Pokaż wyniki od 1 do 5 z 5

Wątek: Submody i kompilacje do tego moda, screeny.

Widok wątkowy

Poprzedni post Poprzedni post   Następny post Następny post
  1. #1
    Administrator*kotołak*archimandryta z Konstantynopola Awatar Eutyches
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 447
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    553
    Otrzymał 493 podziękowań w 352 postach

    Submody i kompilacje do tego moda, screeny.

    Wersja podstawowa



    Wersja, z różnymi submody w tym na ogromna mapę, praktycznie do Indii i ciut większa Afryka Północna, a w planach jest Ameryka Północna i Zachodnia

    Ważne, by uważnie czytać opisy submodów, czasem sobie nadpisują pliki i efektu zamierzonego nie ma.
    Tutaj jak widać muzyka z Medka 2 z dodatkowymi utworami do klimatu tamtej epoki Potem mod na grafikę mapy kampanii jak i wpływa na mapę bitew w sposób, ze chciałoby się w w innym TW czasem.
    Trzeci mod, to ogromna mapa,
    Warsztat Steam::Chivalry TWR: Kirsi's Expanded Map Submod by Atromb (steamcommunity.com)

    człowieka, co zrobił takie tez pod każdą osłonę wersji podstawowej remastered.
    Tych submodów jest więcej, ale wydaje mnie się, że na razie są najlepsze i praktycznie aktualizowane systematycznie uwzględniając wszystkie zmiany.
    Tak wygląda menu kampanii. Choć, może by c od wszystkich kampanii poza te jedną, nazwana alfa, ale zawsze powiadam w takich wypadkach, często wersje tzw. alfa modyfikujących, są lepsze od tych dupnych dlc, co serwuje CA/SEGA.

    "Gdyby można było skrzyżować człowieka z kotem, poprawiłoby człowieka, ale pogorszyłoby kota" — Mark Twain.

  2. Użytkownicy którzy uznali post Eutyches za przydatny:


Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •