Strona 42 z 104 PierwszyPierwszy ... 3240414243445292 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 411 do 420 z 1031

Wątek: Dyskusja ogólna o grze Total War: Attila

  1. #411
    Chłop
    Dołączył
    Mar 2013
    Postów
    28
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Dzięki za szybką odpowiedź.

  2. #412
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Czy dalej da się rozwalić "pochodniami" bramę? Bo przyznam że była to jedna z bardziej irytujących mnie rzeczy w Rome 2 . No i jak duży wpływ mają religie/kultury?

  3. #413
    Asuryan
    Gość
    Da się, ale sporo konnicy straciłem przez to Sassanidami. Większość katafraktów, ledwo co zdobyłem to miasto.

  4. #414
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Hmm szkoda :/, trzeba to będzie jakoś przeboleć, ale z zakupem i tak się wstrzymam jeszcze parę miesięcy.

  5. #415
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 638
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    Ostatnia aktualizacja i trupy juz sa zatem mozna cieszyc oczy pobojowiskiem.Tak przy okazji jest juz "Blood and gore" do Attyli?


    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





  6. #416
    Chłop Awatar Mszczuj18
    Dołączył
    Feb 2015
    Lokalizacja
    Katowice
    Postów
    2
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    To co mnie osobiście wkurza w polityce CA, a co w szczególności widać w Attyli to to ,że w pełni cieszyć się grą będzie można dopiero po kilku miesiącach od premiery bo wtedy wypuszczą cały content w formie DLC i wyjdą oczywiście odpowiednie mody które urozmaicą rozgrywkę.
    "Niech wasza mowa będzie: Tak, tak; nie, nie. A co nadto jest, od Złego pochodzi”

  7. #417
    Pan Koala Awatar Shay Ruan
    Dołączył
    Dec 2012
    Lokalizacja
    Afryka, pierwsze drzewo z prawej
    Postów
    1 666
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    189
    Otrzymał 126 podziękowań w 91 postach
    Mszczuj to przy grach na Steamie norma. Zajac, nie ma jeszcze tego dlc ale sam czekam z niecierpliwością bo bez tego gra wydaje sie taka...dziecinna.

    "Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"


  8. #418
    Łowczy
    Dołączył
    Mar 2011
    Postów
    165
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    32
    Otrzymał 27 podziękowań w 17 postach
    Akurat tytułami od CA to można się cieszyć bez potrzeby posiadania DLCków. Jedynym DLC do Rome 2, który były wg mnie fajne i przydatne to tak naprawdę Blood&Gore (2,5e) i Greckie Miasta (dostałem jako bonus do pre-ordera). Mini kampanie były wg mnie bardzo słabe (kompletnie bez polotu robione, szczytem wszystkiego było już wydanie WoS, chyba najnudniejszy i ) i nic nie wnosiły tak naprawdę do głównej kampanii.

    O wiele wazniejsze w przypadku gier od CA są patche niż DLC Bez nich faktycznie jest ciężko czasem.

    Po 8h spędzonych w Atylli czas na pierwsze wrażenia:

    + lepsze AI na mapie kampani
    + Lepszy interfejs (drzewka rozwoju postaci, armii i budynków)
    + Więcej opcji zabawy rodziną i polityką (powrót drzewa rodziny)
    + Wyższy poziom wyzwania niż w Rome 2 (gra zachodnim Rzymem to duże wyzwanie)
    + Utrzymanie zadowolenia w prowincjach jest prawie niemożliwe, cały czas wybuchają bunty co w dużej mierze wynika z olbrzymich niepokojów wywołanych przede wszystkim imigracją i tarciami religijnymi
    + Mechanika hordy (co najważniejsze wygląda na to, że AI tez potrafi w miarę jej używać)
    + Ładniejsza mapa kampani

    Niestety są też minusy:

    - problemy techniczne (na szczęście ich skala jest nieporównywalnie mniejsza niż przy Rome II, ale jednak występują, najuciążliwsze są: długie wczytywanie tur, gra na polu bitwy chodzi fatalnie u mnie - nie pomogła nawet zmiana ustawień graficznych poniżej zalecanych, nie mogłem równiez przejśc prologu przez jakieś bugi z wykonywaniem misji)
    - AI na mapach bitwy (jest bardzo szalone czasem)
    - Mam wrażenie, że zróżnicowanie jednostek jest o wiele mniejsze niż w Rome II
    - Momentami nieprzejrzysty system zarządzania rodziną itd.

    Ostatni minus jest dość dziwny. Mianowicie zauważyłem (nie wiem czy to prawda), że jak odkryjemy technologię pozwalającą nam ulepszyć jednostki (z Tier 1 na Tier 2) to tracimy możliwość rekrutowania tych tańszych (tier 1). Nie wiem co autorzy mieli na myśli i czy jest to jakiś bug, ale bardzo mi się to nie podoba.

    W mojej kampani gram Jutami i po zniszczeniu jednej z moich trzech armii zobaczyłem, że nie mogę rekrutować tańszych jednostek, a róznica w kosztach rekrutacji i utrzymania T1 i T2 jest ogromna! (T1 - ok. 50d, T2- 200d) I w efekcie zamiast trzech armi jestem teraz w stanie wystawić dwie.

    Dośc powiedzieć, że tańsi w utrzymaniu są już najemnicy niż standardowe jednostki! Mam nadzieję, że wyjdzie jakiś patch, który to poprawi bo strasznie to komplikuje postępy w grze.

  9. #419
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Akurat tytułami od CA to można się cieszyć bez potrzeby posiadania DLCków. Jedynym DLC do Rome 2, który były wg mnie fajne i przydatne to tak naprawdę Blood&Gore (2,5e) i Greckie Miasta (dostałem jako bonus do pre-ordera). Mini kampanie były wg mnie bardzo słabe (kompletnie bez polotu robione, szczytem wszystkiego było już wydanie WoS, chyba najnudniejszy i ) i nic nie wnosiły tak naprawdę do głównej kampanii.

    Nawet nie wiesz, jak bardzo się mylisz. DLC z nacjami i kampaniami są dobre, a sama gra bez DLC wygląda bardzo biednie - kampanie potrafią często zaskoczyć (np. Cezar w Galii, gdzie musisz się wysilić w momencie, gdy wiele nacji wychodzi przeciwko Tobie). Same nacje są również ciekawe na mapie kampanii głównej, gdzie potrafią niekiedy stworzyć bardzo duże imperium. Jako, że ja to gracz multiplayer to DLC są u mnie priorytetem, bez nich nie ma takiej zabawy.
    Wracając do tematu - jak wygląda sprawa balansu nacji? To dla mnie ważne.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  10. #420
    Łowczy Awatar PioterC
    Dołączył
    Jul 2010
    Lokalizacja
    Gdynia, Pomorskie
    Postów
    137
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 7 podziękowań w 4 postach
    Cytat Zamieszczone przez smooqu Zobacz posta
    Ostatni minus jest dość dziwny. Mianowicie zauważyłem (nie wiem czy to prawda), że jak odkryjemy technologię pozwalającą nam ulepszyć jednostki (z Tier 1 na Tier 2) to tracimy możliwość rekrutowania tych tańszych (tier 1). Nie wiem co autorzy mieli na myśli i czy jest to jakiś bug, ale bardzo mi się to nie podoba.

    W mojej kampani gram Jutami i po zniszczeniu jednej z moich trzech armii zobaczyłem, że nie mogę rekrutować tańszych jednostek, a róznica w kosztach rekrutacji i utrzymania T1 i T2 jest ogromna! (T1 - ok. 50d, T2- 200d) I w efekcie zamiast trzech armi jestem teraz w stanie wystawić dwie.

    Dośc powiedzieć, że tańsi w utrzymaniu są już najemnicy niż standardowe jednostki! Mam nadzieję, że wyjdzie jakiś patch, który to poprawi bo strasznie to komplikuje postępy w grze.
    Co do minusów i plusów - zgodzę się... Niektórzy jednak narzekają na nowe karty jednostek i budynków, bo... nie są przejrzyste... Jak dla mnie są ok, aczkolwiek bardziej bym wyróżnił kolorową ramką (jest ale średnio widoczna) z jakiej kategorii jest dany budynek i tak samo zastosowałbym kolorowe ramki do jednostek...

    Co do rekrutacji, to także mnie to irytuje... Powinna pozostać możliwość rekrutacji jednostek niższego poziomu mimo odkrycia technologii pozwalającej na werbunek lepszych... Czasem trzeba na szybkiego sklecić jakąś armię i wówczas te najprostsze, najtańsze jednostki byłyby bardzo przydatne... chociażby jako armia stacjonująca w mieście i podnoszące ład publiczny...

Strona 42 z 104 PierwszyPierwszy ... 3240414243445292 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •