Grogomirze, ubiegłeś mnie, właśnie założyłem temat na naszym forum i chciałem tutaj dać linka
Dyskusja na naszym forum:
viewtopic.php?f=582&t=14433
Mod różni się znacznie od AGA, zawiera wiele zmian które miały wejść, ale patch 7 to pokrzyżował. W moim przypadku aby zadziałał musiałem usunąć mod na brak HDR.
Falanga ma 256 ludzi
Zniknęła zdolność "Gallop/trample" dla jazdy, która w sumie nie miała sensu bo jazda jak szarżowała to i tak to historycznie robiła
Kilka jednostek ma zmienioną liczebność. Doszło sporo nowych, ciekawych formacji, legioniści wreszcie są uniwersalni, wreszcie ktoś poszedł po rozum do głowy i dał im formację antykawaleryjską, legioniści tworzą kwadrat i wystawiają swoje pila
Jednostki u większości państw posiadają historyczne nazwy
Oczywiście jest kilka bugów graficznych, ale znając ekipę AGA, solidność i dbanie o rozwój szybko zostanie to załatane
Ku mojemu zdziwieniu dwie pierwsze bitwy z AI przegrałem, miałem legionistów vs Ptolemeusze z katafraktami, słoniami, srebrnymi tarczami, hypaspistami, elitarnymi pelstastami i zwykłymi falangitami. Pierwszą bitwę przegrałem, bo bawiłem się nowymi formacjami, drugą jednak i tak solidnie przegrałem, fakt że wojo wroga było lepsze, ale wcześniej nigdy nie przegrałem bitwy w Rome 2, gdy obie strony miały podobnie jakościowo wojska i liczebność
EDIT: Pograłem trochę więcej i OMG OPAD SZCZENY I W OGÓLE! Nie grać w żadne inne mody, bo są już niepotrzebne, wywalić wszystko poza modem na frakcję i GEM, bo tworzą konflikty i instalować DIVIDE ET IMPERA! Wreszcie działa system morale, nie trzeba wybijać 90% składu oddziału, ale jednostki też szybko nie będą padać, jest czas na strategie, ponawiane szarże itd. Strzelcy działają jak powinni, jazda też, falanga to świetny mur od frontu. To wszystko plus patch 7 sprawiły, że teraz nawet bitwa z 7 tysiącami na MAKSYMALNYCH detalach poza roślinnością alfa to 35 klatek w najgorszym wypadku