Strona 19 z 24 PierwszyPierwszy ... 91718192021 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 181 do 190 z 231

Wątek: NOWY ROSTER Polski, Bizancjum i Gruzji

  1. #181
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Nie rozumiem, po co podbijać cały świat . Ja nie mam z tego przyjemności .
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  2. #182
    Cześnik
    Dołączył
    Jan 2014
    Postów
    301
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    20
    Otrzymał 12 podziękowań w 9 postach
    Cytat Zamieszczone przez EliminatorT Zobacz posta
    Nie rozumiem, po co podbijać cały świat . Ja nie mam z tego przyjemności .
    No właśnie, i do tego jeszcze Polskę !? Exar chyba ma wolne od komputera ?

  3. #183
    sadam86
    Gość
    Gram na full. A ja lubię zdobyć wszystko, zwłaszcza że lubię budować, a i później bitwy są ciekawsze. Co do tytułów to ma cesarza, na resztę jakoś nie patrzę i zawsze zasiadam do kampanii z zamiarem koniec adopcji, ale jakoś mi nie wychodzi i teraz Gruzją mam 3 pełne armie generałów.

  4. #184
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Ale żeby tak polskę?
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  5. #185
    sadam86
    Gość
    Żeby nie było offtopu to pierwszy raz w kampanii Gruzją spotkałem się z tym że papiestwo jest dość ofensywnie nastawione, zajęli cały półwysep i pchają się na tereny Niemiec. Polsce się dostało bo mnie zdradziła wolała Danię od bratniej Gruzji

  6. #186
    Stolnik Awatar exar
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    840
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 16 podziękowań w 10 postach
    @EliminatorT
    wersja 2.0 (chyba) http://96065.file4u.pl/download/5338....file4u.pl.rar

    @Paweł-K
    dokładnie tak, mam "troche" wolnego od kompa i nie prędko się to zmieni, tak więc nie liczcie narazie na większe zmiany.

    EDIT
    czy zna ktoś z Was włoski lub orientuje się jak dodawać cechy generałom?
    Pytam bo znalazłem na głównym włoskim forum bellum crucis submod na cechę u generałów zmniejszający straty w bitwach, o nazwie
    Realistic Casualites.

    W spojlerze jest instrukcja jak to zrobić
    Spoiler: 
    TRATTO E ISTRUZIONI

    Fase 1
    Fate una copia per sicurezza di questi file di testo sul desktop: i files sono:
    "export_descr_characters_traits", in medieval total war/mods/BellumCrucis6/data
    e
    "export_vnvs" in medieval total war/mods/BellumCrucis6/data/text

    Fase 2
    Aprite i due file originali di bellum crucis.
    Fatto?

    Fase 3
    Ciò che è qui sotto va copiato e incollato nell' "export_descr_characters_traits" e precisamente dopo l'indice, quando iniziano i tratti di bc:

    ;------------------------------------

    Trait RealCasualties
    Characters family
    ; Hidden

    Level RealCasualties
    Description RealCasualties_desc
    EffectsDescription RealCasualties_effects_desc
    Threshold 1

    Effect BattleSurgery 20

    ;-----------------------------------

    Fase 4
    Ciò che è qui sotto va copiato e incollato sempre nell' "export_descr_characters_traits" e precisamente nella seconda metà del file, dopo un titolo che dice a caratteri maiuscoli "QUA INIZIANO I TRIGGER" (o comunque con questo senso):

    ;------------------------------------

    Trigger PuzzleBubble
    WhenToTest CharacterTurnStart

    Condition IsGeneral

    Affects RealCasualties 1 Chance 100

    ;------------------------------------

    Fase 5
    Ciò che è qui sotto va copiato e incollato nell' "export_vnvs", subito dopo il segno strano all'inizio e prima di tutte le descrizioni degli altri tratti; assicuratevi che tutto sia allineato e non vi siano spazi ma le righe comincino come tutte le altre con la parentesi graffa:

    {RealCasualties}REAL CASUALTIES
    {RealCasualties_desc}Perdite realistiche. Storicamente parlando, vincere perdendo il 20-25% dell'armata significava aver perso la guerra. L'effetto funziona per tutte le fazioni, ma solo per i vincitori, non per i vinti.
    {RealCasualties_effects_desc}Aumenta la capacità del generale di curare le truppe ferite DOPO la battaglia.

    Complimenti! Ora non vi resta che salvare le modifiche e chiudere il tutto, iniziare una nuova campagna e dirmi cosa ne pensate!


    link do tematu na włoskim forum
    http://freeforumzone.leonardo.it/d/1...scussione.aspx

    Osobiście próbowałem umieścić tą cechę ale miałem ciągle CTD zaraz po uruchomieniu bellum.
    Ostatnio edytowane przez exar ; 03-09-2014 o 10:54

  7. #187
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Faza 1: Kopia "export_descr_characters_traits", in medieval total war/mods/BellumCrucis6/data
    i
    "export_vnvs" in medieval total war/mods/BellumCrucis6/data/text

    Faza II jak mamy kopię pracujemy na plikach oryginalnych w/w chyba.

    Faza III w
    "export_descr_characters_traits" dodajemy poniższy wpis:

    ;------------------------------------

    Trait RealCasualties
    Characters family
    ; Hidden

    Level RealCasualties
    Description RealCasualties_desc
    EffectsDescription RealCasualties_effects_desc
    Threshold 1

    Effect BattleSurgery 20

    Faza IV: dodajemy też poniższy trigger w pliku tym co Faza III
    ;------------------------------------

    Trigger PuzzleBubble
    WhenToTest CharacterTurnStart

    Condition IsGeneral

    Affects RealCasualties 1 Chance 100

    ;------------------------------------

    Faza V w export.vnvs raczej w text, dodajemy poniższy wpis (nie ma czasu na translator):

    {RealCasualties}REAL CASUALTIES
    {RealCasualties_desc}Perdite realistiche. Storicamente parlando, vincere perdendo il 20-25% dell'armata significava aver perso la guerra. L'effetto funziona per tutte le fazioni, ma solo per i vincitori, non per i vinti.
    {RealCasualties_effects_desc}Aumenta la capacità del generale di curare le truppe ferite DOPO la battaglia.

    Po wszystkim usuwamy map.rwm i nowa kampania.

    Podobnie z Dziedzicem korony było. Zabić się nie dam, ale wg mnie tak to ma wyglądać.



  8. Następujących 3 użytkowników podziękowało Araven za ten post:


  9. #188
    Podkomorzy Awatar Wonsz
    Dołączył
    Jul 2012
    Lokalizacja
    Kattegat
    Postów
    1 718
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    237
    Otrzymał 88 podziękowań w 64 postach
    Czyżby wreszcie koniec idiotycznych generałów, którzy to nie potrafią nic zrobić bez naszego nadzoru?
    "Liczko ma gładkie i mowę kwiecistą
    Czarci ten pomiot z naturą nieczystą
    Życzenia Twe spełni zawsze z ochotą
    Da Ci brylanty i srebro i złoto
    Lecz kiedy przyjdzie odebrać swe długi
    Skończą się śmiechy, serdeczność, przysługi
    W pęta Cię weźmie zabierze bogactwo
    Byś cierpiał katusze, aż gwiazdy zgasną"


  10. #189
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Koniec to będzie jeśli prawidłowo rozszyfrowałem pomysł Włochów i Ktoś to wprowadzi do plików i zmiana będzie działać w praktyce.
    Bez spełnienia powyższych warunków, nie ma się co jeszcze cieszyć. Ja nie mam czasu tego sprawdzać.

  11. #190
    Stolnik Awatar exar
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    840
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    12
    Otrzymał 16 podziękowań w 10 postach
    Wielkie dzięki Aravenie, tym razem się udało, gra a później kampania uruchomiła się i nasi generałowie mają cechę "REAL CASUALTIES".

Strona 19 z 24 PierwszyPierwszy ... 91718192021 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Bizancjum
    By Ostrzwtlumie in forum XXV MKO
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 11-02-2014, 14:06
  2. EMPIRE TOTAL WAR: roster jednostek
    By KLAssurbanipal in forum Empire: Total War
    Odpowiedzi: 13
    Ostatni post / autor: 14-10-2013, 13:06
  3. LeFusil - kompletny roster jednostek ze statystykami (NTW)
    By KLAssurbanipal in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-12-2010, 15:44
  4. LeFusil - kompletny roster jednostek ze statystykami (ETW)
    By KLAssurbanipal in forum Empire: Total War
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 19-12-2010, 15:42
  5. Kompletny roster głównych frakcji!
    By KLAssurbanipal in forum Napoleon: Total War
    Odpowiedzi: 28
    Ostatni post / autor: 31-07-2010, 14:08

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •