Dzięki za wskazówkę. Plik descr_win_conditions jest w data/world/maps/campaign/Imperial_campaign.
Dzięki za wskazówkę. Plik descr_win_conditions jest w data/world/maps/campaign/Imperial_campaign.
Ostatnio edytowane przez Araven ; 05-08-2014 o 14:22
Witam, niestety w tym pliku znalazłem tylko które regiony i w jakich ilościach ma mieć dane państwo. Nic o ilościach tur nie odnalazłem.
Możliwe, że nie potrafię tego odnaleźć, ew jakaś inna wskazówka?
Wejdź do katalogu głównego gry, potem do katalogu logs, potem wstaw teść pliku system.log tutaj.
Jeśli treść jest długa, to wstaw plik do pobrania, na jakiś serwer.
Pytałem jaką masz wersję Medka (1.3 jest najnowsza) i czy masz Kingdoms (1.5 najnowsze).
Ultimate ai pobierałes z TWC ?, podaj link, chyba, że pobierałeś z linku w poście nr 1. Wtedy nie podawaj.
Ostatnio edytowane przez Araven ; 06-08-2014 o 10:29
Mod wprowadza parę fajnych zmian, kiedyś na nim grałem (już ładne pare lat temu) i czuć było różnicę ale samo AI nie jest powalające, twórca np. powtórzył w nim kilkadziesiąt razy zapis taktyki "atakuj natychmiast", wierząc, że dzięki temu komputer będzie częściej atakował, a to nie prawda, tak naprawdę komputer będzie i tak używał tej taktyki tylko raz wybierając tą, która ma najwyższy priorytet inwazji ale to były pierwsze jakby pionierskie próby udoskonalania AI, ja też tak kiedyś kombinowałem. Jednak z tego co pamiętam jest tutaj też mocno pozmieniane szybkość rozwoju osad (u gracza wolniej, u komputer szybciej) i inne ciekawe utrudnienia, które sprawiają, że mod jest ciekawym udoskonaleniem podstawki.
Co do instalacji to nie wiem czy spatchowanie medka jest tu bardzo istotne. Jeśli coś nie działa to najlepiej przeinstalować moda i nie przejmować się takimi szczegółami jak przeliczanie tur na lata, bo to też zaburza balans, pozwala szkolić lepszych generałów i agentów, bo Ci dłużej żyją i mogą robić więcej akcji.
; Custom campaign script generated by Romans Campaign Map Editor
campaign Feudal_Full
playable
england
france
sicily
milan
aragon
moors
portugal
spain
egypt
venice
normans
zenghids
byzantium
turks
cumans
scotland
hre
hungary
denmark
russia
poland
novgorod
papal_states
pisa
aztecs
saxons
timurids
end
unlockable
end
nonplayable
mongols
slave
barons
emirs
end
start_date 1155 summer
end_date 1453 winter
timescale 0.50
Plik descr_strat, początek, tutaj zmieniasz lata między którymi trwa gra.
Więc tak:
wersja to 1.1, ale jak grałem była jeszcze 1.0
Pliku log nie zamieszczę, ponieważ robiłem reinstalke, więc pusto pewnie będzie.
Kolego Piter, niestety to nie to co napisałeś, ponieważ miałem dajmy jeszcze 150 lat gry, więc zmiana roku nic nie da.
Ok.
Tu masz link do bugfixów (poprawek) do Ultimate ai 1.6: http://www.twcenter.net/forums/showt...-6-*Bug-Fixes*
Zainstaluj wszystkie, jaki pisze Autor i uruchom kampanię.
Chyba z 5 ich jest, instaluj po kolei.
Na aktualną to nie pomoże, musisz zacząć od nowa.
Generalnie jakbyś aktualizował Medka do 1.3 to Ultimate ai i fixy, musisz poinstalować ponownie.
Cześć,
naszła mnie ostatnio ochota, by podbić Europę w m2tw, ale gdy ostatnio grałem, to poziom komputera nawet na najwyższym poziomie był żenująco niski. Przejrzałem pobieżnie mody i znalazłem Ultimate AI. Chciałbym się was spytać, czy poprawia on znacząco poziom trudności lub czy znacie jakieś inne lepsze?
Przeniosłem do działu modyfikacji
Sadam86
Ja używam rodzimego zamiennika AI autorstwa Pitera czy to do podstawki czy dodatku i modów wszelakich http://forum.totalwar.org.pl/showthr...a-walka-itd%29 http://forum.totalwar.org.pl/showthr...%C3%B3lestw%29