Strona 116 z 132 PierwszyPierwszy ... 1666106114115116117118126 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 151 do 1 160 z 1317

Wątek: Dyskusja ogólna i download

  1. #1151
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Witaj. O te fixy Ci chodzi?: http://www.sendspace.pl/file/aece74e8762912b367ef482
    Kilka ich tam jest.
    Ostatnio edytowane przez Araven ; 11-06-2014 o 20:46

  2. #1152
    Chłop
    Dołączył
    Jul 2014
    Postów
    1
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Witam czy ktoś mógłby mi podesłać oryginalny pliczek text do S&S 6.4. Z góry dzięki.

  3. #1153
    marengo
    Gość
    Ok, trzeba sobie parę rzeczy wyjaśnić.

    Po pierwsze, czemu w opisie instalacji napisane jest, że 6.3 instalujemy do głównego folderu Medieval 2? Sama instalka domaga się ścieżki do folderu mods, gdzie tworzy się subfolder SS6.3 i tak jest poprawnie. Co jeszcze? Tu jest opisane jak przeprowadzić instalację celem zagwarantowania sobie działania tego wrażliwego moda:

    http://www.twcenter.net/forums/showt...th-Pictures%29

    1. Wyłączamy UAC, czyli po naszemu Kontrolę Konta Uzytkownika (w Windows7 wchodzimy do Panelu Sterowania, dalej wybieramy System i zabezpieczenia i na końcu Zmień ustawienia funkcji Kontrola konta użytkownika, czyli schodzimy na najniższy poziom całkowicie ją wyłączając.

    2. Instalujemy poprawnie Medieval 2 i Królestwa, najlepiej poza dyskiem systemowym, w każdym bądź razie poza Program Files.

    3. Instalujemy wpierw 6.3. Tu jest spakowana wersja 6.3 i 6.4:

    http://www.mediafire.com/download/hm.../SSinstall.zip

    z tego tematu:

    http://www.twcenter.net/forums/showt...ctober-2013%29

    W tej wersji wszystkie pliki 6.3 znajdują się już w jednym folderze, który zawiera:

    ss6.3.exe
    ss6.3-1.bin
    ss6.3-2.bin
    ss6.3-3.bin
    ss6.3-4.bin
    ss6.3-5.bin
    Uruchamiamy plik .exe (prawym myszki i jako administrator), kierując się podaną tam ścieżką instalacji, czyli generalnie do folderu mods w głównym folderze Medieval II Total War (wzór: C:\Games\SEGA\Medieval II Total War\mods\SS6.3). Korygujemy ewentualnie partycję na właściwą, czyli na przykład zmieniamy dysk C na D.

    Po zakończeniu tego procesu, wchodzimy do folderu SS6.3 w ścieżce instalacji i uruchamiamy plik ss_setup.ex, czyli tzw. launcher Stainless Steel. Wchodzimy do gry i poruszamy się chwilę przez jedną turę po mapie kampanii. Wychodzimy z gry.

    4. Instalujemy z pobranego folderu 6.4 , czyli uruchamiamy plik .exe (prawym myszki i jako administrator) kończąc ten etap.

    5. Ponownie uruchamiamy ss_setup z folderu SS6.3. (w launcherze wybieramy kampanię wczesną bądź późną oraz submody). Klikamy Start and Exit. Koniec!

    ss_setup zawsze uruchamiany jako administrator!

  4. #1154
    marengo
    Gość
    Nie ma kolejnej łatki, ale istnieje kompilacja bugfixów dla 6.4, obecnie o numerze 1.21 oraz poprawki Germanicu5 dla osad (post nr 13):

    http://www.twcenter.net/forums/showt...Y-BUGS-IN-HERE

    Kompilacja jest ogromna i zawiera m.in słynne bugfix'y dla Teutońskich Rycerzy oraz Szpitalników. Spis wprowadzonych poprawek:

    Spoiler: 
    Major Bugs/CTD fixes:
    -Hospitaler Knights CTD fix by Baraban
    -Italian Men at Arms CTD fix by valky
    -Really Bad AI (Fixes CTD in Battles with reinforcements and generally improves the Battle AI) by G5(Germanicus5)
    -FIX for a semi random CTD caused by some Teutonic Order scripted siege around turn 130
    -CTD fix for mongols and timurid scripted sieges, Fix by stevietheconquer and Geoffrey of Villehardouin

    Minor Bugs fixes:
    -HRE Teutonics Knights Chapter House Fix by Ishan
    -Woodsman Guild Archers Bonus Fix by Newt
    Includes "Disabled RR" version and also "Disabled RR AOR on" of newt's mod
    -Bloodline descriptions and names fix (Alberi di Famiglia Regal submod by Seether) Tweaked
    -Stables and Tourney building Guild points fix
    Tourney and Jousting buildings now increase chances of a Horsebreeder Guild and/or Swordsmith Guild, instead of Woodsman Guild.
    -Persistent Spawn of merchant and priest on dead factions fix by Gorrrrrn
    -Faction Leader Death event spam Fix
    -G5 Economy Script Fix (campaign_script.txt) by MWY
    -Mercenary Elephants and Crusader Sergeant fixe
    -Witches with Piety instead of Magic on their traits fix
    Includes a compatible version of Weaker Heretics Mod by Lazy
    -Byzantium and Denmark vanilla stratmap flag instead of SS new one when under FOW fix
    Includes Kwarezm Stratmap flag proper update
    -Mongols Priest named as EMT_MONGOLS_PRIEST_2 Fix
    -Seville should be Badajoz Fix
    -Bishop Trait loss description Fix
    -Transilvanian peasants texture Fix
    -Corinth misplaced in Early Era Campaign Fix
    -Konigsberg("Palanga") misplaced in Late Era Campaign Fix
    -Knights of Santiago Incorrect Mount Fix by Aymar de Bois Mauri
    -Woodsmen Guild Icons Fix for middle eastern and south european factions
    -Horsebreeder Guild Icons Fix for middle eastern factions
    -Lusitanian javelimen duplicate fix,
    by Aymar de Bois Mauri
    -RR AoR longbowmen availability fix (now matches this site info)
    -Disabled RR Camel Gunners requirements fix
    -Kievan Rus Tsar Crown ancillary fix
    -Princess EducatedWoman trait fix (last level reduced charm)
    -Princess PassionateWoman trait description update (last level reduces fertility)
    -AI priest piety boost when near an heretic trait fix
    -Non-playable battle map location fix
    -Series of Hates/Fears (religion) traits triggers fix (no more muslims that hate muslims etc)
    -Kwarezm proper Agents Info Images and Icons
    -Fatimids renamed to Ayyubids in Late Era (Fatimids were no longer a power in any way by 1220)
    -"Kingdom of León" renamed to "Kingdom of Castile and León" in Early Era (by 1100 Alfonso VI already ruled both)
    -Templar Heavy Spearmen and Lithuanian Late Spearmen animation Fix (they were using macemen animations)
    -No more silver surfers!, fixes most if not all missing or incorrect assigned textures.
    -AIGracul faction standing triggers dupe entry removal, by gsthoed
    -Megas Konostaulos ancillary trigger fix, by gsthoed
    -Banner of Herakleios ancillary trigger fix, by gsthoed
    -AI Generals' wife negative traits triggers fix, by gsthoed
    -Sorted redundancy in some Post Battle Traits triggers, with help of gsthoed


    Dodatkowa zawartość:

    Spoiler: 
    -Newts' "Disable RR AoR on" submod option
    -Lazy's "Weaker Heretics" submod option
    -Custom 2TPY submod option that adds back devastation
    -UI units icons and info images improvements by Meneth? (from MSC)
    -Disamounted Turhagut and Dismounted Turhagut? Dupe unit Removed
    there is 1 free slot for a new unit now.
    -New Seljuks Turks stratmap flag consistent with the rest of stratmap flags of the mod.
    -Palanga renamed to Twangste in early era, the real historical name of the pagan fortress located in that place before being destroyed by the Teutonic Order and rebuilt as Konigsberg, real Palanga is several Km to the NE of that location.
    -Palanga renamed to Konigsberg in late era. Also added the code that does the renaming of the settlement in early era once is captured by the Teuntons.
    -Starting family members and generals revised for historical accuracy without hindering gameplay (Early Era only ATM)
    -Iraklion renamed to Chandax in Early Era and Candia in Late Era (Iraklion was a name that came in use by XIX c.)
    -Canakkale renamed to Dardanellia (Canakkale is the Turkish name)
    -Iconium renamed to Konya in Late Era (Turkish version of Iconium which had been under Turkish rule for a long time by 1220)
    -Iconium Region renamed to Lycaonia
    -Isparta renamed to Baris in Early Era (Isparta was the name Turks gave to it in reference to its ancestral name of Sparta)
    -Isparta Region renamed to Pisidia


    Pobieramy:

    http://www.mediafire.com/download/em...ation_v1.21.7z

    i rozpakowujemy do Medieval II Total War\mods. Przed otworzeniem gry, uruchamiamy SS_setup.exe z zaznaczonym tylko domyślnym AI! Żadnych innych submodów!

    Poprawki Germanicu5: https://www.mediafire.com/folder/gnd...ttlement_Fixes

    Ściągamy trzy pliki i umieszczamy je w Medieval II Total War\mods, dalej klikamy prawy myszki na Settlement Fixes by G5.7z001 (spakowany w 7Zip'ie) i wybieramy Extract Here. To połączy automatycznie trzy części i umieści je w folderze SS6.3. Możemy teraz grać i dodawać submody.

    Uwaga: Poprawki są dodawana na bieżąco, więc warto sprawdzać czy są dostępne ich kolejne wersje. Praca w toku
    Ostatnio edytowane przez marengo ; 21-07-2014 o 21:25

  5. Użytkownicy którzy uznali post marengo za przydatny:


  6. #1155
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Ok procedura instalacji i linki super. Nieco zamieszania wprowadza post 1154 z Settlement Fixes by G5.7z001
    Czyli instalujemy SS 6.3 wg postu 1153 potem Settlement Fixes by G5.7z001 i dopiero SS 6.4 ?

  7. #1156
    marengo
    Gość
    Raczej nie Poprawki są dla ostatniej wersji. Myląca może być nazwa SS6.3, czyli folderu instalacji moda, ale takim on pozostaje nawet po wgraniu 6.4.

  8. #1157
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Ok dzięki, teraz wszystko jasne, po tych wszelkich fixach SS 6.4 wreszcie stabilny?

  9. #1158
    marengo
    Gość
    Rozpocząłem testową kampanię Wenecją bez fixów, aby przekonać się co do rzekomej niestabilności moda. Grałem kilkanaście tur i nie wyrzuciło mnie do pulpitu ani razu. Skoro jednak tyle osób narzeka na niego, to pewnie kiedyś scrashuje i wtedy wgram fixy.

  10. #1159
    Wojski
    Dołączył
    Feb 2013
    Lokalizacja
    Białystok
    Postów
    55
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Witam, po przejściu katorgi w instalowaniu medivali 2 + kindgoms i w poszukiwaniu/instalowaniu moda zajeło mi wszystko kuźwa 3 dni bite jak nie więcej, ale wszystko zakończyło się sukcesem odpaliłem moda. Bardzo priekraśny mod mnie się podoba btw, jedynie co boli, to tłumaczenie niekompletne, ale i tak chwała temu kto zrobił choć tyle.

    Jednakże mam problem. Hmmm tak na szybkiego o co może chodzić? gram z 30 ture szkocją i jak najeżdżam na Watykan, Rzym, i chce go zaznaczyc, kliknac to automatycznie gra mi się wiesza i błąd wyskakuje. Muszę grę restartować, bo nic nie mogę zrobić Zainstalowałem według instrukcji wielmożnego pana Marengo (bo te linki na początku tematu nie działają, więc chwała mu za orient i odświeżenie ich w swoim poście), jednakże gdy pobierałem jego wstawkę 5 godzin to nie dało się odtworzyć pliku, więc pobrałem ręcznie z oryginalnej strony 6 części. Zainstalowałem wersje 6.3, odpaliłem grę, ruszyłem się jedną turę, save wyszedłem z gry, zainstalowałem 6.4, zainstalowałem spolszczenie z tego tematu: http://forum.totalwar.org.pl/showthr...szczenie-v0-85 i fajno wszystko łazi jak, do tej pory. Jednakże dodam, że nie instalowałem i nie bawiłem się tymi:
    Nie ma kolejnej łatki, ale istnieje kompilacja bugfixów dla 6.4, obecnie o numerze 1.21 oraz poprawki Germanicu5 dla osad (post nr 13):
    bugfixami wstawionymi kilka postów wcześniej. Czy myślicie, że może być to wina właśnie tego, że ich nie poinstalowałem?
    Poza tym stałym bugiem, to gra tak na 30 tur zacieła się i wywaliła 2x z powodów losowych, ale po uruchomieniu auto-save, wszystko all right again.

    Z góry dziękuje za pomoc

  11. #1160
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Celem bugfixów jest naprawa błędów gry. Ich nieinstalowanie szkodzi tym mocniej, im więcej mod ma tychże błędów a SS 6.4 ma ich dużo.

Strona 116 z 132 PierwszyPierwszy ... 1666106114115116117118126 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Dyskusja ogólna
    By Pop517 in forum World of Tanks
    Odpowiedzi: 689
    Ostatni post / autor: 17-07-2023, 21:38
  2. Odpowiedzi: 856
    Ostatni post / autor: 09-01-2022, 20:57
  3. Dyskusja ogólna wersja 1.5
    By Herod in forum Call of Warhammer / Rage of Dark Gods: Battle for the Empire
    Odpowiedzi: 2256
    Ostatni post / autor: 01-09-2017, 14:25
  4. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum RTR VII
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 16:51
  5. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum Invasio Barbarorvm
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-04-2013, 17:09

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •