Strona 155 z 205 PierwszyPierwszy ... 55105145153154155156157165 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 541 do 1 550 z 2047

Wątek: Divide Et Impera - Dyskusja ogólna

  1. #1541
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2012
    Postów
    47
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Kurcze, w sumie mam pecha do DeI. Co się zabieram za grę, to po dwóch tygodniach wychodzi nowy patch, który niekoniecznie jest idealny...
    I znowu czekam... Zaczynam, i znów to samo

    Chyba poczekam z 6 miesięcy. Może sytuacja się ustabilizuje?

  2. #1542
    Szambelan Awatar K A M 2150
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    2 061
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 52 podziękowań w 45 postach
    Zapomniałem dać znać, że mnie przez dwa tygodnie nie będzie, na (nie)szczęście wypadł mi na szybko zabieg w szpitalu, więc wczoraj i dziś jestem przy kompie. Od dziś koło 23 do poniedziałku wieczorem ponownie nie będzie mnie na forum.

    Zaktualizowałem linki o najnowszą łatkę z 10 sierpnia, która poprawia sporo od ostatniej wersji, którą tutaj wrzucałem z 30 lipca. Poniżej lista zmian od wersji 0.95c do obecniej 0.95h:

    Revision 8 (0.95h)
    - Fixed German General variants.
    - Fixed Raiding stance doubling up on public order reduction.
    - Fixed a starting Seleucid general being able to recruit post-reform bodyguard unit (new game only).
    - Removed recruitment of 2 Roman core units from auxiliary barracks.
    - Fixed German global reforms text.

    Revision 7 (0.95g1)
    - Fixed crash associated with late game Rome unit caps.
    - Updated AI Recruitment to put a lower priority on (AOR) troop types.
    - Fixed Lugii bodyguard unit options.
    - Fixed various units that weren't recruitable from our custom main city building lines (trade/garrison).
    - Added garrison units for the Garrison version of the main city building lines.
    - Fixed some double British/German units.
    - Changed starting British/German units (new game only).
    - Fixed missing textures for British spearmen of non-playable factions.
    - Fixed Dignitary caps.


    *Hopefully this will be the last update for awhile as we start to turn our attention toward our full release version (1.0).

    Revision 6 (0.95f)
    - Nerfed torch damage and incendiary level.
    - Increased AI income/upkeep bonuses for higher difficulties.
    - Removed (AOR) unit options for duplicate entries in starting regions.
    - Fortifying now uses 1 food (like default stance).
    - Changed starting composition of Rome's armies (new game only).
    - Fixed some inconsistencies in stance effects.
    - Fixed some African units that were not recruitable.
    - (AOR) Sarmatian Horse Archers now require tier 2+ main city line.
    - New Lugii selection screen map image thanks to JFC!
    - Changed Suebi 2nd Chapter Mission to require non-reform unit (new game only).
    - Fixed African trait text and image in game.
    - Fixed British (AOR) Ambusher unit name and description.
    - Small increase to starting Hellenic culture in Provincia (new game only)
    - Changed Syracuse and Massilia starting units (new game only).
    - Changed "Restricted to Prologue" text to "Higher Reform Level Required."

    Revision 5 (0.95e)
    - Fixed Seleucid battle crash.
    - Fixed Carthage AI turn crash.
    - Increased Mercenary costs. Their recruitment cost should roughly equal to their upkeep.
    - Added AOR unit access for Lugii.
    - Lowered level requirement for tier 2 dignitary skills.
    - Slightly lowered some corruption changes.
    - Added negative to corruption to 1 more dignitary skill (Expert Supervisor) and 1 more general skill (Unwavering Patriot).
    - Removed negative to agent spotting chance from Patrol Region stance.
    - Improved Carthage Mercenary Upkeep trait.
    - Changed Patrol Region icon.

    Revision 4 (0.95d)
    - Reverted new Germanic subculture (Lugii and others) to normal Germanic subculture due to a persistent battle crash.
    - Fixed crash during AI Getae turn.
    - New Army Stance - Patrol Region. This stance provides a public order bonus among other bonuses, but has serious drawbacks as well.
    - Garrisons for playable factions will now start at a higher level or maximum. Some will still take a few turns to replenish. The other factions will be done eventually (new game only).
    - Fixed Mustering Stance for Barbarians and Parthians using 1 food too much. Some subcultures will benefit more from this due to a stance bug in the base game.
    - Base 1 food bonus given to the player to help with the smaller faction starting situations.
    - Further decrease to AI public order bonus.
    - Small increase to Player Public Order bonus based on difficulty level.
    - Rome now receives +1 recruitment in their home regions.
    - Fixed Masaesyli and Lugii starting army sizes and composition (new game only).
    - Fixed Capable Bureaucrat (General Skill) Public Order Bonus.
    - Reduced various bonuses of the AI having to do with income and cost in an attempt to curb the early expansion.
    - Reduced AI recruitment bonus by 1 on Normal, Very Hard and Legendary. Also an attempt to curb the early expansion.
    - Fixed Lugii negative trait.
    - Increased corruption to add difficulty to the mid-late game for the player.
    - Added some AOR unit options to Roman auxiliary barracks in Italian regions.
    - Improved starting ports of Odryssia, Ardiaei and Tylis (new game only).
    - Fixed new Cimbri AOR unit names/descriptions.

  3. #1543
    Stara Gwardia Awatar Grogmir
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 608
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    36
    Otrzymał 68 podziękowań w 40 postach
    Zacząłem testową kampanię Hannoidami (H/N), bo ostatnio grałem w DeI z pół roku temu:

    - nie wiem czy to bonus do dyplomacji mojego rodu tak działa, ale w pierwszej turze udało mi się zdobyć jednego nowego klienta (plemię pustynne wysunięte najbardziej na zachód), podpisać PoNy z resztą, zdobyć kontakty handlowe z co najmniej 6 nowymi państwami i zarobić tak z 8 tysięcy samą dyplomacją. Trochę łatwo, ale pewnie innymi państwami jest inaczej;
    - słonie są straaasznie mocne - ustawiłem moją kilkuoddziałową armię na Sycylii w trybie patrolu (duże minusy do obrony i morale, zaatakowana armia od razu dostaje się w zasadzkę, plus do porządku publicznego) przy granicy z Syrakuzami, które wypowiedziały mi wojnę i zaatakowały tę armię przeważającymi siłami. Nie tylko udało mi się wygrać mimo przewagi przeciwnika, zasadzki i minusów do statystyk, ale nie straciłem nawet jednego słonia z generalskiej gwardii. Z drugiej strony, Grecy nie mieli żadnej jazdy, a ja moją (1 oddział kartagińskiej jazdy) przez ataki z flanki rozbiłem z łatwością hoplitów zaangażowanych w beznadziejną walkę ze słoniami;
    - w następnej turze po rozbiciu ich armii, Syrakuzy zaproponowały mi pokój i trybut - duży plus;

    Zobaczymy, co będzie dalej.

  4. #1544
    Cześnik
    Dołączył
    Feb 2013
    Postów
    267
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 5 podziękowań w 3 postach
    Ta zobaczymy... Chce spalić bramę a ta się otwiera i nie da się jej spalić -_-'. Ciekawe czy to zależy od podstawki czy dei ^^. Jednym słowem nie gram na razie w to G bo rok po premierze i takie cyrki, aż ręce opadają...

  5. #1545
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Czy to normalne że komputer zawsze atakuje prawie wszystkimi siłami środek mojej armii i posyła tylko 1-2 jednostki na moje flanki ? Dzięki temu mogę bez problemu okrążyć i zaatakować od tyłu wrogą armię. Poziom trudności bitwy mam ustawiony na trudny.

  6. #1546
    Chłop Awatar Gen. Icedrok
    Dołączył
    Apr 2014
    Lokalizacja
    Im Tschenstochau
    Postów
    36
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    U mnie komputer masakrycznie atakuje flanki mojej armii. A tak wgl to gdzie ustawic trudnosć bitwy bo może gram na łatwym ;P

  7. #1547
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    No u mnie właśnie większość swoich jednostek trzyma w środku, dzięki czemu mogę z pomocą kawalerii rozbić flanki przeciwnika i po prostu okrążyć wrogą armie. Co do poziomu trudności bitew, to poszukaj w opcjach gry "poziom wyzwania" i najlepiej ustaw na średni (taki zalecają twórcy moda).

  8. #1548
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2014
    Postów
    4
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Witam. Mam problem modem. O ile wczoraj wszystko było ok to dziś niby steam coś zaktualizował i mod zawiesza się przy próbie załadowania intra i menu czyli na czerwonym tle po odpaleniu...Co jest grane?

  9. #1549
    Stolnik Awatar Aztec
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Góry Świętokrzyskie
    Postów
    1 148
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    35
    Otrzymał 44 podziękowań w 37 postach
    Dostosowali wersję do patcha beta 15. Wyłącz wszystkie mody oprócz DEI i odpal grę, jeśli nie będzie działać to znaczy, że problem tkwi bezpośrednio w DeI. Wtedy zainstaluj wspomniany wcześniej patch.
    Popraw podpis

  10. #1550
    Chłop
    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    38
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Ściągnij od nowa DEI, ale nie przez Steama tylko manualnie stąd https://docs.google.com/file/d/0Bx-U...JidXEwV00/edit potem to rozpakuj i wrzuć do folderu data i menedżerze modów odznacz te wszystkie 7 części DEI i zaznacz "divide_et_impera095.pack".

Strona 155 z 205 PierwszyPierwszy ... 55105145153154155156157165 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Dyskusja ogólna
    By Pop517 in forum World of Tanks
    Odpowiedzi: 689
    Ostatni post / autor: 17-07-2023, 21:38
  2. Dyskusja ogólna
    By Ensis in forum The Great War
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 29-04-2020, 13:12
  3. Dyskusja ogólna
    By Ensis in forum Civilization
    Odpowiedzi: 123
    Ostatni post / autor: 14-08-2017, 15:59
  4. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum RTR VII
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 16:51
  5. Divide et Impera IV modyfikacja EUIV
    By Ensis in forum Europa Universalis
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 05-10-2013, 09:51

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •