Pokaż wyniki od 1 do 10 z 3671

Wątek: DLC/FLC/Legendarni Lordowie - spekulacje, dyskusja.

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Krasnoludy wyszły mi z drogi eliminacji.
    Pacz bez reworku, więc w grę wchodziły rasy które ten krok miały już za sobą. Krasnoludy, Bretonia, wampiry i Imperium.
    Ale imperium było przed chwilą, więc aut.
    Wampiry, tu ktoś z CA napisał że jeszcze przez jakiś czas ich nie będzie.
    Tak więc zastała tylko Bretka i brodacze.

    A z tej dwójki wole karły, to postawiłem na nich. No i dobrze oni by się łączyli ze szczurami. Bo myślałem że teraz CA idzie w myśl zasady "ostatni będą pierwszymi".
    Tak powstało mi dlc szczury vs krasnoludy.
    Tym bardziej że Davi nie potrzebują w zasadzie nic. Oprócz LL i może porządnej mechaniki run, to są raczej kompletni. Tak wiem że brakuje im wariantów zabójców jako bohaterów i jakiejś drobnicy z jednostek, ale w zasadzie jest to tyle co prawie nic.
    Więc na dlc skupiające się na sprawach technicznych jak znalazł.

    Moją nadzieją była jeszcze kwestia Białego Krasnoluda, a w zasadzie jego przeniesienia.
    Już tłumaczę. Tak po prawdzie mimo 3 pozycji startu nie mam za bardzo kim grać jeśli chodzi o krasnoludy.

    1. Pierwszy jest Ungrim z Karak Kadrin, którego kocham. I wszystko jest fajnie i pięknie, do momentu gdy uświadomiłem sobie że jego bonusy (tak dla frakcji, jak i dla armii) są koszmarne, ba w zasadzie jedne z najgorszych w grze. A to już jest coś, kiedy mamy wybór koło 50 LL.
    Zaś czarę goryczy przelało u mnie to że Król Zabójca jest cienki. Albo inaczej pozostała 3 LL krasnoludów spisuje się lepiej niż on w bitwach...
    2. Belegar, z powodu kosmicznego osłabienia (za nie posiadanie Karaku Osiem Szczotów), jest mało grywalny. Zwłaszcza gdy zobaczymy jakich ma sąsiadów. No i dodatkowo wpienia mnie to że nawet jak odbiję K8S to nie zostaje mi on moją stolicą.
    3. Karak A Karak. Tu mam problem innego rodzaju. Po prostu nie mogę wybrać którym lordem powinienem grać:
    - Thorgrim Strażnik Uraz. Jest przywódcą frakcji, oraz prawdziwym władcą twierdzy Karak A Karak. Dodatkowo ma dobre bonusy, oraz jest silniejszy niż 2 wyżej wymieniona. Właściwie jest jest tylko 1 problem, to że do wyboru mamy jeszcze Białasa...
    - Grombrindal - jest najlepszym lordem brodaczy, plus jego unikalna mechanika i jest sieczka.
    I tak spadam w zapętlenie Thorgrim czy Białas... Ostatecznie nie wybieram żadnego...

    Więc myślałem że jak krasnoludy dostaną dlc to przy okazji CA przeniesie Grombrindala gdzieś indziej. Zwłaszcza że on może być wszędzie i wspierać każdy klan brodaczy.




    A wracając do dlc grudniowego, to w zasadzie będzie nuda. Bo w grę wchodzi w zasadzie tylko 3 kombinacje:
    - Wysokie vs Mroczne.
    - Szczury vs Wysokie.
    - Szczury vs Mroczne.

    I dla mnie wszystkie te kombinacje wydają się takie trochę mehh.

    Chyba że CA zaskoczy nas wszystkich u uwzględni dlc: Królów grobowców i/lub Zombi piratów.
    Lub zaszalej i zrobi dlc tylko z rasami z jedynki. Ale to raczej na pewno się nie stanie. A szkoda...


    - - - - - - - - - - - - - - -

    Kampanio paki mają podobnie lub więcej (Królowie grobowców) recenzji, ale z lord paków to rzeczywiście najwięcej.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  2. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •