-
Podkomorzy
Aktualki
Aktualka:
Nr. tury: 1.
Skarbiec na początku tury: 2000 złotych monet,
Prowincje:
- Bagna Terroru (lvl1): 350 złotych monet,
- Ziemie Rozpaczy (lvl1): 350 złotych monet,
- Pustkowia Śmierci (1lvl): 350 złotych monet,
Suma dochodu: +1050 złotych monet
Handel:
- Handel z Królestwem Jeziora: z Bagien Terroru przez Ziemie Malaluków do wszystkich trzech regionów Królestwa Jeziora,
- Handel z Wyprawą Handlową Marcusa: Ta sama ekspedycja co wyrusza do Królestwa Jeziora kieruje się dalej, z Kanesse, przez Ruiny Copher do Ziemi Ushya,
- Handel z Barak Vurr: z Pustkowi Śmierci przez Ka-Sabar do Miasta Życzeń,
Szczegóły odnośnie wypraw handlowych w wydarzeniu niebawem.
Wydatki:
-Utrzymanie armii Semira: 1438 (w tej turze 0) złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Ziemie Rozpaczy'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Pustkowia Śmierci'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Ulepszenie regionu ,,Bagna Terroru'' na drugi poziom: 700 złotych monet,
-Budowa budynku rekrutacyjnego pierwszego poziomu w ,,Ziemiach Rozpaczy'': 300 złotych monet,
-Poszukiwania i wydobycie (jeśli zostanie znaleziona) kości słoniowej: 650 złotych monet.
Suma: -3050 złotych monet
Skarbiec na końcu tury: 0 złotych monet.
Modyfikatory frakcji:
- "Nam pustkowia nie straszne" - Wojna Imperium Nehekhary są złożone z wskrzeszonych szkieletów dzięki czemu są odporne na zmęczenie i nie potrzebują żadnych zapasów,
- "Braki w sile roboczej" - Stawianie nowych budowli jest ograniczone siłą roboczą, którą trzeba pozyskiwać. Niewolnicy szybko pracują, ale też szybko umierają...
Armie:
Armia Semira:
- 1x Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- 1x Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara),
- 5x Szkielety-wojownicy z tarczami,
- 1x Nieśmiertelni (Straż Grobowców poziom IV),
- 3x Szkielety łucznicy,
- 3x Jeźdźcy Nehekhary,
Lordowie i Bohaterowie:
- Semir V Obieżyświat jako Król Grobowca na koniu,
- Mistrz Tuttenhein (Lisz magii Nehekhara, z czarami The Restless Dead oraz Djaf's Incantation of Cursed Blades),
Agenci i zwiadowcy oraz ich rozkazy:
+1 agent I, +1 zwiadowca I:
Agent dostaje rozkaz pilnowania ziem pod panowaniem Semira przed wrogimi agentami i zwiadowcami. Ma mieć oczy szeroko otwarte na wszelkie objawy nieposłuszeństwa i anomalii wśród monotoniczności życia martwych miast.
Zwiadowca wysłany zostaje do Bhagar, w celu zbadania regionu pod kątem ludności zamieszkującej, klimatu, rodzaju gleby i ukształtowania terenu. Ma on również donosić o obecności wszelkich widocznych pozostałości po starożytnych cywilizacjach oraz ostrzegać przed ewentualnymi niebezpieczeństwami.
Ruchy armii:
Cała armia Semira wyrusza z Ziemi Rozpaczy do Bel-Aliad w celu zbadania regionu.
Skończona
Ostatnio edytowane przez Hadvar ; 11-02-2020 o 17:47
Quam dulce et decorum est pro patria mori
-
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Możesz edytować swoje posty
-
Zasady na forum