Ja mam WWME 2.02b - o tą chodzi?Kampania na modzie WWMWE 2.0
Ja mam WWME 2.02b - o tą chodzi?Kampania na modzie WWMWE 2.0
tak
Chciałby ktoś w Plemiona zagrać?
viewtopic.php?f=24&t=10188
Sycylii upadek już raczej nie grozi, niech będzie zarządzana normalnie, czas by ktoś przejął frakcje. Zgłoszę ją do wolnych nacji, jak nie będzie chętnego na przejęcie to trudno, sojusznicy nadal będą wykonywać tury.
Sayer ta sprawa jest już nieaktualna
Biblioteki: Modów pod M2TW / Modów pod Kingdoms / AAR'ów
"Nic nie jest prawdą, wszystko jest dozwolone" - Hassan ib-Sabah
"Jestem kim jestem,bo ktoś takim musi być" - Ja
Nie podoba mi się jak rozwiązaliście sprawę z Sycylią. Dopiero co było głosowanie, zatwierdzające możliwość wykonywanie tur przez sojusznika. Już samo wykonywanie tur za dwa państwa daje spore możliwości, a tutaj wprowadzane są poza regulaminowe ustalenia, gdzie odchylenia od normy, jak każdy sterowałby jednym państwem, są jeszcze większe.
Nie wiem na jakich zasadach było to ustalane z MG, trzymam się konserwatywnych zasad, możliwość przejęcia ziem Sycylii powinno odbyć się na zasadzie wypowiedzenia sojuszu, odczekaniu tur i ataku, jak każdy musi czynić. Pewnie nic to nie zmieni, jeśli taki sposób został wybrany to trudno zaakceptuje to.
Jedna rzecz, która na pewno jest nie do przyjęcia to ratalny sposób przejmowania tych ziem. Przyjmuję, że założeniem przekazania ziem Sycylii, było nie wykonywanie nadal tur za dwa państwa, te założenie nie jest jednak realizowane, prowincje zostają przekazane, ale wojskami Sycylii nadal sterujecie i jest to samo co było.
W jednej turze powinno to zostać rozstrzygnięte i przekazanie prowincji powinno równać się likwidacji Sycylii i zakończyć możliwość decydowania za drugie państwo oraz wykorzystywania jego wojsk do swoich celów. Mam nadzieje, że rozumiecie o co mi chodzi
W następnej turze zostanie przekazana reszta prowincji(niestety nie da się oddać wszystkich naraz i zniszczyć frakcji), a ta co zostania pewnie zostawiona bez obstawy i zokupowana