Strona 123 z 132 PierwszyPierwszy ... 2373113121122123124125 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 1 221 do 1 230 z 1312

Wątek: Patche - temat zbiorczy

  1. #1221
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Tak, mam jednak inne pytanie. Wam też się wydaje, że imbecyle z CA zrobili limity dla najemników?

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  2. #1222
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Podobno miały być limity. Getowie mocno po dupie tym dostają. Ciekawe jak to w Kartaginie wygląda?

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  3. #1223
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    U Kartaginy tak: do Scutarii mają 4 jednostki możliwe np. najemni Galowie - 4 jednostki. Od Scutarii - 3 jednostki, najemni arystokraci - 2. U Armenii najemna jazda kapadocka - 2 jednostki. No normalnie brawo magistrze inżynierze, twórco balansu do Rome II.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  4. #1224
    Wojski
    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    57
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    A ja mam takie pytanie. Po zainstalowaniu obecnego update'u pojawił mi się problem. Po najechaniu na ikonki budynków nie mam informacji co one daja(pojawialo się to w dolnym lewym roku ekranu) a także budynki dające +do zywnosci takiej zywnosci nie dodaja. Nastepna sprawa to wszystkie miasta poza stolica maja 0 dochodu. Czy ktoś miał podobnie

  5. #1225
    Wojski
    Dołączył
    Dec 2013
    Postów
    79
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Dzięki

  6. #1226
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Czyli wychodzi na to, że pan magister inżynier ds. balansu powinien z roboty polecieć. Mam nadzieję, że się ogarną i za niedługo zniosą limity.

    edit:
    Ehh, pies by chędożył tego patcha. Nie podobają mi się te zmiany na multi. Większość jednostek jazdy szturmowej straciła tratowanie, walczącej w zwarciu szaleńczą szarżę, a piechoty barbarzyńskiej szał... Ograniczenia najemników utrudniają życie nacjom, które nie były przez to jakoś super mocne. Jakoś nie widzę sensu grania kimś poza Seleucydami, Baktrią i Rzymem, no może Egiptem od biedy jeszcze. Jedynym plusem jest to, że będę miał więcej czasu na singla teraz.
    Ostatnio edytowane przez Chaak ; 16-09-2014 o 13:44

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  7. #1227
    Wojski
    Dołączył
    Jan 2010
    Postów
    89
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Odznaczyłem bete,ale brakuje kilka napisów,więc robie reinstalke bo szlag mnie trafi.

  8. #1228
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Dobra, rozegrałem parę bitew na multiplayerze, pora się więc wypowiedzieć o wiele więcej niż ostatnio.
    Nie wiem, co to za jednorękie małpy po trepanacji czaszki pracują w CA, ale właśnie udało im się zrobić drugiego Shogun 2 pod względem balansu. Barbarzyńcy są już praktycznie na multiplayer nieprzydatni, większości szturmowej jazdy chamsko zabrano tratowanie, barbarzyńska elitarna jazda z mieczami w ogóle nie ma szaleńczej szarży, wojownikom brakuje jakiegokolwiek szału, falanga nie ma spokoju, jednym z jeźdźców Rzymu zabrano umiejętność Smok, a tego jest jeszcze więcej. Głupawe limity jednostek takich jak Socii Equites Extraordinarii - można mieć tylko 2 jednostki. Najbardziej cierpią na tym barbarzyńcy, Kartagina i Rzym. No po prostu gratuluję CA. Mam nadzieję, że wasz magister inżynier ds. balansu wyleci na zbity pysk.
    Pytanie moje brzmi następująco: Czy ktoś z Was już nie wpadł na pomysł napisania petycji do CA? Bo to jakiś chamski żart z ich strony, by popsuć pod względem balansu całą grę. Na 14 patchu było o wiele, wiele lepiej.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  9. #1229
    Podstoli Awatar Sanvone
    Dołączył
    Aug 2013
    Postów
    411
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    21
    Otrzymał 55 podziękowań w 26 postach
    Nie żeby coś ale utracenie Smoka/Draco przez Rzymian i danie tej umiejętności Nomadom uważam, za dobry pomysł bo wreszcie Rzym ma średnią a nie wybitną kawalerię. Poza tym widziałem już u Heir of Carthage jak może wyglądać armia u Kartagińczyków na najemnikach i jest do dość sensowne.

    Pozabieranie umiejętności to też zachcianka community co narzekało, że za bardzo zręcznościowa ta gra się stała więc...

    Z mojej strony odnośnie tych zmian - jest o wiele lepiej niż było ale CA za dużo słucha się swojego community przez co zmiany idą topornie - patrzcie szybki nerf hoplitów/włóczników na początku bety obecnej wersji gry. Jedyne co mnie dziwi to fakt dorzucenia żywotności słonikom.

    Pozdrawiam

    Mój kanał Youtube (Seria Total War, XCOM: Enemy Within, Age of Wonders 3, Mass Effect 3 Multiplayer)

  10. #1230
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Dla mnie i graczy multi to jest bardzo denerwujące, że tak psują balans, spójrz na to, co stało się z Shogunem 2. Kiedyś było lepiej, teraz to kicha.
    Poza tym ciekawi mnie, czemu w ogóle zrobili limity dla najemników Kartaginy?! I tym bardziej zabrali szał? Co z tego, że gra jest wtedy bardziej, jak to ująłeś 'zręcznościowa', skoro teraz barbarzyńcy to najsłabsza kultura? Jest gorzej, głupi brak umiejętności tratowanie i szaleńcza szarża. Mnie się ten patch wcale, a wcale nie podoba i liczę na jakiś fixpatch, przywracający wszystko, co było w 14 patchu.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

Strona 123 z 132 PierwszyPierwszy ... 2373113121122123124125 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. CTD - temat zbiorczy
    By amirkhattab in forum Castra Romana (Rome: TW, BI - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 110
    Ostatni post / autor: 12-12-2016, 12:11
  2. [ROZWIĄZANE] Patch 1.2 - temat zbiorczy
    By Belfalast in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 65
    Ostatni post / autor: 02-12-2013, 20:23
  3. [ROZWIĄZANE] Patch 1.05 - temat zbiorczy
    By Seban in forum Podzamcze (MTW II, Kingdoms - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 37
    Ostatni post / autor: 17-09-2010, 17:09
  4. Vancouver 2010 - temat zbiorczy
    By Pinotchet in forum Archiwum Tawerny
    Odpowiedzi: 87
    Ostatni post / autor: 28-02-2010, 11:17
  5. Patche - temat zbiorczy
    By Umbrecht in forum Magistratum (Rome II - pomoc techniczna)
    Odpowiedzi: 147
    Ostatni post / autor: 01-01-1970, 01:00

Tagi dla tego wątku

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •