Chciałem grać gobliński/nieumarły druid, niestety niema takiego profilu maga.
tak więc zagram standardowym Elfickim czarodziejem.
Ma być profesja arcydruid, więc gra zamówiona.
Chciałem grać gobliński/nieumarły druid, niestety niema takiego profilu maga.
tak więc zagram standardowym Elfickim czarodziejem.
Ma być profesja arcydruid, więc gra zamówiona.
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
I pojawił się kolejny trailer przedstawiający klasę. Tym razem Teokrata (goblin):
Jak się czyta u nich na stronie to w opisie klasy jest dużo nawołań do nieumarłych więc może w jednym z pierwszych DLC dostaniemy klasę Nekromanty? Co do samego Teokraty to bardzo ciekawie wyszło i widać, że klasa będzie opierała się dość poważnie na liczbie posiadanych jednostek w walce. Dodatkowo przypomnę, że już w pierwszym trailerze był niektóre zaklęcia teokraty, które dodatkowe obrażenia zadawały nie tylko nieumarłym, bo także przyzwanym jednostkom co zwiększa praktyczność tej klasy. Zabawnie wyglądają Gobliny Krzyżowcy bo te tarcze są tak duże, że całkowicie ich zza nich nie widać. No i też bardzo na + fakt, że kolorystyka oddziału zależy od koloru naszego sztandaru - np skrzydła goblino-aniołów odpowiadają drugiemu kolorowi sztandaru, który ma dana postać.
Pozdrawiam
W najbliższym czasie zmieni mi sie nick z ,,Turumbar and death" na ,,T&D TWC"
,,Kibel nie jest dla zabawy!!!" Marian Paździoch
http://demotywatory.com/i/w/7/3378.jpg
Wow - co za cisza. Jak tam? Ktokolwiek w ogóle zakupił ten tytuł i grał już ?
Ja sam mam już niecałe 20h w tej grze (z racji braku czasu) i bawię się nieźle. Interakcje między poszczególnymi klasami i jednostkami są bardzo fajne i ich odgrywanie dostarcza frajdy. Balans generalnie jest dobry ale jak zawsze przydałoby się jeszcze parę poprawek (zbyt mocne jednostki T4, za duża produkcja many, za słabe jednostki T1/T2 względem tych silniejszych). Kampania jest długa i trudna ponieważ AI jest nad wyraz dobre na ogół. Moim zdaniem prezentuje ciekawą fabułę bo wątek stare kontra nowe ostatnio w grach w które grałem nie był aż tak mocno eksploatowany. Premiera tej gry przebiegła raczej gładko, pomijając problemy z multiplayerem, które sam napotkałem ponieważ gra korzysta z połączenia P2P,a ja mam na routerze port zablokowany. Wyszedł już jeden patch i kolejny jest już w becie, a w nim support dla hamachi więc najpewniej już niedługo każdy będzie mógł sobie pograć w sieci. Jeżeli ogólnie chodzi o premierę tej gry od strony producenta to wszystko poszło super gładko i aż dziw bierze, że jeszcze w obecnych czasach można tak doszlifować grę przed jej wydaniem. Trochę gorzej z robotą Techlandu bo w Wielkiej Księdze Potworów jest trochę błędów (błędne nazwy lub opisy skopiowane raz za dużo ale przy innej jednostce). Pomysł rozdzielenia informacji pomiędzy poradnik i księgę też pozostawia moim zdaniem trochę do życzenia ponieważ wszystkie jednostki mamy w księdze, a zaklęcia klasowe w podręczniku a zaklęć z tytułu specjalizacji nie ma nigdzie : /.
Gdy tylko sprawa z multi się wyklaruje to na moim kanałem ruszymy z Ravanusem jakiegoś Co-Opa na małej/średniej mapce. Jeżeli kogoś by zainteresowało zobaczenie rozgrywki to zachęcam. Pozdrawiam
W moim przypadku będą to tylko pierwsze wrażenia, bo grałem raptem koło 7 godzin.
To co nie zmieniło się względem poprzedniej gry serii to:
- Jednostki podstawowe są dużo słabsze niż te zaawansowane i z biegiem gry stają się obciążeniem. Po raz kolejny nie dało rady tego z balansować. / U bohatera wojownika okres użyteczności jest trochę dłuższy.
- Latadła żądzą.
Mamy ciekawy przesunięcie ciężaru rozgrywki na naszego "maga", i co by nie mówić wygląda to bardzo dobrze, bo są oni zróżnicowani i posiadają całą gamę różnych jednostek. Niestety cierpi przez to podział na rasy, ich jednostki początkowe są schematyczne, u tych późniejszych jest odrobinę lepiej. Wydaje mi się że potraktowano je lekceważąco. Jedne co się naprawdę liczy to czy rasa ma jednostki latające.
Sam wybór rasy naszego maga ma raczej mały wpływ na rozgrywkę. Określa tylko początkowe odporności/wrażliwości i teren który lubi dana rasa.
Szkoda że nie ma opisanych stref magii i zaklęć z nimi związanych. Rozchodzi mi się o te 3 specjalizacje określające naszego bosa.
Mało jest też map do swobodnej gry. Generator działa w miarę dobrze, ale nie mogłem się wyzbyć odczucie pustki podczas gry na wygenerowanej mapie, ustawienia początkowe.
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
Ja na razie (jako nowicjusz w serii) próbowałem przejść kampanię samouczka (tą elfią) i trafiłem na dziwny bug. Otóż w drugiej misji w momencie oblegania miasta Goblinów (tego na zachód od startowej osady gracza) bez względu na szanse zwycięstwa, gracz zawsze przegrywa w automacie.
"Wolność, Równość, Braterstwo lub Śmierć!"
Hasło przewodnie rewolucjonistów z 1789.
Przykro to pisać, ale nie załapałem klimatu, i moja rozgrywka skończyła się na 10 godzinach. Najgorsze jest jednak to że nie potrafię powiedzieć co mi się nie spodobało.
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
Iturielu a próbowałeś zagrać od ostatniego patcha (który wyszedł równo tydzień temu wraz z pierwszym DLC dodającym m.in. Niziołki jako grywalną rasę)? Bo on naprawdę sporo rzeczy przebalansował. Gra nie była super w momencie wydania (nie było źle ale były pewne denerwujące kwestie w balansie) ale Devsi od czasu premiery za wskazówkami community na prawdę uczyniło tą grę o wiele lepszą.
Pozdrawiam
Nawet nie wiedziałem że jakieś DLC wyszło , tak się zniechęciłem.
Co do Niziołków to w poprzednich częściach to ja nimi grać nie lubiłem, za to starałem się z nimi sprzymierzać i patrzeć jak giną w walkach. Więc jest szansa że się na nich skuszę, jak wyjdzie zimowa/świąteczna/noworoczna wyprzedaż.
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.
W tym DLC - Golden Realms jest znacznie więcej niż tylko rasa (swoją drogą niziołki mają bardzo unikalny gameplay i mechanikę szczęścia zależnego od morale). Doszła nowa kampania, 20 nowych jednostek, 50 nowych przedmiotów, nowe siedliska i budynki na mapie kampanii (można teraz rekrutować m.in Nagi). Dodatkowo wiele budynków daje obecnie specjalne bonusy dla rekrutowanych jednostek po wyczyszczeniu lub też zaklęcia defensywne podczas obrony miasta.
Z ciekawostek - dzisiaj ogłoszono, że Devsi chcą wysłuchać propozycji community na to jak zaimplementować bardzo oczekiwaną nową klasę - Nekromanty. Generalnie jestem pod olbrzymim wrażeniem podejścia Triumph Studio do swoich klientów . Świetna komunikacja na forum i dużo dobrych zmian w oparciu o głos ludzi. Być może na zimę doczekamy się DLC z nową klasą bohatera jak i rasą Frostlingów.
Pozdrawiam