń (1tura) w celu ataku i wykonania taktyki wojennej"Spalona Ziemia"

    Mistrzowie Miecza zmierzają pomóc buntowniką na Ziemiach "Głazowe Pola"

    SMOK wyrusza jako wsparcie do Przeleczy dla oddziałów Imperium

    Decyzje:

    Torendil miał sen o ognistym ptaki, który spłonął lecz się odrodził.

    Feniks, jeśli ten sen się spełni będziemy jak Feniks.
    Powrócimy...

    Torendil także zdecydował o tym że punkt odrodzenia będą Tor Eldoir i Twierdza Lenog
    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    Perfekcyjne wyszkolenie + 2 belki

    -20% kosztów utrzymania dla wszystkich jednostek Włóczników i Łuczników,

    +1 slot rekrutacyjny w Tor Eldoir,

    Gniazda Orłów: Nie posiadając budynku militarnego możesz zrekrutować 1 Wielkiego Orła raz na dwie tury. Orzeł ten ma dodatkowe 2 poziomy (+2 belki),
    Albionskie orły [globalny]-koszt utrzymania i rekrutacji Wielkich Orłów -50%.

    Wykorzystanie drewna: koszty rekrutacji zmniejszone o 20% dla jednostek: Włócznicy, Łucznicy, Łucznicy w lekkich zbrojach, Morska Straż z Lothern, Straż Morska z Lothern z tarczami

    Szkoła Jeźdźców - możliwość rekrutacji srebrnych hełmów oraz srebrnych hełmów z tarczami oraz obniżony koszt rekrutacji o 15% (w prowincji)
    +Stajnie: +2 do poziomu wszystkich jednostek kawalerii (+ dwie belki)


    przychód w Tor Eldoir zwiększony o 40% (liczony po zsumowaniu wszystkich czynników wpływających na wysokość dochodu).
    przychód w Krainy Miodu i Półwyspu Żmij zwiększony o 20% (liczony po zsumowaniu wszystkich czynników wpływających na wysokość dochodu).
    Ostatnio edytowane przez Rancor ; 25-08-2019 o 12:27

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Możesz edytować swoje posty
  •