Działa to tylko na nowej grze? I jeszcze jak zmienić statystyki gwardii generalskiej Lorda Lurtza i Ugluka z Isengardu, bo mają mniej liczebną i słabszą gwardię od byle jakiego innego Uruka :/.
Działa to tylko na nowej grze? I jeszcze jak zmienić statystyki gwardii generalskiej Lorda Lurtza i Ugluka z Isengardu, bo mają mniej liczebną i słabszą gwardię od byle jakiego innego Uruka :/.
W poście nr 1, nowa wersja kampanii Epic Campaign z 07.02.2013 dla MOS 1.41 EMM czyli MOS z rozszerzoną mapką. Opis zmian także w poście nr 1.
Powinna być też nadal dostępna poprzednia wersja. Nie każdemu się spodoba rekrutacja Balrogów (dużo mocniejsze od Entów, a ich nawet nie można rekrutować) czy pająków w Gundabadzie i Górach Mglistych. Chyba, że tylko jako specjalna zdolność prowincji mrocznej puszczy i przy Cirith Ungol. Gwardie Lurtza itd. to sam sobie poprawiłem bo to ewidentny bug był o którym widać wyżej pisałem. No i jeszcze więcej kasy? Ja w tamtej wersji mam miliardy już
.
A tak przy okazji wrzucam zapowiedź, mojego zapowiedzianego let's playa, może dzisiaj pierwszy odcinek ;].
[spoiler:c98gptz7][youtube:c98gptz7]www.youtube.com/watch?v=MalrWMnONJE[/youtube:c98gptz7][/spoiler:c98gptz7]
Orkowie z Gór Mglistych za szybko padali, podobnie Gundabad, dlatego ich wzmocniłem pająkami właśnie. Pająki są tylko w regionach z kopalniami, jeden na 20 tur. Balrogi jeszcze rzadziej. Może zrobię wersję bez Balrogów i Pająków, jak będzie zainteresowanie. Ale najpierw pograjcie na tej.![]()
Czemu gracze SI nie wydają tej kasy? Dodając coraz więcej kasy gracz ma coraz łatwiej, bo SI tylko ją chomikuje, nie rozegrałem jeszcze ponad 30 tur w żadnej kampanii, bo na razie tak sobie sprawdzam te 30 tur każdą. Ale każdy gracz SI ma 50-150 k po tych 30 turach. Ok ja też tyle mam, ale nie rekrutuję wszędzie gdzie popadnie, na starcie wybieram 3-4 prowincje gdzie będę rekrutował i tylko tam rekrutuję wszystko co się da. No, a taki gracz SI jak dostaje baty, to powinien wydawać tą kasę na jednostki wszędzie gdzie popadnie ;]. Nie wiem czy da się to zmienić?
Nie mają na co wydawać. Jest dużo kasy to budują i rekrutują na maxa. Dopiero około 100 tury robi się wesoło, rozbudują się i mają większy potencjał. Zalecałem poziom Hard kampania i Medium bitwa, oraz wszystkie wzmocnienia. 30 tur to o wiele za krótko, by ocenić cokolwiek. 100 to bardziej. Zapewniam, że ai rekrutuje wszystko co może, ale do eventu o lepszych koszarach (między 38 a 43 turą), to nikt nie może rekrutować za wiele. Ai ma tyle kasy, także dlatego, że ma wieksze bonusy ekonomiczne i tym samym wyższe dochody jak ludzki Gracz. Tak było w TATW 3.2 i MOS 1.41. Tego nie zmieniałem, bo byłoby za łatwo.
Ostanie zmiany w twoim submodzie mnie zainteresowały, co rozumiesz przez bardziej zbalansowany, fajnie ze pajączki można i milusie Balrogi dokooptować, o ile pająki można było wcześniej jedynie na zasadzie najemnych jednostek to teraz widzę że Isengard jak zdobędzie tamte rejony zostanie po gładkoskórych jedynie niemrawe wspomnienie...ściągam![]()
Dzięki za porawienie Idengardu, trochę mnie to smuciło...Masz u mnie..., który to kufel kotołackiego trunku?!![]()
Bardziej zbalansowany, wg mnie ponieważ w moich testach frakcje trwają i walczą, nie giną do 100 tury jak wcześniej w czystym MOS bywało. Ja pykam na rozszerzonej mapce obecnie na MOS z Kampanią Epic do EMM z postu nr 1. Jednak większa mapka jest fajniejsza. A ta naprawdę mi nie wywala.
Dzięki za odpowiedź, już na samym starcie moją ulubioną nacją widać zmiany...Następny kotołacki kufel czeka![]()
Tutaj dla niezdecydowanych, to co Araven zrobił to juz widać na początku gry w pierwszych bitwach...Pozwoliłem sobie oddać prawdę historyczną o tamtych zdarzeniach bazując na pracy Aravena, faktycznie Mistrzem Przemian- on jest![]()
[youtube:3k7x59fe]http://www.youtube.com/watch?v=L_yF1lJNOkU[/youtube:3k7x59fe]