Cytat Zamieszczone przez Pirx Zobacz posta
Ja bym również został przy pierwotnych limitach, tylko dał 7 mieczy zamiast 8.

Jak zdarzy się czasem lag to jakoś to przeżyjemy. Na tych zasadach z dużymi armiami i większym budżetem właśnie nieprzewidywalność jest najlepsza. Można pójść w kite, można pójść w rush, można pójść w zbalansowaną armię. Przy limicie 25 jednostek będzie nastawienie raczej na balans.
Granie bez płynności nie ma sensu. Zabije ten turniej. Zasady do 40 jednostek na armię to potencjalnie nawet 160 oddziałów w bitwie. W praktyce ciężko to zrobić, ale tacy Ardiajowie są w stanie zbudować taki build.

160 jednostek to gra w stylu 4v4 czyli totalny lag, pokaz slajdów. 120 jednostek to tak jakby 3v3 czyli także bardzo słabo. Płynne rozgrywki to najczęściej 1v1 i 2v2.

Większość graczy nie ma światłowodu, a tyko on daje gwarancję płynności, oraz nie posiada mocnego kompa.

Reasumując, tu nie chodzi o to by jakoś to było, ale o to by było dobrze.