Czyli nie musze wpisywać w Edit>User Script > i tam wpisawać?
Czyli nie musze wpisywać w Edit>User Script > i tam wpisawać?
1.5.0
Witam.
Powracam do Empire DME po ponad roku, nie pierwszy raz z resztą. Proszę o krótkie przypomnienie. Zainstalowałem DME w najnowszej wersji, gra śmiga aż miło. Sami jednak wiecie ,że kwintesencją moda są jednostki zrobione przez szwajcara. Wrzuciłem plik do folderu data następnie wpisałem nazwę moda w tym okienku launchera ,klikam add ,nazwa wyświetliła się w górnym oknie.Kiedy odpaliłem grę niestety nie uraczyłem tych pięknych jednostek. Sprawdziłem błędy w launcherze i widnieje tam dodany przeze mnie plik DME_POLAND2. Czy o czymś zapomniałem przez ten rok przerwy? Z góry dziękuję za pomoc.Pozdrawiam!
Używają innego trybu ostrzału, ponieważ nie są piechotą liniową tylko elitarną. Prawdopodobnie musiałbyś użyć PFM i zmienić dla nich wartość can_skirmish w unit_stats_land na True.
Czy można grać w bitwy multiplayer na tym modzie? Jeśli tak to w jaki sposób?
Jeśli można to tylko z kimś posiadającym takiego samego moda jak Ty.
"Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"
Witam. Mam pewien problem (z góry przepraszam, jeśli takowy już się pojawił, przejrzałem te 15 stron na szybko i mogłem czegoś nie zauważyć). Mianowicie, pobrałem najnowszą wersję Darthmoda z ModDB. Przy instalacji pojawił mi się komunikat o wykryciu trojana, ale zignorowałem to i kontynuowałem instalację. Potem dołączyłem do niej również Submod Szwajcara (polskie jednostki), na którym bardzo mi zależało. Gra wygląda świetnie, tyle że... bez przerwy crashuje! Wypowiedziałem wojnę Imperium Osmańskiemu, zająłem Mołdawię, wróg tymczasem okopał się w jednym z miasteczek, bodajże kopalniach. Postanowiłem wydać mu walna bitwę, ale gra crashuje cały czas w tym samym momencie - podczas ekranu ładowania. Dodam, że mam oryginalną, steamową kopię gry i odpalam ją przez launcher Darthmoda. Czy ktoś wie, co jest przyczyną tego problemu i jak go naprawić? Proszę i z góry dziękuję za pomoc.
Andre la Valette
Niestety sam wielokrotnie sie spotykałem z tym problemem. Empire jest sam w sobie niestabilną grą i tendencją do psucia zapisów. Darthmod zwiększa częstotliwość takich wypadków, problemem jest chyba któraś z jednostek w armii Twojej lub wroga. Ze swojej strony bardziej polecam mod Imperial Destroyer.
"Nie jest umarłym ten, który spoczywa wiekami, nawet śmierć może umrzeć wraz z dziwnymi eonami"
A u mnie taka sytułacja: DME 8.01 hulał jak talala z różnymi submodami itd przez długi czas, aż tu nagle odmówił współpracy. Odinstalowałem go, Empire również, wywaliwszy wszystkko z folderu, żeby zainstalować, jak Pan Bóg przykazał na czyściochu i tutaj niemiła niespodzianka. Instalacja moda i patcha przebiegła pomyślnie ale przy próbie uruchomienia gry - CDT po sekundzie.
taki raport mi wypluto:
Version=1
EventType=APPCRASH
EventTime=130517720336476939
ReportType=2
Consent=1
UploadTime=130517720338188090
ReportIdentifier=132bfd47-1d20-11e4-beca-74e543c7938a
IntegratorReportIdentifier=132bfd46-1d20-11e4-beca-74e543c7938a
WOW64=1
NsAppName=DME Platinum.exe
Response.BucketId=2c1e1f47a0b5c466b775d0efe01a08e6
Response.BucketTable=1
Response.LegacyBucketId=73210993746
Response.type=4
Sig[0].Name=Nazwa aplikacji
Sig[0].Value=DME Platinum.exe
Sig[1].Name=Wersja aplikacji
Sig[1].Value=1.0.0.0
Sig[2].Name=Sygnatura czasowa aplikacji
Sig[2].Value=4d6e4795
Sig[3].Name=Nazwa modułu z błędem
Sig[3].Value=ntdll.dll
Sig[4].Name=Wersja modułu z błędem
Sig[4].Value=6.3.9600.17031
Sig[5].Name=Sygnatura czasowa modułu z błędem
Sig[5].Value=5308893d
Sig[6].Name=Kod wyjątku
Sig[6].Value=c0000005
Sig[7].Name=Przesunięcie wyjątku
Sig[7].Value=00001df3
DynamicSig[1].Name=Wersja systemu operacyjnego
DynamicSig[1].Value=6.3.9600.2.0.0.768.101
DynamicSig[2].Name=Identyfikator ustawień regionalnych
DynamicSig[2].Value=1045
DynamicSig[22].Name=Dodatkowe informacje 1
DynamicSig[22].Value=5861
DynamicSig[23].Name=Dodatkowe informacje 2
DynamicSig[23].Value=5861822e1919d7c014bbb064c64908b2
DynamicSig[24].Name=Dodatkowe informacje 3
DynamicSig[24].Value=d1d9
DynamicSig[25].Name=Dodatkowe informacje 4
DynamicSig[25].Value=d1d94a13d3609d6b740644c12508f581
UI[2]=F:\Steam\SteamApps\common\Empire Total War\data\DME\DME Platinum.exe
UI[3]=Program HusserlTW przestał działać.
UI[4]=System Windows może wyszukać rozwiązanie tego problemu w trybie online.
UI[5]=Wyszukaj rozwiązanie w trybie online i zamknij program
UI[6]=Wyszukaj rozwiązanie w trybie online później i zamknij program
UI[7]=Zamknij program
LoadedModule[0]=F:\Steam\SteamApps\common\Empire Total War\data\DME\DME Platinum.exe
LoadedModule[1]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\ntdll.dll
LoadedModule[2]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\KERNEL32.DLL
LoadedModule[3]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\KERNELBASE.dll
LoadedModule[4]=F:\Steam\SteamApps\common\Empire Total War\data\DME\lua5.1.dll
LoadedModule[5]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\WINMM.dll
LoadedModule[6]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\WSOCK32.dll
LoadedModule[7]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\VERSION.dll
LoadedModule[8]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\MSACM32.dll
LoadedModule[9]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\USER32.dll
LoadedModule[10]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\GDI32.dll
LoadedModule[11]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\MSIMG32.dll
LoadedModule[12]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\COMDLG32.dll
LoadedModule[13]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\WINSPOOL.DRV
LoadedModule[14]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\ADVAPI32.dll
LoadedModule[15]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\SHELL32.dll
LoadedModule[16]=C:\WINDOWS\WinSxS\x86_microsoft.windows.common-controls_6595b64144ccf1df_6.0.9600.17031_none_a9ef db8b01377ea7\COMCTL32.dll
LoadedModule[17]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\SHLWAPI.dll
LoadedModule[18]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\oledlg.dll
LoadedModule[19]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\ole32.dll
LoadedModule[20]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\OLEAUT32.dll
LoadedModule[21]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\urlmon.dll
LoadedModule[22]=C:\WINDOWS\WinSxS\x86_microsoft.windows.gdiplus_6 595b64144ccf1df_1.1.9600.17056_none_dadc5d1c5bc8ab 48\gdiplus.dll
LoadedModule[23]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\NETAPI32.dll
LoadedModule[24]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\IMM32.dll
LoadedModule[25]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\imagehlp.dll
LoadedModule[26]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\WINMMBASE.dll
LoadedModule[27]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\msvcrt.dll
LoadedModule[28]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\WS2_32.dll
LoadedModule[29]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\sechost.dll
LoadedModule[30]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\RPCRT4.dll
LoadedModule[31]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\combase.dll
LoadedModule[32]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\iertutil.dll
LoadedModule[33]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\WININET.dll
LoadedModule[34]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\netutils.dll
LoadedModule[35]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\srvcli.dll
LoadedModule[36]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\wkscli.dll
LoadedModule[37]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\MSCTF.dll
LoadedModule[38]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\cfgmgr32.dll
LoadedModule[39]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\DEVOBJ.dll
LoadedModule[40]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\NSI.dll
LoadedModule[41]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\SspiCli.dll
LoadedModule[42]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\USERENV.dll
LoadedModule[43]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\SHCORE.DLL
LoadedModule[44]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\CRYPTBASE.dll
LoadedModule[45]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\profapi.dll
LoadedModule[46]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\bcryptPrimitives.dll
LoadedModule[47]=C:\WINDOWS\system32\uxtheme.dll
LoadedModule[48]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\dwmapi.dll
LoadedModule[49]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\Msftedit.dll
LoadedModule[50]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\kernel.appcore.dll
LoadedModule[51]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\MMDevAPI.DLL
LoadedModule[52]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\wdmaud.drv
LoadedModule[53]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\ksuser.dll
LoadedModule[54]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\AVRT.dll
LoadedModule[55]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\AUDIOSES.DLL
LoadedModule[56]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\powrprof.dll
LoadedModule[57]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\msacm32.drv
LoadedModule[58]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\midimap.dll
LoadedModule[59]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\dsound.dll
LoadedModule[60]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\clbcatq.dll
LoadedModule[61]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\PSAPI.DLL
LoadedModule[62]=F:\Steam\SteamApps\common\Empire Total War\data\DME\Data\Plugins\Office2007.cjstyles
LoadedModule[63]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\SETUPAPI.dll
LoadedModule[64]=C:\WINDOWS\system32\propsys.dll
LoadedModule[65]=F:\Steam\SteamApps\common\Empire Total War\data\DME\Data\Plugins\ABI\ABI.lmd
LoadedModule[66]=F:\Steam\SteamApps\common\Empire Total War\data\DME\Data\Plugins\Menu\Menu.lmd
LoadedModule[67]=F:\Steam\SteamApps\common\Empire Total War\data\DME\Data\Plugins\Unicode\Unicode.lmd
LoadedModule[68]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\Secur32.dll
LoadedModule[69]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\CRYPTSP.dll
LoadedModule[70]=C:\WINDOWS\system32\rsaenh.dll
LoadedModule[71]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\bcrypt.dll
LoadedModule[72]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\pcacli.dll
LoadedModule[73]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\MPR.dll
LoadedModule[74]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\apphelp.dll
LoadedModule[75]=C:\WINDOWS\System32\sfc_os.dll
LoadedModule[76]=C:\WINDOWS\SYSTEM32\DEVRTL.dll
State[0].Key=Transport.DoneStage1
State[0].Value=1
FriendlyEventName=Zatrzymano działanie.
ConsentKey=APPCRASH
AppName=HusserlTW
AppPath=F:\Steam\SteamApps\common\Empire Total War\data\DME\DME Platinum.exe
NsPartner=windows
NsGroup=windows8
ApplicationIdentity=0E1FD9E57D0F90C6527FD30ED25326 9D
Dopowiem, że windows 8.1 (pobrał ostatnio jakies iaktualnienia swoja drogą) Próbowałem szukać o w necie o co chodzi z tym FriendlyEventName=Zatrzymano działanie, bo chyba tutaj pies pogrzebany i ludzie mają jakies kłopoty z tym ale zupełnie innego typu. Zresztą ja nie wiem co to w ogóle jest przyznam szczerze , zielony jestem.
Edit: Juz rozwiązałem problem. Gdyby ktoś miał podobny to ściagnąłem wersje jednoplikowa moda z http://www.modsaholic.com/forums/ind...rthmod-empire/ i po reinstralacji wszystkiego (nie wiem czy koniecznej) wszytko gra jak należy.
Ostatnio edytowane przez temruk ; 25-08-2014 o 00:58
U mnie gra wywala do pulpitu podczas wczytywania, muszę ją uruchamiać parę razy, by w końcu pomyślnie wczytać zapis. Nie instalowałem żadnych submodów. Ma ktoś pomysł, co z tym zrobić?