Strona 16 z 18 PierwszyPierwszy ... 61415161718 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 151 do 160 z 171

Wątek: Ancient Empires Elysium

  1. #151
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2010
    Postów
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Ancient Empires Elysium

    Ok. Dzięki.
    Ja się już nie będę w to bawił. W AEE jest wystarczająco dużo traits prowadzących do obniżenia morale i dowodzenia. Tyle, że czasami nie można znaleźć generała, który mógłby zostać pretorem (potrzebne 3 gwiazdki).
    Właśnie koduję jednostki w AEE:RW. Paskudna robota. Kilka plików edytować jednocześnie i jednocześnie mieć pomysł, co zrobić lepiej i nie schrzanić klimatu gry.
    W AEE:RW będzie podobnie jak przedtem, ale z kilkoma zmianami.
    1. Utrzymany zostaje system że frakcje nie mogą rekrutować własnych jednostek za granicą. Ograniczona zostanie również możliwość rekrutacji po podboju. Rekrutować można bądź najemników poprzez baraki, jeżeli istnieje taka możliwość albo "szybkich najemników" w polu, poza barakami (są wyjątki). Koszty jednostek najemniczych rekrutowanych w barakach są wyższe niż jednostek właściwych danej frakcji i wyższe niż regularnych jednostek frakcji z danej strefy rekrutacji. Ceny szybkich najemników kilkakrotnie wyższe.
    Przekodowane zostały mini-frakcje (rebelianci w strefach rekrutacji frakcji). Obniżyłem koszty ich wojska, tak i dodałem sporo jednostek. Tak, że poza nagle wybuchającymi rebeliami, mini-frakcje rekrutują regularne wojsko.

  2. #152
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach

    Re: Ancient Empires Elysium

    Brzmi ciekawie, nawet bardzo. Fajnie, że ciągle coś udoskonalasz.

  3. #153
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2010
    Postów
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Ancient Empires Elysium

    Hej. Właśnie kończę kodowanie systemu rekrutacyjnego i mam kilka pomysłów. Nie wiem jednak czy je wcielę w życie. Na przykład rekrutacja jednostek uzależniona od baraków wroga. Jeżeli po zdobyciu miasta zostaną (choćby uszkodzone) baraki wroga to można będzie rekrutować jednostki z jego regionu. Wprowadziłoby to dodatkowy czynnik losowy do rozgrywki.

  4. #154
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach

    Re: Ancient Empires Elysium

    A jak baraki wroga nie będą uszkodzone to nie można będzie rekrutować jednostek regionalnych? Tylko swoje czy jak. A tych uszkodzonych baraków wroga nie można będzie naprawić?

  5. #155
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2010
    Postów
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Ancient Empires Elysium

    Hej.
    No napisałem, że jeżeli zostaną w mieście przynajmniej uszkodzone to będzie można. Po zdobyciu miasta mamy trzy możliwości. Baraki całkowicie zniszczone, uszkodzone i nietknięte. W dwóch na trzy przypadkach da się rekrutować jednostki regionalne. Tylko, gdy baraki zostaną zniszczone to nie będzie takiej szansy. Uszkodzone można przecież naprawić .

  6. #156
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2010
    Postów
    41
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach

    Re: Ancient Empires Elysium

    Hej. Wobec braku zainteresowania jednym z bardziej wymagających modów dla RTW/BI (którego nawet nie ma tu na liście modów pod RTW/BI):

    http://s10.zetaboards.com/aeelysium/index/

    Pozdrawiam, zamykając jednocześnie moją skromną działalność tutaj.

    limes

    Ps. Wielkie dzięki dla Eutychesa i Aravena za próby wskrzeszania zainteresowania AEE na tym forum. Dzięki Panowie!!!

  7. #157
    Podstoli Awatar Poliorketes
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    497
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 25 podziękowań w 14 postach
    Szkoda, że tak świetny mod przeszedł prawie bez echa na naszym forum. Ancient Empires Elysium jest nie tylko jednym z najładniejszych graficznie modów pod Rome TW, ale ma też bardzo ciekawy, rozbudowany system zarządzania. Moim zdaniem to najlepsza modyfikacja zaraz po EB. Grałem trochę w niego i bardzo mi się podobał, dlatego chciałby podziękować i pogratulować limesowi za jego pracę. Ale cóż, nie oszukujmy się, czas modów pod Rome Total War przeminął.
    Cóż tym postem pewnie włączę się w rywalizację o złotą łopatę dla usera, który odkopie najstarszy wątek na forum, ale co tam.

  8. Następujących 2 użytkowników podziękowało Poliorketes za ten post:


  9. #158
    Wielki Kuń Awatar Lwie Serce
    Dołączył
    Mar 2012
    Lokalizacja
    Siodło rumaka
    Postów
    9 896
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    452
    Otrzymał 326 podziękowań w 212 postach
    Nie rozumiem czemu ma być złota łopata, odkopałes temat fakt, ale napisałeś rzeczową opinię i nie widzę w tym nic złego A jak wygląda mod od strony bitew, możesz coś napisać czy walki są długie/krótkie, jednostki różnorodne? Bo dla mnie to priorytet a zastanawiam się poważnie nad pobraniem.

    Niech żyje Gwardia!

  10. #159
    Kierowca bombowca Awatar McAbra
    Dołączył
    May 2012
    Lokalizacja
    Wild East
    Postów
    2 620
    Tournaments Joined
    5
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    118
    Otrzymał 106 podziękowań w 70 postach
    Dawno temu chyba zagrałem bitwę lub dwie w tego moda, ale to po prostu nie moja bajka, więc długo nie grałem.
    Miło zaskoczyły mnie pierwsze chwile w kampanii - z tego co pamiętam na początku mamy słowa od doradcy, zbliżenia itp. podobne jak w prologu do Romka.
    Bitwy są tu długie, ale mi odpowiadały te z podstawki, więc moje wyroki w tej materii mogą być dziwne.
    No i jest ciekawy system rządów, ale jak już pisałem, długo nie pograłem i nie zdążyłem przetestować go mocno w praktyce. Ogółem mod na pewno wart polecenia wszystkim fanom modów - ja mam dziwne wymagania więc mnie nie przyciągnął.

  11. #160
    Podstoli Awatar Poliorketes
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    497
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    7
    Otrzymał 25 podziękowań w 14 postach
    Cytat Zamieszczone przez Lwie Serce Zobacz posta
    A jak wygląda mod od strony bitew, możesz coś napisać czy walki są długie/krótkie, jednostki różnorodne? Bo dla mnie to priorytet a zastanawiam się poważnie nad pobraniem.
    Dawno temu gralem i nie wszystko już pamiętam, a i pewnie sporo zmian wprowadzono od tamtego czasu, ale jeśli nie jestes fanem Brytów (nie ma tej frakcji w modzie) to śmiało możesz pobierać. Bitwy są długie, rostery zależy od frakcji, tacy Ilirowie mieli ubogi wybór jednostek, ale podstawowe frakcje jak Rzym, Kartagina czy państwa hellenistyczne mają dużo jednostek. Plusem jest fajna mapa, ładne modele jednostek, wspaniałe modele drzew. Najbardziej rozbudowana jest kampania Rzymem. Z wad wymieniłbym niestabilność moda (może polepszyło się to przez te parę lat?), spam armii, no i AEE nadpisuje oryginalne pliki gry, więc albo trzeba zrobić kopię, albo liczyć się z tym że będzie się gryzło z innymi modami.

  12. Użytkownicy którzy uznali post Poliorketes za przydatny:


Strona 16 z 18 PierwszyPierwszy ... 61415161718 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Spolszczenie Ancient Empires Elysium
    By Lucius Vorenus in forum Projekty polonizacyjne
    Odpowiedzi: 3
    Ostatni post / autor: 21-09-2021, 18:59
  2. Ancient Conquest 1.0
    By Paweł-K in forum Mody wszelakie
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 19-02-2014, 11:38
  3. The Great Ancient World IV/III/II
    By Solider in forum Rome: Total War
    Odpowiedzi: 4
    Ostatni post / autor: 04-02-2014, 13:57

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •