Strona 10 z 21 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 91 do 100 z 206

Wątek: Mount&Blade II: Bannerlord

  1. #91
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach

    Re: Mount&Blade II: Bannerlord

    Popraw podpis

  2. #92
    Wielki Kuń Awatar Lwie Serce
    Dołączył
    Mar 2012
    Lokalizacja
    Siodło rumaka
    Postów
    9 896
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    452
    Otrzymał 326 podziękowań w 212 postach

    Re: Mount&Blade II: Bannerlord

    Nareszcie w tawernach coś ludzie robią, a nie tylko stoją nie wiadomo po co

    Niech żyje Gwardia!

  3. #93
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach

    Re: Mount&Blade II: Bannerlord

    Nie podobały Ci się te imprezy w M&B ?
    Mam nadzieję, że jeśli już widać, to będzie i słychać jakiekolwiek dialogi.
    Popraw podpis

  4. #94
    Podkomorzy
    Dołączył
    Mar 2012
    Lokalizacja
    Zamek w Lotaryngii
    Postów
    1 540
    Tournaments Joined
    7
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    164
    Otrzymał 112 podziękowań w 68 postach

    Re: Mount&Blade II: Bannerlord

    W modzie SWC <do podstawki> można było rozróby robić z Czubakami

  5. #95
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach
    Popraw podpis

  6. #96
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Ja zgadzam się w całości z propozycjami Azteca i dodałbym tylko bardziej rozbudowane dbanie o włości, tworzenie własnych jednostek i przede wszystkim odszedłbym od Calradii
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  7. #97
    Kierowca bombowca Awatar McAbra
    Dołączył
    May 2012
    Lokalizacja
    Wild East
    Postów
    2 620
    Tournaments Joined
    5
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    118
    Otrzymał 106 podziękowań w 70 postach
    Cytat Zamieszczone przez EliminatorT Zobacz posta
    przede wszystkim odszedłbym od Calradii


    Dlaczego odejść od uniwersum jakim jest Calradia? Oparta na średniowieczu, a jednak fikcyjna, daje spore pole do popisu i chroni przed zarzutami o niedokładności historycznej.

  8. #98
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach
    Calradia sama w sobie nie jest zła, lecz jej historia jest uboga, a dowiadujemy się o niej ze szczątkowych relacji kompanii. Wystarczy świat rozbudować I będzie odpowiednio, dodać kilka państewek, jakieś zamorskie smaczki w postaci krain.

  9. #99
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Z Calradii można by było zrobić nawet dość dobrego moda pod Medieval 2, choć faktycznie historia samego tego "kontyntentu" jest dość uboga. Praktycznie mało co się dowiadujemy o historii Calradii. Przydałoby się rozszerzyć Calradię o kilka nowych miast (a przy tym i frakcji - nawet typowo Azteckich lub Dalekowschodnich), wprowadzić szereg różnych ruin do zwiedzania - poznawanie historii Calradii itp. Przy tym najlepiej by było rozszerzyć jakoś sposób walki, bo dla mnie jest to jakieś... drewniane (uważam, że najlepsze by były sposoby walki rodem z Wiedźmina lub z Dark Souls, albo nawet typowo średniowieczne, lecz z dużą domieszką krwi i odcinania kończyn)

    Eliminator, jakby mieli odstąpić od Calradii, to wtedy jak miałaby wyglądać gra?
    Jakoś nie widzi mi się robienie nowego świata od nowa. Bardziej by sięprzydało rozszerzenie wielkie Calradii o kilka nowych frakcji, szeregu ruin i jaskiń do zwiedzania, walka ze zwierzętami np. wilkami lub niedźwiedziami i nawet wprowadzenie anomalii pogodowych i (dla wymagających dobrej szermierki) nowego, a przy tym o wiele lepszego stylu walki mieczami lub toporami.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #100
    Wielki Kuń Awatar Lwie Serce
    Dołączył
    Mar 2012
    Lokalizacja
    Siodło rumaka
    Postów
    9 896
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    452
    Otrzymał 326 podziękowań w 212 postach
    Po co cyrki z odcinaniem kończyn? To nawet nie jest łatwe zrobić człowiekowi nieopancerzonemu, a co dopiero np. w kolczudze... Dochodziłoby wtedy do żałosnych sytuacji typu odrąbywanie ręki człowiekowi w pełnej zbroi...

    Frakcja aztecka nie miałaby racji bytu, raz, że nie pasuje do klimatu gry, dwa, wyobrażam sobie starcie wielkich i niezwyciężonych jaguarów z obsydianowymi pałkami ze swadiańskim rycerstwem hehe. Masakra fajna, wielki trumf Swadian, ale taki "balans" by sprawił, że ta aztecka frakcja nawet z ogromną przewagą liczebną nie miałaby wielkich szans w walce z innymi.

    Ale te ruiny itp. to ciekawa sprawa by była, dobre urozmaicenie gry.

    Niech żyje Gwardia!

Strona 10 z 21 PierwszyPierwszy ... 8910111220 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Dyskusja ogólna o Mount & Blade
    By Ensis in forum Mount & Blade
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 10-01-2017, 09:26
  2. Dyskusja ogólna o Mount & Blade Warband
    By Ensis in forum Mount & Blade
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 09-01-2017, 22:29
  3. Mount&Blade-Ogniem i mieczem....
    By Gaius Julius in forum Inne gry komputerowe
    Odpowiedzi: 41
    Ostatni post / autor: 22-08-2012, 12:41

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •