Tak, mam jednak inne pytanie. Wam też się wydaje, że imbecyle z CA zrobili limity dla najemników?
Tak, mam jednak inne pytanie. Wam też się wydaje, że imbecyle z CA zrobili limity dla najemników?
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Podobno miały być limity. Getowie mocno po dupie tym dostają. Ciekawe jak to w Kartaginie wygląda?
寧我負人,毋人負我。
曹操
U Kartaginy tak: do Scutarii mają 4 jednostki możliwe np. najemni Galowie - 4 jednostki. Od Scutarii - 3 jednostki, najemni arystokraci - 2. U Armenii najemna jazda kapadocka - 2 jednostki. No normalnie brawo magistrze inżynierze, twórco balansu do Rome II.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
A ja mam takie pytanie. Po zainstalowaniu obecnego update'u pojawił mi się problem. Po najechaniu na ikonki budynków nie mam informacji co one daja(pojawialo się to w dolnym lewym roku ekranu) a także budynki dające +do zywnosci takiej zywnosci nie dodaja. Nastepna sprawa to wszystkie miasta poza stolica maja 0 dochodu. Czy ktoś miał podobnie![]()
Dzięki
Czyli wychodzi na to, że pan magister inżynier ds. balansu powinien z roboty polecieć. Mam nadzieję, że się ogarną i za niedługo zniosą limity.
edit:
Ehh, pies by chędożył tego patcha. Nie podobają mi się te zmiany na multi. Większość jednostek jazdy szturmowej straciła tratowanie, walczącej w zwarciu szaleńczą szarżę, a piechoty barbarzyńskiej szał... Ograniczenia najemników utrudniają życie nacjom, które nie były przez to jakoś super mocne. Jakoś nie widzę sensu grania kimś poza Seleucydami, Baktrią i Rzymem, no może Egiptem od biedy jeszcze. Jedynym plusem jest to, że będę miał więcej czasu na singla teraz.
Ostatnio edytowane przez Chaak ; 16-09-2014 o 13:44
寧我負人,毋人負我。
曹操
Odznaczyłem bete,ale brakuje kilka napisów,więc robie reinstalke bo szlag mnie trafi.
Dobra, rozegrałem parę bitew na multiplayerze, pora się więc wypowiedzieć o wiele więcej niż ostatnio.
Nie wiem, co to za jednorękie małpy po trepanacji czaszki pracują w CA, ale właśnie udało im się zrobić drugiego Shogun 2 pod względem balansu. Barbarzyńcy są już praktycznie na multiplayer nieprzydatni, większości szturmowej jazdy chamsko zabrano tratowanie, barbarzyńska elitarna jazda z mieczami w ogóle nie ma szaleńczej szarży, wojownikom brakuje jakiegokolwiek szału, falanga nie ma spokoju, jednym z jeźdźców Rzymu zabrano umiejętność Smok, a tego jest jeszcze więcej. Głupawe limity jednostek takich jak Socii Equites Extraordinarii - można mieć tylko 2 jednostki. Najbardziej cierpią na tym barbarzyńcy, Kartagina i Rzym. No po prostu gratuluję CA. Mam nadzieję, że wasz magister inżynier ds. balansu wyleci na zbity pysk.
Pytanie moje brzmi następująco: Czy ktoś z Was już nie wpadł na pomysł napisania petycji do CA? Bo to jakiś chamski żart z ich strony, by popsuć pod względem balansu całą grę. Na 14 patchu było o wiele, wiele lepiej.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Nie żeby coś ale utracenie Smoka/Draco przez Rzymian i danie tej umiejętności Nomadom uważam, za dobry pomysł bo wreszcie Rzym ma średnią a nie wybitną kawalerię. Poza tym widziałem już u Heir of Carthage jak może wyglądać armia u Kartagińczyków na najemnikach i jest do dość sensowne.
Pozabieranie umiejętności to też zachcianka community co narzekało, że za bardzo zręcznościowa ta gra się stała więc...
Z mojej strony odnośnie tych zmian - jest o wiele lepiej niż było ale CA za dużo słucha się swojego community przez co zmiany idą topornie - patrzcie szybki nerf hoplitów/włóczników na początku bety obecnej wersji gry. Jedyne co mnie dziwi to fakt dorzucenia żywotności słonikom.
Pozdrawiam
Dla mnie i graczy multi to jest bardzo denerwujące, że tak psują balans, spójrz na to, co stało się z Shogunem 2. Kiedyś było lepiej, teraz to kicha.
Poza tym ciekawi mnie, czemu w ogóle zrobili limity dla najemników Kartaginy?! I tym bardziej zabrali szał? Co z tego, że gra jest wtedy bardziej, jak to ująłeś 'zręcznościowa', skoro teraz barbarzyńcy to najsłabsza kultura? Jest gorzej, głupi brak umiejętności tratowanie i szaleńcza szarża. Mnie się ten patch wcale, a wcale nie podoba i liczę na jakiś fixpatch, przywracający wszystko, co było w 14 patchu.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo