Zamieszczone przez
towarzysz_pancerny
Oczywiście jak słusznie zauwazyłes linijka ta ma wpływ jedynie na wizualny efekt. W wielu miejscach nawet tu na forum opisano poszczygolne elementy statystyk z export_descr_unit. Jeśli nie znajdziesz sobie tego nim ja znajde czas to moze za dzień czy dwa opisze to tutaj linijke po linjce, przynajmniej te znaczące dla jazdy. Możliwosci podrasowywania tego jest bardzo duzo. Można zrobic na wiele sposobów wiec ograniczenie sie do tych sposobów i linijek których użyto w OiM dla ukazania siły jednostki byłoby uproszczeniem mijającym sie z celem.
Mam na innym kompie daleko stad kompendium wiedzy o statach z export_descr_unit zebrane i spisane w jednym miejscu wiec tu skrotowo i niepełnie, z zaznaczeniem punktów objasnionych:
type winged_hussars
dictionary winged_hussars ; Polish_Knights2
category cavalry
class heavy - dla husarii poniekąd dyskusyjne wiec moznaby manipulować
voice_type Heavy
banner faction main_cavalry
banner holy crusade_cavalry
soldier Polish_Knights, 32, 0, 1
mount heavy horse - jak wyżej
mount_effect elephant -4, camel -4
attributes sea_faring, hide_forest, hardy, can_withdraw, can_formed_charge, knight - mozna np przydać cechy wedle uznania: frighten_foot, frighten_mounted (straszy piechote[niewątpliwie] i straszy konie[słynny "przesąd" ze skrzydłami husarii jakoby miały ploszyć konie przeciwnika]) ewentualnie command (przydaje ducha jednostkom pobliskim) poniekad zasadne historycznie
formation 2, 4.4, 3, 6, 2, square
stat_health 1, 0 - punkty życia
stat_pri 8, 12, no, 0, 0, melee, melee_blade, piercing, spear, 25, 1 - pierwsze atak, drugie dodatek do ataku
;stat_pri_ex 0, 0, 0 - nie pamietam co ale niewątpliwe można modowac w tym wypadku
stat_pri_attr no - bardzo szerokie pole dla uprawy, długo by pisać. W Oim po prostu "no"
stat_sec 7, 6, no, 0, 0, melee, melee_blade, piercing, sword, 25, 1 - druga broń i niżej jej rózne analogiczne właściwosci
;stat_sec_ex 0, 0, 0
stat_sec_attr no
stat_pri_armour 12, 12, 0, metal - kolejno: zbroja, umiejetnośc obrony, tarcza (działa tylko jednostronnie, jak to trcza) ... i na końcu dźwiek jaki jednostka wydaje po uderzeniu
;stat_armour_ex 8, 9, 0, 0, 5, 4, 4, metal - różne tam własciwosci zbroi
stat_sec_armour 0, 0, flesh
stat_heat 6 - zmeczenie w słońcu
stat_ground 0, -2, -4, 0
stat_mental 12, disciplined, trained - morale, dyscyplina, wyszkolenie
stat_charge_dist 150 - odległośc rozpoczynania szarży
stat_fire_delay 0
stat_food 60, 300
stat_cost 1, 1000, 400, 130, 100, 1000, 4, 210 - cena, drugie cena w kampanii a trzecie utrzymanie
armour_ug_levels 0
armour_ug_models gusar_n
ownership poland, slave
era 1 poland
era 2 poland
;unit_info 13, 0, 17