Strona 264 z 321 PierwszyPierwszy ... 164214254262263264265266274314 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 2 631 do 2 640 z 3206

Wątek: Dyskusja o grze Total War: Rome II

  1. #2631
    Stolnik Awatar ( ͡º ͜ʖ ͡º)
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    809
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    96
    Otrzymał 47 podziękowań w 34 postach
    Osobiście nigdy nie zauważyłem, żeby wojownicy ginęli bez powodu ale jeżeli tak się dzieje to jest to spowodowane tym, że gra sobie wylicza ze statystyk jednostek i innych czynników mających wpływ na walkę, że jakiś żołnierz ma zginąć, więc ginie, nawet jak animacje za tym nie nadążają.

  2. #2632
    Szambelan Awatar adriankowaty
    Dołączył
    Jan 2012
    Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie (k. Katowic)
    Postów
    2 909
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    375
    Otrzymał 39 podziękowań w 32 postach
    Cytat Zamieszczone przez Samick Zobacz posta
    Nie. Ludzie tworzyliby comba, które niszczyłyby system. ;/
    Może tak, może nie. Niewątpliwie pozwoliłoby to puścić graczom wodze fantazji i uprzyjemniłoby grę.
    http://forum.totalwar.org.pl/image.php?type=sigpic&userid=5038&dateline=1420376  708
    "Wolność, Równość, Braterstwo lub Śmierć!"
    Hasło przewodnie rewolucjonistów z 1789.

  3. #2633
    Wojski
    Dołączył
    Nov 2009
    Postów
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez wybobrak Zobacz posta
    Osobiście nigdy nie zauważyłem, żeby wojownicy ginęli bez powodu ale jeżeli tak się dzieje to jest to spowodowane tym, że gra sobie wylicza ze statystyk jednostek i innych czynników mających wpływ na walkę, że jakiś żołnierz ma zginąć, więc ginie, nawet jak animacje za tym nie nadążają.
    No niemów że nie widziałeś a grasz od roku ja bitwy oglądam dokładnie i w porównaniu do shogun 2 wygląda to bardzo kiepsko wielu wojów pada jakby piorun ich poraził i animacje finiszerów są naprawdę rzadkie jakby były częściej i bez tego padania tak porostu bitwy byłyby cud malina

  4. #2634
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Nie mów że od tylu lat używasz języka polskiego i nie potrafisz nawet jednego sensownego zdania sklecić. Potraktuj to jako ostrzeżenie edeggg. Wszystkich obowiązuje regulamin.

    Gram bitwy od roku i nie zwracam uwagi na takie drobiazgi jak latające człecze członki. Nie dziwię się także innym, którzy nie przywiązują do tego żadnej wagi, bo są dla mnie większe przyjemności, jak choćby rozbudowa czy budowa wielkiego bloku sojuszy. :



  5. #2635
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Edeggg, po prostu część animacji została wyłączona aby jednostki trzymały szyk. Nie jestem pewien ale chyba Radius włącza większość animacji, Dei(niektóre) i jeszcze inni moderzy. Musisz poszukać na steamworkshop.

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  6. #2636
    Wojski
    Dołączył
    Nov 2009
    Postów
    73
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Samick Zobacz posta
    Nie mów że od tylu lat używasz języka polskiego i nie potrafisz nawet jednego sensownego zdania sklecić. Potraktuj to jako ostrzeżenie edeggg. Wszystkich obowiązuje regulamin.

    Gram bitwy od roku i nie zwracam uwagi na takie drobiazgi jak latające człecze członki. Nie dziwię się także innym, którzy nie przywiązują do tego żadnej wagi, bo są dla mnie większe przyjemności, jak choćby rozbudowa czy budowa wielkiego bloku sojuszy. :
    Ty potrafisz tylko się czepiać czy o co ci chodzi.Sklej dup...




    *******************
    Skleiłem Twoją rzyć z karcerem na najbliższe trzy miesiące. Miłego wypoczynku!
    Samick
    Ostatnio edytowane przez Samick ; 24-09-2014 o 00:21

  7. #2637
    Podkomorzy Awatar Chaak
    Dołączył
    May 2011
    Postów
    1 844
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    262
    Otrzymał 254 podziękowań w 191 postach
    Cytat Zamieszczone przez adriankowaty Zobacz posta
    Tak się zastanawiam - mogliby wydać coś w rodzaju edytora jednostek, żeby urozmaicić graczom grę. Polegało by to na tym, że w czasie gry w kampanii naciskamy na przycisk i tworzymy/edytujemy jednostkę, jej uzbrojenie i opancerzenia/statystyki (za wszystko płacąc denarami w grze). Najważniejsze, żeby ów edytor byłby prosty w użyciu, taki dla laika. Jak sądzicie, wypaliłoby to?
    W sumie pomysł niezły, ale jeśli zachowałoby się umiar, żeby frakcje dalej miały swoje wady i zalety.

    Ja ostatnio wpadłem na coś trochę innego. Fajnie, gdyby można było przyjąć inną kulturę, wraz z taktyką i uzbrojeniem. Moglibyśmy, na przykład grając Rzymem, zhellenizować się i wystawiać falangę.

    寧我負人,毋人負我。
    曹操

  8. #2638
    Szambelan Awatar adriankowaty
    Dołączył
    Jan 2012
    Lokalizacja
    Siemianowice Śląskie (k. Katowic)
    Postów
    2 909
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    375
    Otrzymał 39 podziękowań w 32 postach
    Zgadza się. Mam nadzieję, że udostępnią kiedyś obie te funkcje.
    http://forum.totalwar.org.pl/image.php?type=sigpic&userid=5038&dateline=1420376  708
    "Wolność, Równość, Braterstwo lub Śmierć!"
    Hasło przewodnie rewolucjonistów z 1789.

  9. #2639
    Stara Gwardia / Ostatni Sprawiedliwy Awatar KLAssurbanipal
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    4 459
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    878
    Otrzymał 980 podziękowań w 526 postach
    Poszukuję osoby, która dziś jest w stanie zrobić kilkanaście screenów z gry, w najwyższej jakości bez GEMa. Są to 2 mini-mody - jeden zawiera pretorian, a drugi generałów rzymskich na mapie kampanii, kompatybilne z Imperator Augustos. Jeśli ktoś jest zainteresowany podeślę mu moda przez PW i dziś wieczorem go wydam. Potrzebuję jedynie tych screenów na Steam.
    Darowizna dla mnie jako twórcy możliwa tutaj: https://www.paypal.me/klassurbanipal


  10. #2640
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Edycja Emperor nie spodobała mi się tak bardzo że przestałem w Roma grać.
    * Nowa kampania *
    + Największy plus to nowy dla mnie lepszy rozstaw regionów i prowincji.
    - Jest po prostu nie dla mnie, ja nie lubię grać Rzymem (mamy 4 sztuki). nie lubię też zaczynać nacjami dużymi (więc Partia też odpada). Brytowie słabi, Egipt ma za łatwo (nie ma Kleopatry, więc wypad z tym bobolem), Dacja zaś za trudno. Jedyne nacje z normalną grą to Germanie i Armenia.
    * Armenia * W sumie bardzo na tą nacje czekałem i gra się nią dobrze, ale szaleństwa nie ma. Tylko w podstawce jest za łatwo, za to w Auguście jest lepiej.
    * Zmiany w polityce i wojny domowe *
    + Wreszcie opłaca się mieć wysokie poparcie w radzie.
    + Jest też dużo czytelniej i bardziej funkcyjnie.
    - Brak drzewka rodziny.
    - Wymienili stare kretyńskie wojny domowe na nowe jeszcze gorsze. Który i tak działa w cały świat, znowu tego za bardzo nie przetestowali.
    - Buntowanie się naszych doświadczonych armii. To jest główny powód mojej niechęci, bo ja jakby przelałem swoją narracje z członków rodziny na armie. Nie ma też poco inwestować w tradycje wojskowe skoro i tak może ci się zbuntować. (Jak tylko wyjdzie jakiś mod na wyłączenie tego, to natychmiast go instaluje)
    - Kary za wielkość imperium, niby fajne ale na dłuższą metę irytujące.
    * Budowanie*
    + Obniżenie kar za poziomy struktury.
    + Specjalizacje dla centów miast.
    + Nowe budynki.
    + Przeniesienie jednostek z budynków żółtych na czerwone u barbarzyńców.
    - Wywalenie części starych budynków.
    - Ujednolicenie świątyń.
    - Dodanie zbyt dużej liczby różnych cech na jeden budynek. Większość budynków wpływa na "wszystko"
    -- Nacje są teraz bardzo do siebie podobne w rozbudowie regionów. Dla mnie jest to bardzo duży minus, bo ja starałem się każdą nacją grać inaczej, wykorzystywać ich bonusy.
    * Bitwy * W sumie zagrałem tak z 10 i to głównie Getami więc tak średnio to liznąłem. Ale nie podoba mi się ta zmiana. Gram głównie barbarzyńcami a oni zostali tu osłabieni, zwłaszcza w mocy ofensywnej. W bitwie liczą się przede wszystkim słonie i silne łuki (z Krety i Elitarni Syryjscy) które mogą je /słonie/ kontrować, a barb nie mają do nich dostępu, więc mogą takich Rzymian/Selków/Baktria w trąbkę pocałować.
    + rzut swobodny u piechoty taki jak w rome1
    + Bitwy trwają dłużej.
    + łuki są bardziej użyteczne, Oszczepnicy w sumie też ale trochę mniej. Natomiast proce są do likwidacji.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

Strona 264 z 321 PierwszyPierwszy ... 164214254262263264265266274314 ... OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Dyskusja Ogólna
    By Salvo in forum DarthMod Empire
    Odpowiedzi: 307
    Ostatni post / autor: 16-06-2017, 12:50
  2. Dyskusja ogólna
    By buger13 in forum RTR VII
    Odpowiedzi: 26
    Ostatni post / autor: 13-04-2016, 16:51
  3. Dyskusja ogólna
    By McAbra in forum Napoleonic Total War II
    Odpowiedzi: 32
    Ostatni post / autor: 23-12-2014, 14:49
  4. Odpowiedzi: 2991
    Ostatni post / autor: 02-09-2013, 22:01

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •