Waaaagh! I wszystko jasne Może i gra się nimi trudno, ale mają swój unikalny, niepowtarzalny klimat.
Waaaagh! I wszystko jasne Może i gra się nimi trudno, ale mają swój unikalny, niepowtarzalny klimat.
Ejj, Ejj, Ejj... Mam Dawn of War: Dark Crusader a żadnych "Sióstr Bitwy" "Mrocznych Elrandów" ani "Tyranidów" nie mam
"Ilość jest jakością samą w sobie" - Józef Stalin
"Śmierć jednostki to tragedia śmierć milionów to czysta statystyka" - Józef Stalin
Są w SoulStorm, a Tyranidzi w DoW 2
Właśnie wyczytałem to na necie Myślałem że Dark Crusader to "najnowszy" dodatek ops:
"Ilość jest jakością samą w sobie" - Józef Stalin
"Śmierć jednostki to tragedia śmierć milionów to czysta statystyka" - Józef Stalin
Tyranidów można mieć w Dark crusade jeśli zainstaluje się moda na tę frakcję. Swoją drogą Siostry Wojny też, tyle że pod nazwą Witch Hunters jako mod
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
A te mody będą razem ze sobą działać? Znaczy czy będą kompatybilne ze sobą
"Ilość jest jakością samą w sobie" - Józef Stalin
"Śmierć jednostki to tragedia śmierć milionów to czysta statystyka" - Józef Stalin
Tak, wystarczy, że pobierzesz 4 mody na 4 frakcje, potem je złączysz Combiner Modem i masz 11 frakcji w całej grze
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Tau super potężni nawet za bardzo
Gwardia za artylerie baneblade <3
Space marines tak jak ktoś ich już pisał są fajni a po zatem kojarzą mi sie z clonami z star wars.
Gwardia za niepowtarzalny klimat.
Mój poprzedni nick to Adrian15o
Poprawka - napiszę tu, jak mnie się podoba każda z frakcji (wezmę pod uwagę DoW 1 i DoW 2):
-Space Marines - 3/10 - szczerze, nie wiem, co o nich powiedzieć. Nie są ani fajni, ani mocni - orkowie wgniatają ich w parę sekund w ziemię dzięki Gadżeciarzom. Poza tym dialogi SM są w większości kiepskie, bez polotu i nudne. W grze Space Marines (tak, wiem, FPS) są Ultramarines, jeden z dwóch dobrych wg mnie zakonów SM. Reszta - cienizna.
-Orkowie - 9/10 - świetnie zrobiona frakcja, w obu częściach DoW wymiatają, ich wspaniała ortografia i siła już stwierdzają, z kim przychodzi nam się zmierzyć.
-Eldarzy - 7/10 - dość dobra frakcja. Jak dla mnie wgniata Chaos w ziemię, do tego może używać skoków między bramami Osnowy. Jak w DoW 2 grałem tą frakcją na multiplayer to bardzo szybko ogarnąłem ją i rozgniotłem Chaos.
-Chaos - 7/10 - ta frakcja winna być jedną z moich ulubionych, ale Kyras z Retribution wszystko zepsuł. Do tego dochodzi inny problem - w Dow 1 mamy tylko armię wierzącą w Khorne'a - a co z Tzeenchem, Nurglem i Slaaneshem? Przecież to też bogowie Chaosu, a nie mają swoich własnych oddziałów?! W DoW 2 na szczęście to poprawiono i dano Marines Zarazy i Kakofonii
-Gwardia Imperialna - 8/10 - jeśli miałbym wybierać, którą frakcję z Imperium postawiłbym na piedestale to zdecydowanie Gwardię. Ma bardzo dobre pojazdy, Baneblade'a, piechotę (która po ulepszeniu w granatniki jedzie każdego). Do tego w DoW 2 pojawiają się Catahańskie Diabły (coś na miarę Rambo) i w DLC skinpack na Korpusy Śmierci z Krieg.
-Tau - 10/10 - zdecydowanie jedna z najlepszych frakcji w całym uniwersum. Ma bardzo wytrzymałe jednostki Krootoxów - dlatego biorę zawsze ambasadę Kauyonu. Pojazdy używam zawsze Skyray'e. Poza tym mają świetną piechotę i dobrego generała. Jedyne, co mnie śmieszy to to, jak taka zaawansowana frakcja mogła dać się sprać cieniasom z SM...
-Nekroni - 9/10 - niezwykle wkurzająca frakcja, z powodu "nieśmiertelności" ich Lorda (odradza się w minutę/dwie po śmierci). Poza tym jednak ma bardzo dobrą piechotę, a Pariasi potrafią nieźle przywalić.
-Siostry Bitwy - zdecydowanie 1/10 - frakcja ta ssie - i to nie dlatego, że to kobiety. Mają niezwykle słabe wojsko, ich czołgi są strasznie cienkie - już Rzeziblachy orków są 100x lepsze. Do tego ich Żyjąca Święta...
-Mroczni Eldarzy - 5/10 - średnia rasa - stają się mocni dopiero, gdy w armii masz Wiedźmy Slaanesha i używasz narkotyków bojowych. Do tego wkurzają mnie ich ogary - gdy je wysłałem do walki i zginął ich treser, to nic nie mogłem już z nimi zrobić. Zajmowali mi niezbędny limit wojsk.
-Tyranidzi - 7/10 - ich potęgą jest liczebność i zaskoczenie. Głównie mają dobrych bohaterów, co czyni ich wyjątkiem wśród Xenos.
-Łowcy Demonów - 6/10 - wybija się trochę nad frakcjami Imperium, ale na dłuższą metę nie są tacy mocni. Ich bohater jak dla mnie jest cienki trochę, a liczyłem na więcej.
-Stalowy Legion - 7/10 - niezwykle wytrzymałe te wojsko jest (dzięki doświadczeniach z wojen z orkami o ich planetę - Armageddon). O dziwo zaskoczyli mnie jednostkami konnicy (i to nie pancernej). Do tego ich pojazdy jakoś do gustu mi przypadły.
-Łowcy Wiedźm - muszę to powtarzać, co pisałem u Sióstr Bitew?
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo