-
Chłop
-
-
Chłop
-
-
odszukaj plik descr_start w folderze kampanii w której chcesz wprowadzić zmiany, w pliku odszukaj frakcję i prowincję w której znajduje się miasto w którym chcesz dokonać zmian, np.
faction romans_julii, comfortable caesar
superfaction romans_senate
denari 5000
settlement
{
level large_town
region Etruria
year_founded 0
population 4000
plan_set default_set
faction_creator romans_julii
building
{
type barracks militia_barracks
}
building
{
type core_building governors_villa
}
building
{
type port_buildings port
}
building
{
type defenses wooden_pallisade
}
building
{
type hinterland_farms farms
}
building
{
type hinterland_roads roads
}
}
teraz w folderze data otwierasz export_descr_buildings kopiujesz nazwę interesującej Cię budowli i umieszczasz w skrypcie powyżej, dla nowych budynków tworzysz nowe wiersze za zachowaniem spacji i nawiasów, jeżeli chcesz podnieść poziom istniejących budynków to usuwasz nazwę istniejącego budynku i zastępujesz ją nazwą budynku z wyższego poziomu.
zmiany będą widoczne po rozpoczęciu nowej kampanii, budynki takie jak kopalnie możesz umieszczać tylko tam gdzie masz złoto lub srebro, porty tylko w prowincjach z morzem, pamiętaj o wykonaniu kopi zapasowych plików w których robisz zmiany. W pliku tym możesz też zmienić bazową ilość gotówki dla frakcji oraz zmienić sposób zachowań AI. Popatrz sobie w temacie o poradnikach moderskich jest tam dużo ciekawych informacji i dokładnych opisów jak co zmienić.
-
-
Chłop
ok dzięki mam jeszcze jedno pytanie może mi ktoś dokładnie opisać jak stworzyć nowe modele jednostek i dodać je do gry ? oraz jak zmieniać miasta załóżmy że chce np zrobić moda addona do Lotra który podzielił by osgiliath na 2 część tak jak w third age i je trochę pozmieniał. Można tak ?
Ostatnio edytowane przez kubalolxp ; 11-01-2015 o 19:15
-
Tagi dla tego wątku
Uprawnienia umieszczania postów
- Nie możesz zakładać nowych tematów
- Nie możesz pisać wiadomości
- Nie możesz dodawać załączników
- Nie możesz edytować swoich postów
-
Zasady na forum