skrypt: garnison skript, czy jak mu tam jest dla picu czy wybiorę tak, czy nie, a powinien dać tak, żeby nie było darmowych armii to i tak komp je dostaje. A i jeszcze ich koszt utrzymania jest 0:buahhha, ale się uśmiałem...
skrypt: garnison skript, czy jak mu tam jest dla picu czy wybiorę tak, czy nie, a powinien dać tak, żeby nie było darmowych armii to i tak komp je dostaje. A i jeszcze ich koszt utrzymania jest 0:buahhha, ale się uśmiałem...
Witam. Za bonusy dla kompa na moje oko to odpowidają 4 skrypty: Play with garrisson script (daje dodatkowe garnizony w obleganych maistach), Counter Invasions - są dodatkowe złe armie jakie atakują tylko nasza frakcję - to coś innego niż krucjaty Ciemności, Eastern Shadows - mocne podpakowanie Mordoru - dużo dodatkowych sił dla Saurona i Rhuduar Warriors - to akurat wsparcie dla Orków z Gundabadu. Przy wyborze kampanii odznacz te na zielono powinno być łatwiej. Jak będę mial czas popatrzę w campaign script. Ale bez grzebania w plikach wg mnie w/w skrypty decydują o spamowych armiach i bonusach dla kompa. Pozdrawiam.Zamieszczone przez trolkamil
Garison script odpowiada za pojawianie się jednostek podczas oblężenia, i nie dość, że za free to jeszcze darmowe utrzymanie. Widocznie miałem jakiegoś bug-a więc poradziłem sobie jak zawsze edytując odpowiedni plik.
Moja opinia po rozegraniu 80 tur leśnymi elfami - moja ulubiona nacja. Na początku byłem dość sceptyczny co do zmniejszenia ilości woja w oddziale, wydłużenia czasu rekrutacji o średnio turę dla jednostek elfickiciech. Ale po rozegraniu tych tur mogę powiedzieć, ze to najlepszy submod jaki powstał pod Third AGe. Baron może mu co najwyżej czyścić buty. Wielki szacunek i za dopracowanie dla tych ludzi. A teraz czemu tak bardzo jestem za:
- poprawa ekonomii - wreszcie miasta rosną i mimo, że potrzeba większej liczby populacji na rozbudowę muru, a co za tym idzie miasta, nie jest to tak widoczna, im więcej ludzi tym więcej kasy, tym więcej mojego woja.
- zróżnicowanie jednostek tej frakcji - wreszcie, po 2 latach się doczekałem dopracowanej wersji.
- Poprawiona AI bitewne i to na mapie, komp już nie głupieje, a myśli, co mnie zaskoczyło.
- Orki i Isengard poprawione też, z tego co widziałem.
- Wysoki koszt rekrutacji woja - no ale jak zrekrutowałem jedną armię to nią mapę przeszedłem z północy na południe. Jednostki drogie, ale są tak silne jak powinny, np. 20x Piechota z Lorien rozniesie w pył 20 jednostek orków - testowałem, aż miło patrzeć.
- Łucznicy nie strzelają do swoich jednostek które walczą w zwarciu - no wreszcie ktoś to zauważył, a gram bitwy na speed 2x lub więcej więc ma to dla mnie kolosalne znaczenie.
- Tam gdzie pisze w jednostce wysokie morale, to ono rzeczywiście takie jest i walczą do ostatniego.
- Uważam, że frakcje zła są silniejsze, bez mojej ingerencji te dobre padają.
- I tu nierozwiązany problem od zawsze; krasnale stoją kilkoma pełnymi armiami po stolicą i czekają na nie wiem właśnie co.
- Komp wreszcie szybciej rozbudowuje swoje osady, a nie jak w Baronie: 100 tura i palisada, bez komentarza.
Najlepszy submodzik jaki przyszło mi testować. Polecam. Gram na vh/vh.
Która z rozszerzonych map jest do MOS'a?
Ktore skrypty wedlug was trzeba wl dla przyjemnej gry a ktore mozna sobie darowac by komputera nie mulilo?
I czy bedzie spolszczenie?Zamierza ktos zrobic?
Przemo na ile wiem do MOS pod TATW 3.1 nie ma rozszerzonej mapki.
ASDER - to zależy jaką frakcją grasz. Na początek zagraj na wszystkich skryptach. Zainstalowałeś patch 1.1 do MOS ? Bo przy 1.12 wywala na Immorat Heroes z tego co czytałem ja gram na 1.1 nie instalowałem 1.12. Cztery posty wyżej napisałem jakie skrypty dają kompowi bonusy, jak nie dajesz rady nie odpalaj ich.
Mam problem z MOS'em. Gdy zainstalowałem go za pierwszym razem, mogłem tylko wejść do menu. Gdy klikałem na kampanię, albo bitwę, od razu się wyłączało. Dzisiaj przeinstalowałem całe TA. Zainstalowałem ponownie MOS'a, tym razem bez patcha. Wszystko działało. Doinstalowałem patcha - crash przy ekranie startowym. O co może chodzić? TA oczywiście czyste, bez innych submodów. Ściągnięty patch "waży" 73MB, chyba tyle, ile powinien?
Ja gram na MOS 1.0 i na to patch 1.1 (1.12 wywala, dlatego gram na 1.1). U mnie MOS stabilny jest i bardzo dobrze zbalansowany najlepiej z submodów do TATW 3.1 wg mnie.
Edit. Zagraj na patchu 1.1 (u mnie ma 71,8 MB) a MOS 1.4 GB. Pozdrawiam.
Witam, czy MOS pojdzie pod wersją 3.2?
Pozdrawiam.
ps. A przy okazji zapytam jeszcze czy pod 3.2 pojdzie spolszczenie.
http://neuron.tuke.sk:8081/ link do MOS pod wersję 3.2 w dowwnloads są linki , MOS pójdzie ale to wersja beta (testowa). Spolszczenie wg mnie nie pójdzie.Zamieszczone przez Tessali
Kolejnośc Instalacji MOS dla wersji TATW 3.0
1. TATW 3.2 (clean)
2. MOS v1.0
3. MOS v1.1
4. MOS v1.12
5. MOS v1.2
6. Po wykonaniu kroków od 1 do 5 gramy.