Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Aktualki

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Podkomorzy Awatar Hadvar
    Dołączył
    Feb 2017
    Lokalizacja
    Altdorf
    Postów
    1 281
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 020
    Otrzymał 332 podziękowań w 224 postach

    Aktualki

    Aktualka:
    Nr. tury: 1.

    Skarbiec na początku tury: 2000 złotych monet,

    Prowincje:

    - Bagna Terroru (lvl1): 350 złotych monet,

    - Ziemie Rozpaczy (lvl1): 350 złotych monet,

    - Pustkowia Śmierci (1lvl): 350 złotych monet,

    Suma dochodu: +1050 złotych monet

    Handel:

    - Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora,
    - Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya,
    - Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń,
    Szczegóły odnośnie wypraw handlowych w wydarzeniu niebawem.

    Wydatki:

    -Utrzymanie armii Semira: 1438 (w tej turze 0) złotych monet,
    -Ulepszenie regionu ,,Ziemie Rozpaczy'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
    -Ulepszenie regionu ,,Pustkowia Śmierci'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
    -Ulepszenie regionu ,,Bagna Terroru'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
    -Budowa budynku rekrutacyjnego pierwszego poziomu w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 300 złotych monet,
    -Poszukiwania i wydobycie (jeśli zostanie znaleziona) kości słoniowej: 650 złotych monet.


    Suma: -3050 złotych monet


    Skarbiec na końcu tury: 0 złotych monet.



    Modyfikatory frakcji:

    - "Nam pustkowia nie straszne" - Wojna Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
    - "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają...

    Armie:

    Armia Semira:

    - 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
    - 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
    - 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
    - 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
    - 3x Szkielety łucznicy,
    - 3x Jeźdźcy Nehekhary,


    Lordowie i Bohaterowie:

    - Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,

    - Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),

    Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:

    +1 agent I, +1 zwiadowca I:

    Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.

    Zwiadowca wysłany zostaje do Bhagar, w celu zbadania regionu pod kątem ludności zamieszkującej, klimatu, rodzaju gleby i ukształtowania terenu. Ma on również donosić o obecności wszelkich widocznych pozostałości po starożytnych cywilizacjach oraz ostrzegać przed ewentualnymi niebezpieczeństwami.



    Ruchy armii:

    Cała armia Semira wyrusza z Ziemi Rozpaczy do Bel-Aliad w celu zbadania regionu.

    Skończona
    Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 11-02-2020 o 17:47
    Spoiler: 






    Quam dulce et decorum est pro patria mori

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Możesz edytować swoje posty
  •