Strona 15 z 50 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 141 do 150 z 498

Wątek: Megasubmod do BC 7 dyskusja i błędy

  1. #141
    Łowczy Awatar JanuszFanatyk
    Dołączył
    Mar 2015
    Postów
    119
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez Araven Zobacz posta
    W Megasubmodzie do BC 7.0 nie ma darmowego utrzymania jednostek w miastach i zamkach. Tylko w fortach stałych są dwie darmowe jednostki. Fort stały kosztuje 5000 i można takie budować generałami. I to nie skrypta a zmiany w pliku EDB (budynki) i EDU (jednostki, tu odpowiedni atrybut). Pilnuj wojska, za dużo drogich jednostek, zrujnuje każdego.
    To ja wiem, że w fortach stałych są darmowe jednostki, sorry mój błąd nie spojrzałem że w tym przypadku niema takiej możliwości jak darmowe oddziały w osadach.Prawie w każdym modzie jest taka możliwość, jak i w jednej ze starszych wersji megasubmoda do BC7.0 była taka możliwość, ale mniejsza z tym.Ogólnie jest za mało zysków z osad co uniemożliwia utrzymanie jednej solidnej armii oraz akcja rozwija się bardzo powoli, nikt nas nie zaatakuje do 35 tury a to trochę nudno.Wprowadziłem kilka zmian w pliku descr_strat.txt Między innymi dodałem na starcie konflikty, Polska ma wojnę z cesarstwem niemieckim, Ruś włodzimierska z Novogrodem ponieważ po śmierci Jaroslava I Mądrego Ruś kijowska podzieliła się na dzielnicę walczące ze sobą o władze tak jak w przypadku Polski. Oprócz tego są jeszcze konflikty innych państw.Zwiększyłem wszystkim państwom sakiewki króla i złoto ze skarbca, na starcie, zwiększyłem częstość występowania piratów i rozbójników.Chciałbym jeszcze wprowadzić więcej zmian, ale obecnie jeszcze nie wiem jak Chciałbym min coś zrobić z sojuszami aby były mniej trwałe np w sytuacji kiedy sojusznik prosi nas o pomoc w walce z wrogiem a my mu tej pomocy nie udzielimy mimo iż się zadeklarowaliśmy to nasz sojusznik zrywa z nami sojusz albo wywołuje z nami wojnę.

  2. #142
    Chłop
    Dołączył
    Nov 2013
    Postów
    37
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Cytat Zamieszczone przez sadam86 Zobacz posta
    Kolor darmowych w fortach jest fioletowy, w zamkach i miastach pokazuje na beżowo, czyli że nie są darmowe. Ludzie albo namodziliście w plikach albo czas udać się do okulisty.
    wychodzi na to, że ja też jestem nieogarnięty, bo u mnie kolor w fortach i kolor w miastach zamkach jest taki sam, a w miastach i zamkach po najechaniu na jednostkę mam napisane, że darmowe utrzymanie w czasie służby w garnizonie. W fortach też mam 2 jednostki za darmo.. Czyli, że co? Wszystko mam zainstalowane poprawnie, megasubmod werjsa 1.0, tam było to do wyboru alternatywnie czy to było w komplecie z całością?

  3. #143
    sadam86
    Gość
    W wersji 2.0 darmowe są tylko w fortach(i jest to jako opcja do wyboru, jeśli jej nie zaznaczycie, nie ma darmowych wcale), ogarnijcie się ludzie nikt tu wróżką nie jest, piszecie megasubmod, nie podajecie wersji to skąd druga osoba ma wiedzieć o czym piszecie i o której wersji. Piszcie też jakie opcje przy instalacji wybraliście. Co do braku agresywności, serio gram Bizancjum h/h 45 tura i walczę z każdym sąsiadem (czyli 6 wrogów non stop).

  4. #144
    Stolnik Awatar ordenus22
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    831
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 42 podziękowań w 23 postach
    Z powodu skoncentrowania się nad modem Potop od pewnego czasu nie jestem na bieżąco ze zmianami w BC7, a chętnie bym zagrał sobie nową podrasowaną kampanię, może podrzucilibyście mi linki? Zaznaczę że nie musi tą być pełny megasubmod, gdyż zależy mi przede wszystkim na łatce dot. Bułgarów i innych błędów oraz porządnym wzmocnieniu Mongołów plus jakieś propozycję, ale bardziej kosmetyczne, bez nadmiernego ingerowania w oryginał np money script czy zmiany w statystykach jednostek.

  5. #145
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Ordenus22
    Pobierz instalkę z postu nr 1. Ma bardzo dużo opcji, nie wybieraj tych co nie chcesz. Jak chcesz oryginalny campaign_script to go zschowaj

  6. #146
    Stolnik Awatar ordenus22
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    831
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 42 podziękowań w 23 postach
    Ja chyba nie mam wgranego bugfixera na Bułgarów, pamiętam że zanim Włosi go wypuścili to ktoś od nas coś tam poprawił i ja mam tą naszą zmianę, a co do money scriptu to jest napisane że jest alternatywny money script, a ja bym wolał żeby został oryginał.

  7. #147
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    Pobierz Megasubmoda 2.
    Upewnij się, ze masz Bellum z Bugfixerem. Zrób kopię oryginalnego campaign_script z głównej kampanii. Wrzuć Megasubmoda z opcjami jakie wybierzesz. Uruchom. Wyjdź z gry wrzuć oryginalny campaign_script do Ufficiale usuń map.rwm i masz Megasubmoda 2 z oryginalnym campaign_scriptem.

  8. #148
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    No nie bardzo Aravenie, bo jak nałoży stary campaign script to potraci niektóre opcje.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  9. #149
    Szambelan Awatar Araven
    Dołączył
    Jan 2011
    Postów
    11 948
    Tournaments Joined
    2
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    401
    Otrzymał 277 podziękowań w 235 postach
    To co mu zależy zachowa, wzmocnienie Mongołów jest w descr_strat. Nie straci łatki od Bułgarów. Można tez po prostu skopiowac sam money_script z oryginalnego campaign_script do megasubmoda i wtedy nie straci nic.

  10. #150
    Stolnik Awatar ordenus22
    Dołączył
    Aug 2009
    Postów
    831
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    60
    Otrzymał 42 podziękowań w 23 postach
    To może zapytam w ten sposób, czym się różni alternatywny money script od oryginału, nie będzie mi za łatwo? Grając do tej pory na oryginale to z kasą nie było źle, więc zastanawiam się żeby nie było za łatwo, chyba ze jeszcze bardziej utrudniliście to wrzucam od razu.

Strona 15 z 50 PierwszyPierwszy ... 5131415161725 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •