Amd nie mam, ale podam ci pare ogólnych infromacji.
Karta w grach jest najważniejsza - to ona wyświetla grafikę, czyli od niej zależą tekstury i jakość modeli (ilosc poligonow), efekty i prawie wszystko z opcji "Grafika"
Druga w kolejnosci ważna jest ilość i szybkość ramu - do ramu wczytywane są tekstury (zktorych potem korzysta karta), jesli jest go za malo to wtedy gra bedzie korzystac z dysku Hdd żeby z nich korzystać i to mega zwalnie grę (dlatego wczytywanie mniejszych tekstur mocno przyspiesza grę). Predkosc ramu jest wazna przy wczytywaniu leveli (poniewaz wtedy sa ladowane tekstury), jesli ramu jest za malo to gra bedzie w trakcie rozgrywki doczytywala tekstury z HDD.
Jak dla mnie najmniej wazny jest procesor - wlasciwie to decyduje o predkosci wczytywania leveli, jest odpowiedziealny za fizyke w grach (ale nie zawsze najnowsze karty graficzne tez to obsluguja), i chyba przedewszystkim za mechanike gry - SI, obliczanie sciezek przemieszczania (czyli jak grasz bitwe w romie to jak SI bedzie mialo duzo jendostek to wczele nie koniecznie komp ci zwolni z powodu ilosc grafiki do wyswietlenia tylo naprzyklad z powodu ilosc rozkazow do wydania).
Widze za masz spoko karte, ale jak dla mnie troche malo ramu, zwroc uwage ze ze 2 gb ramu zjada ci sam system, i procesor jak dla mnie tez ujdzie, chociarz na amd sie nie znam.




Odpowiedz z cytatem