Rome Total Realism VII
Rome Total Realism VII jest to trzecia i ostatnia część projektu RTRVII, który rozpoczął się wraz z wydaniem RTR:The Iberian Conflict (TIC), a następnie RTRVII: Fate of Empires (FOE).
Akcja moda toczy się w baenie morza śródziemnego. Mapa jest troche pomniejszona co nie znaczy, że jest gorsza ! Mamy na niej całą masę regionów które są podzielone na regiony, które można rozwijać (nazwy tych miast są napisan dużymi literami) i czegos w rodzaju fortów/koloni (populacja w tych miastach nie zwiększa się, nie można tam nic werbować, nazwy są pisane małymi literami). Wszystkie stare jednostki zostały usunięte i zastąpione nowymi.
Reformy wojskowe po angielsku
Spoiler:
Reformy wojskowe po polsku.
Spoiler:
Do wyboru mamy następujące frakcje:
Spoiler:
Mapa świata z regionami:
Miasta zaznaczone niebieska kropką można rozwijać, zaś zaznaczone, kropką czerwoną są miastami, których rozwijać sie nie da. Pełnią funkcję fortu.
Rome Total Realism: Fate of Empires (FOE)
Po sukcesie mini-moda The Iberian Conflict (TIC), Team-RTR wydał Rome Total Realism: Fate of Empires (FOE).
FOE skupi się na walce o dominację państw z zachodniej części Morza Śródziemnego i rozpoczyna się w III wieku p.n.e. Daje nam możliwość pokierowania losami Republiki Rzymskiej lub Kartaginy w czasie wojen punickich.
RTR VII: Fortuna Orbis
Fortuna Orbis to mod oparty na RTR VII, który ma na celu zapewnienie gry w RTR VII na ogromnej mapie, rozciągający się od Brytanii po Indie, z nowymi jednostkami, frakcjami i innymi innowacjami. Rozgrywka toczy się mniej więcej w okresie między 267 a 100 rokiem p.n.e.
Należy jednak pamiętać, że udostępniona wersja moda to beta.
Jak widać poniżej mapa przedstawia się imponująco.
Życzę miłego grania i z niecierpliwością czekam na relacje z waszych kampanii.
Pozdrawiam buger13