Pokaż wyniki od 1 do 10 z 193

Wątek: Bulat Steel Total War

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    AI w Bluat Steel

    <battle-analyser>
    <!-- ratio of friendly to enemy strength to be considered more powerful -->
    <friendly-to-enemy-strength-ratio>1.5</friendly-to-enemy-strength-ratio>

    <!-- ratio of friendly to enemy melee strength to be considered overwhelmingly powerful -->
    <enemy-melee-strength-multiplier>3.0</enemy-melee-strength-multiplier>
    <!-- ratio of enemy to friendly ranged strength to be considered overwhelmingly powerful -->
    <friendly-ranged-strength-multiplier>1.5</friendly-ranged-strength-multiplier>
    <!-- ratio of friendly strength to enemy ranged strength to force attack -->
    <friendly-ranged-strength-divisor>1.5</friendly-ranged-strength-divisor>
    <!-- distance behind the defensive line the enemy must reach to be considered to have broken through -->
    <enemy-position-buffer-distance>50</enemy-position-buffer-distance>
    </battle-analyser>



    Moje AI:

    <battle-analyser>
    <!-- ratio of friendly to enemy strength to be considered more powerful -->
    <friendly-to-enemy-strength-ratio>0.001</friendly-to-enemy-strength-ratio>
    <!-- ratio of friendly to enemy melee strength to be considered overwhelmingly powerful -->
    <enemy-melee-strength-multiplier>3.0</enemy-melee-strength-multiplier>
    <!-- ratio of enemy to friendly ranged strength to be considered overwhelmingly powerful -->
    <friendly-ranged-strength-multiplier>1.5</friendly-ranged-strength-multiplier>
    <!-- ratio of friendly strength to enemy ranged strength to force attack -->
    <friendly-ranged-strength-divisor>1.5</friendly-ranged-strength-divisor>
    <!-- distance behind the defensive line the enemy must reach to be considered to have broken through -->
    <enemy-position-buffer-distance>50</enemy-position-buffer-distance>
    </battle-analyser>










    Chłopcy coś pomieszali i wprowadzili zmiany przez które moje AI jest dużo bardziej pasywne.

  2. Następujących 2 użytkowników podziękowało Piter za ten post:


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •