Strona 114 z 132 PierwszyPierwszy ... 1464104112113114115116124 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 131 do 1 140 z 1312

Wątek: Patche - temat zbiorczy

  1. #1131
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Ale podobno tylko generał tak sie zachowuje albo nie doczytałem

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  2. #1132
    marengo
    Gość
    Historia już nie raz pokazała, że wystarczy jeden generał aby ... całą sprawę

  3. #1133
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Przetestowałem małą ilość sprzętu. Ai miało tylko 3 drabiny (tyle chyba minimalnie jest w kampanii) i korzystało tylko z nich. Wszyscy sie tak na nie rzucili, że pojawiło się to zacinanie animacji. Jestem jednak zadowolony.

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  4. #1134
    Podstoli Awatar Sanvone
    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    411
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    21
    Otrzymał 55 podziękowań w 26 postach
    Czyli ostatecznie AI nauczyło się, którą stroną ma przystawić drabiny do murów.
    Interesujące
    Z tego co czytałem na oficjalnym forum to AI w kampanii teraz ładnie oblega itd, ale nie produkuje winet (tych ruchomych osłon dla piechoty). Poza tym ludzie od razu zaczęli próbować psuć AI atakując za wszelką cenę jednostki pchające machiny oblężnicze po czym uciekają. Ponoć AI się nie dało i po dłuższej chwili dezorientacji postanawia wrócić do uprzedniego zajęcia. Za sprawą tej zmiany jednostki już rzadko kiedy korzystają z pochodni, ale też niestety/stety z bram (koniec z smażeniem całych armii na oleju).
    Jeśli jest tak dobrze jak się wydaje to punkt dla CA. Teraz mogliby zasiąść do polityki wewnętrznej (nie chce mi się wierzyć, że dalej będą łatali oblężenia), a marzenie moje ostatnie - zrobić coś z bitwami morskimi...

    Pozdrawiam

    P.S - Słonie podczas szarży stosują teraz częściej rzadką animację, w której słoniątko podnosi trąbą ludzika i ciska nim w eter. Ponoć animacja była od startu ale bardzo rzadko używana.

    Mój kanał Youtube (Seria Total War, XCOM: Enemy Within, Age of Wonders 3, Mass Effect 3 Multiplayer)

  5. #1135
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja poczekam mimo wszystko na wydanie tej łatki w całości. Wygląda to za dobrze aby mogło doczekać końca prac, i boję się że jakiś krytyczny błąd spowoduje wycofanie zmian. O co chodzi z tymi jednostkami? Będą one do Radiusa czy co? Bo uciekł mi chyba kawałem lub sens tego co pisaliście.

    Człowiek człowiekiem pozostanie i nie przestanie kombinować bo to było by sprzeczne z naszą naturą. Ciekawe czy programiści darzą radę nauczyć komputer przeciwdziałać takiemu zachowaniu.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  6. #1136
    marengo
    Gość
    Cytat Zamieszczone przez ituriel32 Zobacz posta
    O co chodzi z tymi jednostkami? Będą one do Radiusa czy co? Bo uciekł mi chyba kawałem lub sens tego co pisaliście.
    Mod Radiousa zna? Lubi? Gra? Nie? Nie szkodzi Wkrótce pojawią się w nim nowe jednostki liczone w tonach. Już wczorajsza aktualizacja zawierała 14 premierowych dla Etrusków!

    To jest wspomniana przez Sanvone animacja:


  7. #1137
    Wojski Awatar moochaPL
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    62
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 8 podziękowań w 6 postach

  8. #1138
    Wojski Awatar Flagellum_Dei
    Dołączył
    Jan 2012
    Lokalizacja
    KrK
    Postów
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Cytat Zamieszczone przez moochaPL Zobacz posta


    zaraz biore się do testów tej bety , może też tak zatańczę
    Qui Desiderat Pacem - Praeparet Bellum

  9. #1139
    Chłop Awatar Akarinos
    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    48
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    3
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Pobrałem patcha pograłem i napiszę swoje pierwsze wrażenia...
    Czytałem, że łatka poprawia SAI, ale najpierw postanowiłem sprawdzić inną rzecz, freezowanie animacji, odpalam bitwę ok. 3000+3000vs3000+3000 ludzi i myślę: jest fajnie, przed patchem przy nawet nie aż tak dużych bitwach animacje potrafiły nieco freezować, w tej bitwie miałem zaledwie kilka krótkotrwałych freezów. Po bitwie chciałem sprawdzić te oblężenia, które są z resztą chwalone na tym forum i jeżeli chodzi o AI to jest dobrze, jeśli nie bardzo dobrze, komputer potrafi używać drabin więcej niż jednym oddziałem, ale było to pisane już wcześniej, konny generał próbuje palić bramę, ale, z tego co zauważyłem, tylko konny, z pieszym jest OK. Wszystko byłoby ładnie, pięknie gdyby nie to, że podczas oblężeń dostaje teraz niesamowitych freezów, o których wcześniej nie było mowy (i to nawet przy niezbyt dużej ilości ludzi w oblężeniu). Jest to jednak wersja beta patcha i mogą ten szczególik poprawić. Jestem zadowolony z tego patcha, tylko nasuwa się pytanie: Dlaczego nie było tak od razu?

  10. #1140
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Co do tych freezów. Jest to spowodowane tym zbijaniem się oddziałów w kupki, na oficjalnym forum CA mówiło że już nad tym pracują. Pochodnie u generałów tez mają być poprawione z tego co pamiętam. Wiadomo że nad SAI siedzi teraz sporo ludzi w CA, sami sie chyba przyznali Może dokonali jakichś zmian personalnych, kto wie

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


Strona 114 z 132 PierwszyPierwszy ... 1464104112113114115116124 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. CTD - temat zbiorczy
    By amirkhattab in forum Castra Romana (Rome: TW, BI - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 110
    Ostatni post / autor: 12-12-2016, 12:11
  2. [ROZWIĄZANE] Patch 1.2 - temat zbiorczy
    By Belfalast in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 20:23
  3. [ROZWIĄZANE] Patch 1.05 - temat zbiorczy
    By Seban in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 17-09-2010, 17:09
  4. Vancouver 2010 - temat zbiorczy
    By Pinotchet in forum Archiwum Tawerny
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 11:17
  5. Patche - temat zbiorczy
    By Umbrecht in forum Magistratum (Rome II - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 147
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •