Strona 63 z 104 PierwszyPierwszy ... 1353616263646573 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 621 do 630 z 1031

Wątek: Dyskusja ogólna o grze Total War: Attila

  1. #621
    Cześnik Awatar FireFighter
    Dołączył
    Jul 2013
    Postów
    283
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    2
    Otrzymał 19 podziękowań w 13 postach
    Ja grałem kampanię Geatami (jak to się pisze ) na poziomie trudny/trudny i z początku rzeczywiście się trochę męczyłem ale z czasem gdy urosłem w siłę wiało nudą ;d ale ja nie lubię gdy AI dostaję sztucznie kopa przez dopakowanie statystyk więc uważam, że trudny poziom jest optymalny i taki polecam

  2. Użytkownicy którzy uznali post FireFighter za przydatny:


  3. #622
    Wojski Awatar jmj06pl
    Dołączył
    Oct 2013
    Lokalizacja
    Poznań
    Postów
    71
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    8
    Otrzymał 21 podziękowań w 12 postach
    Cytat Zamieszczone przez FireFighter Zobacz posta
    Ja grałem kampanię Geatami (jak to się pisze )
    możesz używać nazwy Goci bo to o ten lud chodzi nie o Getów jak jest grze
    "Czyż nie wydaje się wam, że mam powód do płaczu, jeżeli Aleksander będąc w moim wieku panował już nad tylu ludami, a ja nie dokonałem jeszcze ani jednego sławnego czynu?" - Gajusz Juliusz Cezar

  4. #623
    Krwawy Kardynał Awatar Samick
    Dołączył
    Oct 2010
    Postów
    5 763
    Tournaments Joined
    9
    Tournaments Won
    1
    Podziękował
    171
    Otrzymał 427 podziękowań w 262 postach
    W najlepszej sytuacji są nacje z tanimi jednostkami, np.: Frankowie mają Bagaudów (czy jakoś tak), którzy kosztują 42, a utrzymanie wynosi 22. Każdego będzie stać na wystawienie jednego słupka i używanie go tylko do kolonizacji pustek.
    Przy okazji, oddziały tracą połowę swego stanu.



  5. #624
    Chłop
    Dołączył
    Dec 2013
    Lokalizacja
    Gdańsk
    Postów
    39
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    29
    Otrzymał 10 podziękowań w 6 postach
    Cytat Zamieszczone przez jmj06pl Zobacz posta
    Tą śmieciową armię to miałeś całą znaczy się 20 jednostek?
    Chodziło mi o armie złożoną z 6x zniewoleni harcownicy Wiem, może nie koniecznie to jasno opisałem.
    Tak jak reszta ludzi mówi poniżej a w szczególności _yourself_ liczy się ilość nie jakość.
    Cytat Zamieszczone przez _yourself_ Zobacz posta
    Co w sumie jest logiczne bo łatwiej jest skolonizować tysiącem niż setką

  6. #625
    Łowczy Awatar PioterC
    Dołączył
    Jul 2010
    Lokalizacja
    Gdynia, Pomorskie
    Postów
    137
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 7 podziękowań w 4 postach
    Amazon ma to do siebie, że trzeba się troszkę nakombinować z tymi adresami w USA z tego co wiem... a to sporo ludzi odpycha...

  7. #626
    Comte de Barcelona Awatar Barsa
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    89
    Otrzymał 101 podziękowań w 58 postach
    Cytat Zamieszczone przez moochaPL Zobacz posta
    Jak uważacie Panowie:
    kampania na poziomie bardzo trudny/normalny czy trudny/trudny?
    Ja zamierzam grać na vh/normal.... w R2 grałem na legendarnym w obu przypadkach ale tam polegałem na słoniach i manewrze cav/rydwanów. Tutaj natomiast przynajmniej na początku, szczególnie jeśli chodzi o WRE mamy pełno piechoty, a ja chce grać manewrem na polu bitwy a nie na wyżynanie. No i wkurza jak przeciwnik ma dopakowane staty na polu bitwy, szczególnie morale i atak (w r2 miał, tutaj zapewne podobnie),,,

    Visca el Barca!!!

  8. Użytkownicy którzy uznali post Barsa za przydatny:


  9. #627
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 335
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    85
    Otrzymał 287 podziękowań w 137 postach
    Cześć Barsa, czołem Fanatycy.
    Jakoś przespałem drogę do BI2 i nagle podczas wizyty w Empiku syn pokazał mi grę, która go jara ...... patrzę .... wtf... nowy Totalwar.... ale na starym silniku.
    Młodego pewnie będzie jarać, natomiast ja mam uprzejme pytanie do tych z którymi grywałem w latach 2005-2008 i zarywałem nocki.

    Da się coś z tym zrobić, czy czekać na cztery pierwsze łatki? A może macie jakieś inne wnioski, którymi chcielibyście się ze mną podzielić ?

    Rzeszy moich fanów od razu wytrącę oręż z dłoni - nie chcę tu spamować ani się z nikim kłócić

    Choć jeden smaczek już złapałem..... zniewoleni fanatycy.... Czy SEGA, lub firma odpowiedzialna za spolszczenie sponsoruje kasztan pod tytułem "50 twarzy niezrealizowanej starej baby"?

  10. #628
    Pampa
    Gość
    Gra jest w 100% grywalna, jest o niebo lepiej niż było z Rome II. Jest co prawda kilka bugów ale nie wpływają jakoś znacząco na rozgrywkę.

  11. #629
    Comte de Barcelona Awatar Barsa
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    1 882
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    89
    Otrzymał 101 podziękowań w 58 postach
    Hej.

    Na multi nie gram, wiec nie wiem jak to tam jest z balansem (po wstępnym rozpoznaniu na singlu chyba topory są niedoszacowane) itd. ale na singlu wydaje mi się rozgrywka będzie przednia, szczególnie WRE. Są jak dla mnie rzeczy do poprawy, jak parabola lotu oszczepów, za duży minus gdy prowincja nie jest samowystarczalna w żarciu, AI głupieje podczas oblężeń (choć chyba i tak jest lepiej niż w R2), AI na mapie kampanii czasem średnio radzi sobie jeśli chodzi o hordy, no i te spolszczenie razi mocno.

    Trzeba też się przyzwyczaić do nowego "systemu" zmęczenia unitów... chwile podbiegną, powalczą i już zmęczone do cna, ale postoją też krótką chwilkę i już wypoczęte. Sam nie wiem czy to dobre rozwiązanie czy nie.

    ps. aha i patch ma być w czwartek, miał być wczoraj ale..... no właśnie kij go wie, jest za to losowanie używanego hełmu....

    Visca el Barca!!!

  12. #630
    Wojski Awatar moochaPL
    Dołączył
    Oct 2013
    Postów
    62
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    26
    Otrzymał 8 podziękowań w 6 postach
    Właśnie i ja zacząłem Jogurtami na vh/n.
    Z tymi poziomami trudności to jest tak:
    Jeśli chodzi o kampanię to mierzi mnie fakt, że oba powyżej trudnego dają SI odpowiednio jeden i dwa sloty rekrutacyjne na turę więcej. Dochodzi to takich sytuacji, zwłaszcza na legendarnym, że odpierasz oblegającą cię armię wroga, uzupełniasz swoją w ciągu następnych dwóch-trzech tur rekrutami i ruszasz z kontrą do sąsiada. Podchodzisz pod bramę jego miasta (po kolejnych dwóch turach), pukasz grzecznie, a tam ci otwiera kolejny już pełny słupek... Wszystkie pozostałe bonusy dla blaszaka i kary dla gracza np. do ładu publicznego czy poczucia wspólnoty na obu ostatnich poziomach trudności mi odpowiadają. Spełniają bowiem swoje zadanie - mają z rozgrywki czynić wyzwanie i to robią, ale ta "nadrekrutacja" jest trochę nie fair.
    Jeśli chodzi o bitwy to tu sprawa jest prosta. Suwak Poziomu Wyzwania na pozycji "trudny" - +4 do morale i walki w zwarciu dla SI; na pozycji "bardzo trudny" - +7 do obu wartości.
    Tym samym jeśli gramy na którymś powyżej normalnego, dochodzi to sytuacji, że nasz oddział z pewnym już doświadczeniem zdobytym w walce dostaje po dupie od identycznego oddziału świeżaków. Czy akceptujecie Chłopy taki stan rzeczy, każdy musi sobie odpowiedzieć sam.

    @Barsa dlatego mój wybór pokrywa się z Twoim - na polu bitwy z szarakiem walczmy jak równy z równym, w zamian dając mu możliwość nieco tylko szybszego powoływania wojsk, z czego na vh zapewniam będzie skrzętnie korzystał. A to przełoży się jedynie, mam taką cichą nadzieję, na większą ilość wymagających taktycznie, ale uczciwych starć. To arms!!!

    Edit:
    A, no i jeszcze "tryb realizmu" bitew - oczywiście zawsze włączony.

Strona 63 z 104 PierwszyPierwszy ... 1353616263646573 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •