Pokaż wyniki od 1 do 10 z 15

Wątek: Aktualizacje

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #11
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Tura XI

    EKONOMIA

    Skarbiec na początku tury: 27

    Przychód :

    1 . Zachodni Monolit = 2750 (2000 za V poziom + 300 za port miejski + 450 za rybołówstwo)
    2. Valinor = 1800(1500 za poziom IV + 200 za mały port + 100 za sady)
    3. Eglarest = 262 (350 za poziom I - 25% przychodu)
    4. Kraniec Świata = 175 (350 za poziom I -50% przychodu)
    5. Szare Szczyty = 175 (350 za poziom I -50% przychodu)
    6. Szlaki Handlowe = 1000 (Ekspedycja Handlowa,Elfy z Cynath,Barak Sorr,Barak Vurr,Królestwo Jeziora)

    Razem : Przychód (6162 + 6162 x 0,1 = 6778) + Skarbiec (27) = 6805

    Wydatki:

    - Rozwój Valinoru do poziomu 5 = 2000
    - Rozwój Eglarest do poziomu 2 = 700
    - Rekrutacja Sióstr z Avelorn i Włóczników w Zachodnim Monolicie = 1600
    - Rozbudowa Koszar w Valinorze do poziomu III = 900
    - Leczenie rannych oddziałów Włóczników i Białych Lwów = 200
    - Utrzymanie Armii = 1283


    Łączne wydatki = 6683

    Skarbiec na koniec tury : 6805 - 6683 = 122

    AKTYWNE SZLAKI HANDLOWE :


    1. Elfy z Cynath (utrzymanie szlaku - okręt Elfów z Cynath,dochód - 200)
    2. Ekspedycja handlowa (utrzymanie szlaku - mój okręt handlowy,dochód - 200)
    3. Barak Sorr (utrzymanie szlaku - mój okręt handlowy,dochód - 200)
    4. Barak Vurr (wznowiony od XI, - okręt handlowy Barak Vurr,dochód - 200)
    5. Królestwo Jeziora (utrzymanie szlaku - mój okręt handlowy,dochód - 200)

    DODATKOWE SUROWCE HANDLOWE :

    1. Ryby

    BUDYNKI :

    1. Zachodni Monolit : Port Miejski ; Chaty rybaków (wzmocnione jednym okrętem handlowym), Koszary poziom IV
    2. Valinor : Mały port, Koszary poziom II, Sady

    DROGI :

    Kraniec Świata-Zachodni Monolit-Szare Szczyty-Eglarest-Valinor

    GARNIZONY :

    1. Eglarest : 2 x Włócznicy
    2. Valinor : 2 x Włócznicy
    3. Zachodni Monolit : 1 x włócznicy

    ARMIA :

    - I Armia Ekspedycji (Księżniczka Aelirenn jako księżniczka na orle z umiejętnością "Strzelać") - Szlachcic na koniu, Czarodziej Wysokiej Magii na koniu(apoteoza,piorun na latajki,feniks),3 x straż morska z tarczami(2 belki doświadczenia),3 x straż morska z łukami(jeden oddział 2 belki doświadczenia), 5 x białe lwy z Chrace, 2 x Jeźdźcy z Ellyrionu - Valinor
    - II Armia Ekspedycji - 1 x straż morska z łukami - Kraniec Świata
    - 2 x Wielkie Orły - misja w Południowej Lagunie
    - Paeris, czarodziej magii życia - misja u Krasnoludów z Barak Sorr
    - I Flota Ekspedycji (Sylar Calaver) - 3 okręty poziom III, 4 okrętów poziom I - Południowe Wybrzeże Arabii
    - II Flota Ekspedycji - 2 okręty poziom II,4 okrętów poziom I - Południowe Wybrzeże Arabii
    - Okręt handlowy 1 - wspomaganie rybołówstwa w Zachodnim Monolicie
    - Okręt handlowy 2 - szlak z Ekspedycją Handlową
    - Okręt Handlowy 3 - szlak z Barak Sorr
    - Okręt handlowy 4 - szlak z Królestwem Jeziora
    - Agent Aerin poziom 1 - Szare Szczyty
    - Zwiadowczyni Alaire poziom 4 - Doriath
    - Zwiadowca Caranthir poziom 2 - Szare Szczyty

    UTRZYMANIE ARMII :


    1. Mag Paeris = 100
    2. 5 x Białe Lwy z Chrace = 5x800 x 0,1 = 400
    3. 4 x Straż Morska z Lothern = 4 x 650 x 0,08 = 208
    4. 3 x Straż Morska z Lothern z Tarczami = 3 x 750 x 0,08 = 180
    5. 2 x Wielkie Orły = 2 x 800 x 0,1 = 160
    6. 2 x Jeźdźcy z Ellyrionu = 2 x 550 x 0,15 = 165
    7. 1 x Orli Szpon = 700 x 0,1 = 70

    Razem = 1283

    RUCHY ARMII :

    1. Świeżo zrekrutowane oddziały włóczników zostają zgarnizonowane w Valinorze (jeden oddział) i w Zachodnim Monolicie (1 oddział).
    2. I,III i IV Armia Ekspedycji wraz ze świeżo zrekrutowanymi oddziałami Białych Lwów łączą się w Valinorze w jedną armię i przeprowadzają obławę na stwory z dżungli.
    3. I i II Flota Ekspedycji ponownie wpływaja na wody Południowej Laguny w poszukiwaniu odłamków. Tym razem jednak towarzyszą im Orły które będą obserwować teren z powietrza.
    4. Zwiadowczyni Alaire rozpoczyna obserwację jaszczuroludzi w Doriath.
    5. Zwiadowca Caranthir bada Zachodni Monolit pod kątem surowców a Agent Aerin obserwuje Skraj Dżungli i jest odpowiedzialny za kontrwywiad i polowanie na agentów wroga.
    6. Paeris wyrusza do krasnoludów by pomóc im z wieżą Arcymaga.
    Ostatnio edytowane przez Il Duce ; 12-05-2020 o 23:12
    Keep your friends rich and your enemies rich and wait to find out which is which.

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Możesz edytować swoje posty
  •