Cytat Zamieszczone przez michal77 Zobacz posta
hmm w sumie fajnie. Ten modzik z tym pięknym submodem miał na pewno niepowtarzalny klimat. Dla mnie osobiście już jednak limitacje medka są nie do przeskoczenia, bo po prostu jest mnóstwo sposobów aby nadużywać słabości AI i tysiąca innych rzeczy wynikających z kodu gry. Ale śmieszne, na prawdę, że taki Piter zrobił jeszcze cokolwiek dla tego już trochę zapomnianego projektu Jeżeli ktokolwiek to jeszcze czyta to wesołości wszelkiej życzę
A próbowałeś zagrać?
Nie grałem w total war'a parę lat, pobrałem jakiś czas temu potop i pograłem kilka godzin w ciągu miesiąca. Teraz miałem tydzień czasu wolnego i byłem trochę niedysponowany więc siedziałem przed kompem i mnie olśniło co do paru poprawek co poprawiły rezgrywkę.
Naprawdę gra jest trudniejsza niż nowe total war'y, jest lepsza imersja i na tym przynajmniej modzie nie ma za bardzo czego nadużywać.


Przecież ciągle powstają nowe mody. Ta gra jest żywa i ludzie wracają. Wiadomo, ze w małej liczbie, bo nie ma profesjonalnego marketingu.

Np. Divide and Conquer wyszedłw tym roku nowy, nowe modele jednostek idą i praca na całego wre wokół modów do medka.


Bellum ma niepowtarzalny klimat, jak się nie przejadł, bo się za dużo grało, a miało się pare lat przerwy to mega wciąga.