Aktualka:
Nr. tury: 9.

Skarbiec na początku tury: 9050 złotych monet,

Prowincje:

Karak Kadrin"
-Mury (poziom 5),
-Miasto-stolica poziomu 5 (4000g)
-kopalnia Gromrilu poziom 3 (1500g)
-kopalnia złota poziom 1 (250g)
-budynek rekrutacyjny poziom 4
W mieście stacjonuje garnizon:
1x Obrońcy Karak Kadrin (Żelaźni Rębacze); doświadczenie ostatnia złota belka,
3x Żelaźni Rębacze 2 lvl,
1x Zabójcy,
2x Krasnoludzcy Wojownicy,

Mała Osada w Mrocznych Ziemiach nr2:
-Miasto poziomu 1 (1000g),

Suma dochodu: +6750 złotych monet


Wydatki:

-Utrzymanie armii Ungrima: 2800 złotych monet,
-Utrzymanie armii w Karak Kadrin: 525 złotych monet,
-Ulepszenie budynku rekrutacyjnego na 5 tier: 1500 złotych monet,
-Wykupienie z garnizonu 1x Zabójców oraz 2x Krasnoludzkich Wojowników: 1800 złotych monet,
-Budowa Koszar w Małej osadzie nr2.: 300 złotych monet,

Suma: -6925 złotych monet


Skarbiec na końcu tury: 8875 złotych monet.



Modyfikatory utrzymania/rekrutacji:

- Krasnoludzka Dyscyplina - Każda rasa czuję respekt do krasnoludzkiej dyscypliny , krasnoludy są bardzo uparte dzięki temu nie lubią uciekać, wolą zginąć na polu bitwy (2 punkty doświadczenia dla każdego oddziału dawi).

Armie:

Armia Ungrima:

- 1x Ungrim Ironfist,
- 1x Malakai Makaisson,
- 1x Zabójcy Smoków,
- 1x Żelaźni Rębacze,
- 2x Gwardziści,
- 4x Krasnoludzcy Wojownicy (1x 2 lvl),
- 5x Gromowładni
- 1x Mściciel 2 lvl

Armia w Karak Kadrin:

- 1x Gromowładni,
- 2x Górnicy z ładunkami wybuchowymi,

Lordowie:

Ungrim Ironfist: Wszystkie przedmioty i umiejętności.


Bohaterowie:

Brak


Ruchy armii:

- Cała armia Ungrima idzie zbadać teren pod numerem 1. na mapie Mrocznych Ziem.

Nie skończona