Strona 177 z 192 PierwszyPierwszy ... 77127167175176177178179187 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 761 do 1 770 z 1914

Wątek: MEGASUBMOD V do BC 6.3 dyskusja i błędy

  1. #1761
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Raczej nie jest to normalne, nie siej paniki, ctd w bitwach się zdarzają.
    Jak pograsz nieco na Megasubmodzie V to wrzuć sobie Romanoi 3.1 na nowy roster Polski, Gruzji i Biazancjum.

  2. #1762
    Cześnik
    Dołączył
    May 2010
    Lokalizacja
    Kołobrzeg
    Postów
    270
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 1 podziękowanie w 1 poście
    Spoko. Roster jest dużo lepszy? (Chodzi mi o Bizancjum i Polskę, Gruzja mnie nie interesuje).
    EDIT:Gdzie jest link? Przy próbie wejścia na tę stronę na forum wyskakuje error HTTP 404
    Ostatnio edytowane przez robercik8211 ; 07-09-2014 o 15:53 Powód: Aktualizacja

  3. #1763
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    http://forum.totalwar.org.pl/showthr...ncjum-i-Gruzji
    W razie braku jakiegoś linku, pisz w w/w temacie. Pobierałem niedawno wszystko było.

  4. #1764
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    Gram na najnowszej wersji (bez rostera). Kilka uwag:

    1. AI szaleje z wasalizowaniem, to że Maurowie podporządkowali sobie Kastylię jest całkiem fajne. Niestety równocześnie np. Węgrzy podporządkowali sobie Syrię a jakieś inne państwo Egipt. Na wschodzie szaleje Jerozolima i państwa które siedzą w Europie "zabierają" jej wrogów.
    2. Pewnie to wiecie ale wbrew temu co pisze mogę rekrutować kilka księżniczek. Konkretnie robiłem tak kilka razy z dwoma i jedyny defekt jest taki że ta "druga" startuje podajże tylko z 2 sercami i cechą młody. Kontroluję stolice Danii i Norwegii, jak mniema ma to znaczenie w tym wypadku.
    3. Mongołowie nastraszyli mnie oblegając Halicz. Oblężenie jednak zwinęli a ja zawarłem z nimi pokój, później sytuacja się powtórzyła. Obecnie zbierają armie pod Kijowem. O ile dobrze kojarzę czytałem że jest jakiś skrypt aby pojawili się m.in. na Węgrzech. AI widać nic sobie z tego nie robi i myślę że najsensowniej byłoby wrócić do sytuacji kiedy zaczynają podbój od brzegu mapy. Jeżeli jest jeszcze wolne miejsce to w ogóle super by było gdyby stworzyć drugą (słabszą) hordę startującą pod Bagdadem.

  5. #1765
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    1. Bardzo słabe państwa z wieloma wrogami, zgadzają się na bycie wasalami częściej niż na oryginale.
    2. To jest losowe, w mojej kampanii, podbili część prowincji Węgier i Halicz. II i III inwazja ida po staremu. Przywrócenie I to jednak zły ruch. Jak piszesz mogą wrócić. III horda startuje pod Bagdadem, zgodnie z realiami historycznymi.
    Jest od niedawna Forced diplomacy do Bellum, wypróbuj kiedyś.

  6. #1766
    Moderatorzy Lokalni Awatar Piter
    Dołączył
    Apr 2011
    Postów
    3 306
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    73
    Otrzymał 179 podziękowań w 145 postach
    Cytat Zamieszczone przez Dagorad Zobacz posta
    Gram na najnowszej wersji (bez rostera). Kilka uwag:

    1. AI szaleje z wasalizowaniem, to że Maurowie podporządkowali sobie Kastylię jest całkiem fajne. Niestety równocześnie np. Węgrzy podporządkowali sobie Syrię a jakieś inne państwo Egipt. Na wschodzie szaleje Jerozolima i państwa które siedzą w Europie "zabierają" jej wrogów.
    2. Pewnie to wiecie ale wbrew temu co pisze mogę rekrutować kilka księżniczek. Konkretnie robiłem tak kilka razy z dwoma i jedyny defekt jest taki że ta "druga" startuje podajże tylko z 2 sercami i cechą młody. Kontroluję stolice Danii i Norwegii, jak mniema ma to znaczenie w tym wypadku.
    3. Mongołowie nastraszyli mnie oblegając Halicz. Oblężenie jednak zwinęli a ja zawarłem z nimi pokój, później sytuacja się powtórzyła. Obecnie zbierają armie pod Kijowem. O ile dobrze kojarzę czytałem że jest jakiś skrypt aby pojawili się m.in. na Węgrzech. AI widać nic sobie z tego nie robi i myślę że najsensowniej byłoby wrócić do sytuacji kiedy zaczynają podbój od brzegu mapy. Jeżeli jest jeszcze wolne miejsce to w ogóle super by było gdyby stworzyć drugą (słabszą) hordę startującą pod Bagdadem.


    Tak to już jest z tymi wasalami, wiem jak naprawić ten błąd ale gdybym go naprawił to inne aspekty działania AI, na których bardziej mi zależy działały by gorzej.

    Mongołowie nie mają własnego AI, działają jak każda inna frakcja więc jeśli mają jednego wroga to zazwyczaj będą się starać unikać walki na kilku frontach.

    Tak w ogóle to dzięki za zrecenzowanie AI choć w tak małym stopniu, zawsze to dla mnie cenne jak gracze odbierają jego działanie.

  7. #1767
    Podkomorzy Awatar Dagorad
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 877
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 87 podziękowań w 65 postach
    Przywrócenie I to jednak zły ruch. Jak piszesz mogą wrócić.
    Niezbyt rozumiem. W sensie że zrobienie aby Mongołowie zaczynali inwazję od brzegu mapy to zły ruch? W sumie tak by było najlogiczniej biorąc pod uwagę że Mongołowie to nie horda która szuka nowego domu tylko powiększa swoje kruche imperium. Zaczynanie od Węgier czy tak jak u mnie od południowej Mołdawii (po uprzednim złupieniu Kijowa) zbytnio z historią wiele wspólnego nie ma. Rozumiem jednak że biorąc pod uwagę ograniczenia gry taki wariant ma swoje zalety.

    Wybaczcie jeżeli coś powielam, postów dotyczących megasubmoda jest sporo i to w kilku tematach i ciężko raczej to ogarnąć. Tak czy siak kilka kolejnych uwag:
    1. Ktoś narzekał że Polska jest słaba, osobiście się z tym nie zgadzam. Choć gra na medium jest banalnie prostym tłuczeniem AI to nie zauważyłem aby polskie armie były słabe, dodatnie nam mocnych łuczników na start można by uznać nawet za przepakowanie naszych armii.
    2. Ktoś mówił też coś o słabych generałach. Póki co z tego co zauważyłem to w tej kwestii jest bardzo dobrze. Posiadanie dobrego, a nawet bardzo dobrego generała to żaden problem nawet jeżeli się nie walczy. W moim przypadku do lojalnych generałów doszło jeszcze częste występowanie przydomku "piękniś" i wątpliwe/bękarcie pochodzenie.
    3. Były pomysły dodania jakichś bonusów zwiększających tempo budowy. Nie wiem czy to rozwiązana kwestia, na aktualną wersję submoda myślę że to niepotrzebne. Rozbudować można się ładnie i bez tego, logiczne też że nie powinno się wybudować wszystkiego w jednym miejscu, konieczność specjalizacji osad jest całkiem fajna. AI sobie i tak nie radzi z rozbudową i z dodatkowego bonusu pewnie korzystał by i tak głównie gracz powiększając jeszcze różnicę. Ewentualnie uważam że bonus taki mógłby zostać powiązany z koroną, wówczas gracz mógłby sobie rozwinąć stolicę co dodatkowo wpłynęłoby na jej znaczenie i było raczej zgodne z realiami historycznymi.
    4. W okolicach 150 tury grając Polską 3 kolejni generałowie którzy zwycięsko walczyli przeciw buntownikom (rozbójnikom) dostali "Theotokos Matka Boska Włodzimierska" czyli unikalną (jak mniemam) relikwię. Były to moje ostatnie walki więc sytuacja może się jeszcze powtórzyć. Domyślam się że to jednak jakiś bug z podstawki a nie megasubmoda.

  8. #1768
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    1. Mongołowie po staremu nigdy nie mal nie docierali do Polski i Węgier np. Teraz im się to zdarza często, temu miała służyć zmiana lokalizacji I inwazji. Przywrócenie inwazji po staremu nie jest trudne, wystarczy w campaign_script dla I inwazji zmienić miejsce jej pojawiania na takie jak w czystym Bellum lub skopiowować I inwazję z czystego, usunąć map.rwm i w nowej kampanii działa.

    2. Polska jest mocna, narzekają Ci co zawsze.

    3. Generałowie ich cechy są mocno losowe, ale jak się ich daje na kilka tur do klasztoru po ukończeniu edukacji i trzyma startowe rody, nie biorąc zewnętrznych generałów z polskich możnych to spoko.

    4. Bonusy na tempo budowy są dodane obecnie, ale bez przegięć.

    5. To chyba rzeczywiście bug, czasem tak jest z Graalem. Ale nie powoduje to ctd na szczęście.

  9. #1769
    Chłop
    Dołączył
    Feb 2013
    Postów
    24
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    W zasadzie to co jest nie tak z ta artylerią, że zazwyczaj wywala do pulpitu przy oblezeniach ?

  10. #1770
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    W zasadzie to Ci wywala w I turze ataku, czy po tym jak chcesz rozegrać ręcznie? i artyleria to katapulty i trebusze (to machiny oblężnicze) czy też właściwa artyleria prochowa?
    Masz Megasubmoda V czy też jakieś submody jeszcze?
    W I turze bardzo często wywala przy atakach z machinami, pewnie bug taki, po prostu.

Strona 177 z 192 PierwszyPierwszy ... 77127167175176177178179187 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •