Strona 9 z 104 PierwszyPierwszy ... 78910111959 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 81 do 90 z 1031

Wątek: Dyskusja ogólna o grze Total War: Attila

  1. #81
    Asuryan
    Gość
    To raz, a dwa Hunowie zmusili do migracji wiele innych plemion, z którymi Rzym już sobie nie poradził.

  2. #82
    Chłop
    Dołączył
    Sep 2013
    Postów
    44
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    To raz, a dwa Hunowie zmusili do migracji wiele innych plemion, z którymi Rzym już sobie nie poradził.
    Racja . Efekt domina . Podczas Huńskiego ataku na plemię w środkowo-wschodniej Europy , te plemiona uciekały na zachód nierzadko torując sobie droge mieczem , zmuszało szukania miejsca na terenie zach. cesarstwa . Galia płonęła jak wielki stos pogrzebowy

  3. #83
    Chłop Awatar Thomm
    Dołączył
    Jul 2014
    Postów
    22
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 7 podziękowań w 3 postach
    Ktoś kiedyś mądrze powiedział "gospodarka głupcze". Moim zdaniem problemy ekonomiczne (nadmierna fiskalizacja, brak reform rolnych, brak reform wojskowych, problemy w handlu w związku z niestabilną sytuacją polityczną) do tego dworskie intrygi, które w zasadzie niszczyły jakiekolwiek autorytety i potencjalnych przywódców (morderstwo Aecjusza - pogromcy Hunów) spowodowały, że Cesarstwo Zachodnie upadło. Wiadomo, że ciągłe wojny z barbarzyńcami osłabiały Cesarstwo, ale fakt, że stało ono na granicy ekonomicznego bankructwa, było przysłowiowym gwoździem do trumny.

    Zresztą, by nie odchodzić od tematu - jak wielu z nas głównie stawia na ekonomię w serii total war, by potem wypluwać coraz to nowe legiony i podbijać świat ( w sumie chyba nie ma innej drogi )

  4. #84
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Da się wygrać tworząc sieć sojuszy i spełnić limit wymaganych prowincji (vide ego). Wniosek: nie tylko podbój daje zwycięstwo od czasów Rome 2.



  5. #85
    Stolnik Awatar Piner
    Dołączył
    Oct 2014
    Lokalizacja
    Warszawa
    Postów
    840
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    316
    Otrzymał 124 podziękowań w 97 postach
    Chodzi mi raczej że Attyla pasuje do tych czasów jako taki łatwy symbol zrozumiały dla wszystkich. Attylę niemal każdy kojarzy( w końcu Bicz boży) lecz nie każdy zna Teodoryka. Zresztą nazwa ma cele przede wszystkim marketingowe.

  6. #86
    Asuryan
    Gość
    Tak samo jak niemal każdy kojarzy złupienie Rzymu z Wandalami, mało kto także z Wizygotami.

  7. #87
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    Galowie także złupili Rzym.



  8. #88
    Łowczy
    Dołączył
    Sep 2009
    Postów
    114
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 16 podziękowań w 11 postach
    Czekałem i wciąż czekam na Warhammera Total War, ale z historycznych opcji schyłek starożytności jest najciekawszą opcją. No i w sumie łatwą do przewidzenia.

    Nie szukam w serii TW wyzwania bo wiem, że go tu nie znajdę. Tym co najbardziej sobie cenię w tym okresie to potencjał klimatu. Upadek Rzymu to mroczny, brutalny, tajemniczy i apokaliptyczny okres. Upadek cywilizacji, początki chrześcijaństwa. Fajnie, że autorzy chcą oddać ten klimat przy pomocy oprawy graficznej, a także niuansów gospodarczych (np. oziębianie się klimatu i coraz większy zasięg zim wraz z upływem czasu).

    No i być może będzie tu jakieś wyzwanie. Okres historyczny temu sprzyja. Życzyłbym sobie takiej kampanii Rzymem, której nie mógłbym przejść i za 10 podejściem. Niczego nie lubię w grach strategicznych tak bardzo jak przegrywania po dobrej walce bo jest to coś co zachęca do kolejnej rozgrywki.

    Nawet jesli wanilia mi tego nie da to mam nadzieję, że ktoś zrobi dodatek, który sprawi, że gra Rzymem będzie sprowadzała się do tego, aby utrzymać stolicę przez jak największą ilość tur, a nie do podboju mapy. W podstawówce mieliśmy w klasie kumpla, który świetnie się bił i jedną z naszych zabaw polegała na tym kto wytrzyma dłużej z Łysym 1vs1 w kwadracie 4x4 metry Chciałbym, aby gra Cesarstwem Rzymskim właśnie na tym polegała. Kto najbardziej wydłuży upadek. Jesli nie będzie tego w podstawce to może ktoś się porwie na moda. Z tego powodu innym moim małym marzeniem jest Total War (np. dobry pomysł na dodatek) o Rzeczpospolitej w połowie XVII wieku - cel: obronić się przed sąsiadami w tym także przed Kozakami

    Obstawiam też, że wyjdzie do tej gry dodatek o podbojach arabskich - Karol Młot: Total War albo Mahomet: Total War
    Ostatnio edytowane przez Izabelin ; 23-10-2014 o 18:34

  9. #89
    Stara Gwardia / Ostatni Sprawiedliwy Awatar KLAssurbanipal
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Polska
    Postów
    4 455
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    878
    Otrzymał 980 podziękowań w 526 postach
    Darowizna dla mnie jako twórcy możliwa tutaj: https://www.paypal.me/klassurbanipal


  10. #90
    Cześnik
    Dołączył
    Jan 2010
    Postów
    204
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    5
    Otrzymał 12 podziękowań w 10 postach
    Mam złe przeczucie że AI sobie nie poradzi z taktyką spalonej ziemi. Chyba że po 15 patchach.

Strona 9 z 104 PierwszyPierwszy ... 78910111959 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •