Strona 133 z 205 PierwszyPierwszy ... 3383123131132133134135143183 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 321 do 1 330 z 2047

Wątek: Divide Et Impera - Dyskusja ogólna

  1. #1321
    Cześnik
    Dołączył
    Feb 2013
    Postów
    267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 5 podziękowań w 3 postach
    http://www.twcenter.net/forums/showt...r-Year-Options Weź lepiej 24 jak ja, tylko uważaj na wyniszczenie zimą na północy.

  2. Użytkownicy którzy uznali post Harry-Potter-TW za przydatny:


  3. #1322
    Podczaszy
    Dołączył
    Nov 2009
    Postów
    617
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    19
    Otrzymał 21 podziękowań w 19 postach
    Harry-Potter-TW , dzięki serdeczne, 24 tury na rok to potęga... Zawsze bolałem nad zasięgiem ruchu w stosunku do upływającego czasu w TW. Przejście z jednej prowincji do drugiej w systemie 1 tura + 1 rok to jakiś absurd był. Przy systemie 12 tur na rok już jest lepiej, przy 24 nawet nie śmiem obliczać ale pod kampanię Kartaginą i moim nieśpiesznym stylu gry jest perfect. Teraz przy nowym (nie do końca) komputerze tury śmigają jak strzała - przewijanie znaczy się. Do tego doszły piękniejsza grafika i możliwość toczenie dużych bitew na mapce. nic tylko grać, mam jednak świadomość, że nadciąga nowy patch i teraz mam dylemat. - Raz czytam, żę będzie kompatybilny z poprzednimi zapisami gry, innym razem, że nie będzie.
    Byłem spragniony a nie napoiliście mnie...

  4. #1323
    Szambelan Awatar K A M 2150
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    2 061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 52 podziękowań w 45 postach
    Nowa wersja DeI będzie kompatybilna ze starymi zapisami, ale nie będziesz mieć wszystkich nowinek. Wiem, że parę budynków będzie teraz bezużytecznych, bo w ich miejsce wejdą nowe. Same nowe Auxilia dla Rzymu mają chyba działać bez problemu.

  5. Użytkownicy którzy uznali post K A M 2150 za przydatny:


  6. #1324
    Podczaszy
    Dołączył
    Nov 2009
    Postów
    617
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    19
    Otrzymał 21 podziękowań w 19 postach
    Zatem raczej "nie" będą kompatybilne a będą działały ze starymi zapisami. Kamo dałem Ci kolejne podziękowanie bo co zaglądnę do zapowiedzi patcha to widzę kaaaaaaaaaaawał dobrej roboty.
    Co mi się jeszcze zamarzyło do zmiany w DeI to sprzęt oblężniczy i miotający, przesadzone jest z niektórymi nacjami i technologią oblężniczą i miotającą. Tacy Icenowie, plemiona galijskie, iberyjskie, drobne nacje z Azji Mniejszej czy Afryki nie posiadały takiej technologii. Rzym, Kartagina, Ptolemeusze, Seleucydzi, Antygonidzi czy państwa grackie ok. Może zrebalansują to w kolejnych łatkach, wiem, że osłabi to zdolnośći militarne tych państw. Można korygować to np. zwiększeniem zasięgu ruchu, potężniejszą szarżą lub nawet ilością ludzi w oddziałach.
    W MTW 2 sam robiłem takie rzeczy, raz nawet zabraliśmy się z przezacnym Aravenem (oby Bóg dał mu długie zdrowie) za submoda do Broken Cerescent. Sprzeczaliśmy się przy tym o statystyki jednostek ale on robił możliwość rekrutacji jednostek z różnych oryginalnych bodowli, ja robiłem balans. W Broken Cerescent jak pamiętacie poza swoimi prowincjami macierzystymi można było rekrutować tylko śmieciowe jednostki. W naszym submodzie można było dodatkowo kilka wybranych dla danej nacji. Zmienialiśmy też stopień zaawansowania rozwoju miast na bardziej historyczny - Niestety stanęliśmy na Państwie Jerozolimskim i submod nie ujrzał nigdy światłą dziennego. Dlaczego to jednak piszę - zupełnie nie potrafię niczego zmienić w R2, nawet najprostszych rzeczy.
    Byłem spragniony a nie napoiliście mnie...

  7. #1325
    Cześnik
    Dołączył
    Aug 2011
    Postów
    222
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    szkoda ze te wersje dei są tak często trzeba zaczynać ciągle nową kampanie więc dałem sobie spokój z dei gram podstawowa kampanie ale muszę powiedzieć ze na podstawce harcownicy są zbyt op a w dei są znowu zbyt słabi moim zdaniem ,szkoda także tego trybu forsowny marsz że w dei tego nie ma armie musza tak długo się przemieszczać :/ wielki plus dla twórców moda za opcje rzucanie pilum no mam taką nadziej że w przyszlości CA umożliwi zwiększenie limitu slotów na budynki no i żeby regiony były wieksze np galia w głównej kampani żeby miała tyle prowincji co w dodatku cezar w gali tak samo afryka i hiszpania tyle jak to miało miejsce w hannibal u bram , mam nadziej że w przyszłości moderzy będą mogli tak dostosować mapke

  8. #1326
    Szambelan Awatar K A M 2150
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    2 061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 52 podziękowań w 45 postach
    Cytat Zamieszczone przez Vorenus Zobacz posta
    a w dei są znowu zbyt słabi moim zdaniem ,szkoda także tego trybu forsowny marsz że w dei tego nie ma armie musza tak długo się przemieszczać :/ wielki plus dla twórców moda za opcje rzucanie pilum no mam taką nadziej że w przyszlości CA umożliwi zwiększenie limitu slotów na budynki no i żeby regiony były wieksze np galia w głównej kampani żeby miała tyle prowincji co w dodatku cezar w gali tak samo afryka i hiszpania tyle jak to miało miejsce w hannibal u bram , mam nadziej że w przyszłości moderzy będą mogli tak dostosować mapke
    Ano nie są za słabi, bo dalej potężni, tylko trzeba ich z głową używać, mi jeden oddział najgorszych oszczepników kosi minimum po 200 ludzi w bitwie, Ci lepsi nawet i po 300. Większa ilość miejsc na rozbudowę także by mi się podobała, ostatnio włączyłem Shoguna i tak nawet z ograniczeniem miejsc to i tak miało sens. Jednak Rome 2 już jest grą pod systemy dotykowe, ostatnio to wprowadzili, a więc nasza seria będzie jeszcze prostsza, tak żeby Ci co palcami po ekranie grają mogli nadążyć... Jak oglądałem filmik z prezentacji CA i jak to chwalą to aż mi się nóż w kieszeni otwierał...To co myszką zajmuje graczowi 1-2 sekundy tam trwało nawet i pół minuty (zwykłe zbliżenie i obrócenie kamery).

    Chwała DeI za brak forsownego marszu, właśnie to poza flotami transportowymi było jedną z dwóch głównych przyczyn debilizmu AI, właśnie przez to Ai prawnie nic nie robiło i 3/4 bitew to były zasadzki. Bez forsownego marszu AI wreszcie prowadzi jakieś akcje ofensywne.

  9. #1327
    Cześnik
    Dołączył
    Aug 2011
    Postów
    222
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    jak ustawic opcje graficzne pod geforca 9600 gt 1 GB bylbym bardzo wdzieczny

  10. #1328
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach
    To raczej nie ten temat?

    A poza tym opcje graficzne należy dostosowywać samemu, by osiągnąć satysfakcjonującą wydajność i dobry obraz.
    Popraw podpis

  11. #1329
    Podczaszy
    Dołączył
    Nov 2009
    Postów
    617
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    19
    Otrzymał 21 podziękowań w 19 postach
    Vorenus... Ja naprawdę nie chcę być czepialską mendą... Jak ma być porządek w wątku, jak tu znaleźć treściwą zawartość jak spamujesz w co drugim poście? Nie wiesz jak opcje graficzne sobie ustawić? - Ok. napiszę Ci, żebyś miał dobrą sobotę.
    Najpierw ustaw rozdzielczość do swojego monitora/
    Wchodzisz w opcje zaawansowane/
    (zależnie od pozostałych podzespołów komputera ustawiasz indywidualne opcje metodą prób i błędów albo lepiej zdroworozsądkową ale tak, żeby mieć ładnie wyglądającą mapkę, bez klatkowania i przycięć.)
    Spróbuj sobie ustawić szczegółowość budynków na wysoką albo wyżej, szczegółowość nieba, wody na średnią, jakość oświetlenia i cieniowania też min. na średnią, nie upieraj się przy utrzymaniu żadnej z dodatkowych opcji jak vinieta jeżeli odczujesz spadki w wydajności w grze.
    Po prostu testuj starając się zachować jak najładniejszy wygląd i płynność gry.
    I na koniec - b. Cię proszę nie spamuj więcej i wnieś coś w forum bo póki co jedynie wołasz o pomoc albo spamujesz. _ Bez urazy bo ja Ci nie wróg a o ile pamiętam dostałeś już pierwszego bana jeszcze na starym forum. Tutaj są życzliwi ludzie - dostosuj się do tego.
    Byłem spragniony a nie napoiliście mnie...

  12. Użytkownicy którzy uznali post Gnejusz za przydatny:


  13. #1330
    Chłop Awatar Gen. Icedrok
    Dołączył
    Apr 2014
    Lokalizacja
    Im Tschenstochau
    Postów
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    WITAM! Ostatnio trochę mało czasu mam bo mam maturę ale śledzę temat i czekam na newsy. A ja mam pytanie do starych wyjadaczy a mianowicie:

    Wiem że jest ograniczenie liczby jednostek na oddział( np. Bohaterowie Sparty mogą być tylko 2 jednostki w oddziale) a czy jest takie ograniczenie na frakcje? (np. max 30 oddziałów Bohaterów Sparty we wszystkich armiach)

    I czy bonus z świątyń w prowincji się kumuluje? Np. Budując 4 świątynię dające 20% bonusu z handlu zyskamy razem 80% dochodu z handlu w prowincji?
    Podane dane są przykładowe.

    Wysłane z mojego LT26i przy użyciu Tapatalka

Strona 133 z 205 PierwszyPierwszy ... 3383123131132133134135143183 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Dyskusja ogólna
    By Pop517 in forum World of Tanks
    Odpowiedzi: 689
    Ostatni post / autor: 17-07-2023, 21:38
  2. Dyskusja ogólna
    By Ensis in forum The Great War
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 29-04-2020, 13:12
  3. Dyskusja ogólna
    By Ensis in forum Civilization
    Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 14-08-2017, 15:59
  4. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum RTR VII
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 16:51
  5. Divide et Impera IV modyfikacja EUIV
    By Ensis in forum Europa Universalis
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-10-2013, 09:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •