http://cloud-4.steamusercontent.com/...195956E975C40/
98 tura. Teraz Kimmeria próbuje się bronić, a Kolchida zwąchała we mnie łatwy łup, bo obrony na wschodzie nie mam Będzie ciężko, ale dam radę.
http://cloud-4.steamusercontent.com/...195956E975C40/
98 tura. Teraz Kimmeria próbuje się bronić, a Kolchida zwąchała we mnie łatwy łup, bo obrony na wschodzie nie mam Będzie ciężko, ale dam radę.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
http://cloud-4.steamusercontent.com/...686BC62DEDD3C/
144 tura, Rodos pokonane, o dziwo Cypr zaczął robić z siebie hegemona. Arabia, Persja, Media i o dziwo część krain nomadów pod jarzmem Cypru. Cypr oderwany od Egiptu jakby co.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
http://cloud-4.steamusercontent.com/...8BC396839BF7E/
220'ta tura. Rozrost Galacji na rzecz Rzymu i Egiptu. Do tego złamanie oporu Medii Atropatene i Tyssagetów. Cypr kiedyś... zostanie podbity.
Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
"Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo
Jak "czytać statystyki" jednostek szeroko rozumianych "galów"
Wojownicy celtyccy mają wartość 0 do walki z piechotą. Co to oznacza?
Znaczy to, że nie dostają żadnych bonusów do ataku podczas walki z piechotą. Przed patchem 15 wszyscy miecznicy mieli jakieś punkty w tej statystyce, a po nim nikomu nie chciało się jej usunąć z kart jednostek (albo została, żeby nam przypominać o starych, lepszych czasach).
寧我負人,毋人負我。
曹操
A ja w końcu gram sobie tymi Galami i jest duża szansa że w końcu dowiozę zwycięstwo do końca i nie zagubię się gdzieś po drodze.
Początek standardowy uderzenie na Kapadocje bo ma żelazo i tu ciekawostka bo Pont zwasalizował ich (wyskoczyło mi okienko wyboru kontynuować wojnę ale przeciwko suzerenowi czy podpisać pokój). Mój podstawowy problem podczas gry Galacją to to że sam nie potrafię się zdecydować co chcę robić, czy na kogo uderzyć.
Po namyśle postanowiłem związać się z Selkami. Szybko wznowiłem wojnę przeciwko Kapadocji (Pont stanął w obronie państwa mu podległego), do walk przyłączyła też się Bitymia, wyczuwając swoją szanse. Kluczowe okazały się bitwy obronne w miastach wspieranych przez generałów (konnych) i małych oddziałów procarzy i mieczów. Dzięki czemu miałem otwartą drogę do miast Pontu. Bithymia została zatrzymana przez Selków i Tylis. Ci drudzy wdali nas (sojusz obronny) w wojnę z odrysami i Atenami, w momencie kiedy zaczęli przegrywać zaproponowałem im konfederacje, i w ten sposób zyskałem Nicomedie i Pessinus + Samosata (Kapadocja), Ameseia i Sinope (od Pontu).
Znowu nie wiedziałem gdzie uderzyć? Na Pergamon by zabezpieczyć flankę? Pomścić Tylis i wkroczyć do Tracji? A może skierować się przeciw Armenii która zaczęła gromadzić siły przy granicy?
Skupiłem się na zachodzie i szybkim pochodem przyłączyłem Pergamon, Rodos i Side. Niestety Ephesus trafił w ręce Selków.
Co do Selków to w sumie ich poczynania wydają mi się dużo ciekawsze niż te moje . Wahają się między wielkością a upadkiem .
Na początku fajnie walczyli przeciw Pergamonowi, Rodos i Bithymi, dopóki tam nie pozamiatałem. Następnie myśl że polegną pod naporem Egiptu, ale się pozbierali i poszli z kontrą.
Następnie ich byłe satrapie wpadły by wziąć podarki, ale selki znowu podniosły się z kolan.
Niestety znowu na nie upadli pod naporem państw Arabskich (Main). Tu ja się przyłączyłem bo wyczułem łatwe tereny.
A ja walczyłem pierw przeciw Armenii i państwom Kaukazu. Później przeciw Kimmeri (która podbiła nomadów) i Scytami. Następnie szybka wojna z pomarańczową Medią. Na końcu na raty wojny z Partami o kontrolę nad wschodem. Ogólnie nudy.
Szybko odblokowałem najciekawsze jednostki tej nacji czyli Galackich legionistów i Galackich jeźdźców (konnych harcowników) i to wystarcza by przetoczyć się przez ziemie mych wrogów.
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Kampania skończona. Bardzo szkoda mi było atakować moich wiernych sojuszników Selków, ale trzeba było kontrolować Syrię. Odechciało mi się grać kiedy podbicie nowej osady zmniejszało mój dochód z powodu globalnej korupcji. U barbarzyńców powinno to być zmienione bo są w tyle za murzynami (czyli nacjami cywilizowanymi).
Ciekawie rozpanoszyli się po mapie polis greckie Sparta i Ateny, ale to dzięki handowi ze mną.
Ostatnio edytowane przez Ituriel32 ; 22-02-2016 o 13:57
Śmierć to Twoje przeznaczenie.
A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.
KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.
Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.