Strona 257 z 321 PierwszyPierwszy ... 157207247255256257258259267307 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 561 do 2 570 z 3206

Wątek: Dyskusja o grze Total War: Rome II

  1. #2561
    Cześnik
    Dołączył
    Aug 2011
    Postów
    222
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    czy edycja cesarska zawiera tez podstawowa kampanie czy tylko kampanie augusta

  2. #2562
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    809
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    Zawiera obie kampanie.

  3. #2563
    Wojski Awatar Dudzio
    Dołączył
    Jan 2010
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    56
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 4 podziękowań w 4 postach
    Gram teraz na patchu 15 Macedonią i zauważyłem, że w kampanii głównej wprowadzono pory roku (co drugą turę pada śnieg, niestety nie widzę czy ziemia też jest biała bo gram na ciepłym wschodzie). To nowość Imperialnej Edycji, czy też w którymś wcześniejszym patchu wprowadzono tę ciekawostkę?
    Proc - Intel Core 2 Quad Q6600 G0 2.4GHz@3.0GHz| Pentagram HP-120 Karakorum | Mobo - DFI Blood Iron | Graf. - GeForce GTX 750 Ti
    Pamięć - 8GB Samsung @840MHz CL5 | Twardziel - SSD Micron M1100 256GB ; Samsung F3 HD103SJ 1TB 32MB
    PS4 500GB Glacier White| TV - Toshiba 40L7335DG | Monitor - Dell U2417H

  4. #2564
    Cześnik Awatar FireFighter
    Dołączył
    Jul 2013
    Postów
    283
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 19 podziękowań w 13 postach
    Pory roku wprowadzono wcześniej

  5. #2565
    Łowczy
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 18 podziękowań w 14 postach
    Wprowadzili już wcześniej > http://wiki.totalwar.com/w/Total_War...Wonders_Update ale działa to w kompletnie idiotyczny sposób bo jedna pora roku przypada na jeden rok. Czyli pełen cykl składa się na 4 lata. Ostatnia rzecz której nie mogę ścierpieć w podstawce.

  6. #2566
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    809
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    @UP
    Gdyby podzielili rok na 4 tury to gra trwała by 4 razy dłużej, każdy agent żyłby 4 razy dłużej i było by to samo co w shogunie 2 gdzie wyexpiony ninja był praktycznie nie do zabicia i trzeba było czekać kilkadziesiąt tur na jego śmierć naturalną. To jak jest w Rome 2 teraz to faktycznie jest nielogiczne, ale z gameplayowego punktu widzenia ma to sens.

  7. #2567
    Łowczy
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    115
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 18 podziękowań w 14 postach
    Tjaaa.... a w Divide et Impera jakoś to się dało zrobić. Prawda jest taka, że pod naciskiem graczy wrzucili na "odwal" te 4 pory roku z CiG do głównej kampanii ale już kompletnie nie chciało im się zmieniać wszystkich zależności jak czas budowania, wynajdowania technologii, rekrutacji, uzupełnień itd.

  8. #2568
    Stara Gwardia Awatar Grogmir
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 608
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    36
    Otrzymał 68 podziękowań w 40 postach
    Warto zauważyć, że nowa kampania będzie w systemie 4TPY.

  9. #2569
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    809
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    Cytat Zamieszczone przez rzymianin Zobacz posta
    Tjaaa.... a w Divide et Impera jakoś to się dało zrobić. Prawda jest taka, że pod naciskiem graczy wrzucili na "odwal" te 4 pory roku z CiG do głównej kampanii ale już kompletnie nie chciało im się zmieniać wszystkich zależności jak czas budowania, wynajdowania technologii, rekrutacji, uzupełnień itd.
    W HatG i CiG jest tak samo i przez to jest spam wyexpionych agentów z którymi, w kampanii single nie ma co robić, a w kampanii multi wszystko sprowadza się do walki agentów i kto ją wygra ten wygrywa kampanie, bo armie, miasta i inne rzeczy schodzą na drugi plan.

  10. #2570
    Wojski Awatar szrama86
    Dołączył
    Jan 2013
    Lokalizacja
    Opole
    Postów
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 7 podziękowań w 3 postach
    http://i.imgur.com/EpjH6NF.png
    http://i.imgur.com/uUjgnt1.png
    http://i.imgur.com/m9Qi9PX.png
    http://i.imgur.com/IcCP8Pt.png

    Dodano parę ficzerów do UI (teraz jest czytelniej). Zobaczcie sobie na zdjęcia. Jednak drzewka rodowego nadal brak.

Strona 257 z 321 PierwszyPierwszy ... 157207247255256257258259267307 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Dyskusja Ogólna
    By Salvo in forum DarthMod Empire
    Odpowiedzi: 307
    Ostatni post / autor: 16-06-2017, 12:50
  2. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum RTR VII
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 16:51
  3. Dyskusja ogólna
    By McAbra in forum Napoleonic Total War II
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 23-12-2014, 14:49
  4. Odpowiedzi: 2991
    Ostatni post / autor: 02-09-2013, 22:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •