Strona 17 z 50 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 498

Wątek: Megasubmod do BC 7 dyskusja i błędy

  1. #161
    sadam86
    Gość
    Ja jak daję gienków na klasztor i zyskają cechę wulkan energii to księżniczki z rekrutacji to zbawienie żeby wszystkich pożenić, bo masę potomstwa mają, teraz mam 2 armie samych gienków, więc moim zdaniem rekrutacja księżniczek jest wręcz niezbędna.

  2. #162
    Łowczy Awatar JanuszFanatyk
    Dołączył
    Mar 2015
    Postów
    119
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    4
    Otrzymał 0 podziękowań w 0 postach
    Grając na poziomie ekstremalnym jestem w pełni zadowolony nie minęło 10 tur a już zostałem zaatakowany przez Węgry i Litwę.W pliku descr_strat zwiększyłem sakiewkę króla o 2500 tys dzięki czemu nie bankrutuję tak szybko do tego dodałem jeszcze wojny między frakcjami na starcie więc jest dość ciekawie.Przypomina się dobry Rome total war barbarian invasion gdzie o wojnę było łatwiej niż o pokój.

  3. #163
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Cytat Zamieszczone przez ordenus22 Zobacz posta
    Dałoby radę podrzucić mi pliki ze starymi portretami?

    Cytat Zamieszczone przez Araven Zobacz posta
    Żałuję teraz nieco, że wrzuciłem te portrety opcjonalne. A kopii czystego BC 7.0 nie mam. By przywrócić poprzednie oryginalne portrety.
    A jak się czcigodnym rycerzom punktu 2. z instrukcji instalacji megasubmoda wykonać nie chciało to niech tera cierpią

    Cytat Zamieszczone przez sadam86 Zobacz posta
    Ja jak daję gienków na klasztor i zyskają cechę wulkan energii to księżniczki z rekrutacji to zbawienie żeby wszystkich pożenić, bo masę potomstwa mają, teraz mam 2 armie samych gienków, więc moim zdaniem rekrutacja księżniczek jest wręcz niezbędna.
    a wg mnie wręcz przeciwnie - armia samych gienków to cheatowanie
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  4. #164
    sadam86
    Gość
    wino a co ja poradzę, że się żenią i mnożą adopcji odmawiam, do ożenku tylko najlepszych wybieram, a i tak mam ich masę

    Edit: najważniejsze że submod jest stabilny 106 tur bez CTD, przecinków i innych sensacji

    Edit2: cieszy bardzo dobre działanie sojuszy(wrogowie łączą się przeciw Nam nasi sojusznicy atakują Naszych wrogów), dopiero w 130 turze padła pierwsza nacja (nie licząc tych które ja wykończyłem)
    Ostatnio edytowane przez sadam86 ; 23-04-2015 o 13:00

  5. #165
    sadam86
    Gość
    Wywaliło mnie w 153 turze, całe szczęście wczytanie sejwa pomogło. Kampania Bizancjum, megasubmod 2 wgrany oprócz kursorów

    12:59:50.692 [system.rpt] [always] CPU: SSE2
    12:59:50.692 [system.rpt] [always] ==== system log start, build date: Feb 25 2008 version development ===
    12:59:50.696 [system.io] [always] mounted pack packs/data_0.pack
    12:59:50.697 [system.io] [always] mounted pack packs/data_1.pack
    12:59:50.699 [system.io] [always] mounted pack packs/data_2.pack
    12:59:50.700 [system.io] [always] mounted pack packs/data_3.pack
    12:59:50.701 [system.io] [always] mounted pack packs/data_4.pack
    12:59:50.702 [system.io] [always] mounted pack packs/localized.pack
    13:00:23.300 [script.err] [error] Script Error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 7713, column 174
    Expecting a trait level, instead got
    13:00:23.301 [game.script] [error] Condition parsing error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 7767, column 28
    Condition parser doesn't recognise this token: FactionTurnEnd
    13:00:23.301 [script.err] [error] Script Error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 7776, column 174
    Expecting a trait level, instead got
    13:00:23.301 [script.err] [error] Script Error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 7821, column 174
    Expecting a trait level, instead got
    13:00:23.302 [script.err] [error] Script Error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 7864, column 174
    Expecting a trait level, instead got
    13:00:23.302 [game.script] [error] Condition parsing error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 7909, column 28
    Condition parser doesn't recognise this token: FactionTurnEnd
    13:00:23.302 [script.err] [error] Script Error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 7920, column 174
    Expecting a trait level, instead got
    13:00:23.303 [script.err] [error] Script Error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 7960, column 174
    Expecting a trait level, instead got
    13:00:23.303 [script.err] [error] Script Error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 8054, column 174
    Expecting a trait level, instead got
    13:00:23.304 [script.err] [error] Script Error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 8111, column 174
    Expecting a trait level, instead got
    13:00:23.304 [script.err] [error] Script Error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 8154, column 174
    Expecting a trait level, instead got
    13:00:23.304 [game.script] [error] Condition parsing error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 8206, column 28
    Condition parser doesn't recognise this token: FactionTurnEnd
    13:00:23.305 [script.err] [error] Script Error in mods/BellumCrucis7/data/world/maps/campaign/custom/Ufficiale/campaign_script.txt, at line 8218, column 174
    Expecting a trait level, instead got

  6. #166
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Ech, błędy w Bulgar Revolt :/ Twórca tego submoda dał ewidentnie dupy. Są dwa rodzaje błędów - ten gdzie jest ma końcu 174 brak cyferki po cesze GoodCavalryGeneral, tam gdzie jest 28 to inny błąd, gra nie rozpoznaje polecenia FactionTurnEnd, tego już nie wiem, bo nie znam się na tyle.

    Tylko że nie ma linijki z informacją o błędzie, o której godzinie Ci wywaliło? O 13:00 czy później? Bo tego typu błędy z reguły nie powodowały CTD, po prostu coś tam nie zagrało (w tym przypadku nie pojawiły się chyba postaci rewolucjonistów), ale powinno iść dalej.
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  7. #167
    sadam86
    Gość
    I poszło dalej, a to jest log zaraz po tym jak odwiedziłem pulpit, po wczytaniu sejwa ugrałem już 20 tur.

  8. #168
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    A no to dobrze, że poszło dalej. Muszę znaleźć przyczynę tego drugiego błędu i poprawić ten skrypt. Ale miałeś rewoltę Bułgarów?
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

  9. #169
    sadam86
    Gość
    Tak coś koło 65 tury oblegli Tarnov, jedna nawet niezła armia, ale dostali łomot od konnej armii idącej na Połowców, teraz śledzę uważnie poczynania Mongołów.

  10. #170
    Podkomorzy
    Dołączył
    Aug 2012
    Postów
    1 498
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    56
    Otrzymał 190 podziękowań w 121 postach
    Najważniejsze, że kampania idzie dalej.

    Postaram się obczaić ten drugi błąd i naprawić ten skrypt. Błędnie założyłem, że jak ktoś go zrobił i wydał dla BC 6.2, potem poprawił i dostosował do BC 6.3 to zrobił go poprawnie, tymczasem dwa poważne błędy zrobił. Żenada. Jak znajdę przyczynę to dam chyba małego fixa do megaska 2, bo przy okazji znalazłem przyczynę dlaczego Henio Sandomierski i Kazik Sprawiedliwy nie mają facjat customowych (same mordy są dodane w megasubmodzie, ale nie dodałem wpisów w campaign_script odpowiadających za ich wyświetlanie). Do tego poprawiłem opis money scripta, teraz jest już gitara na tip top (w BC 7 nie ma dziesięciny dla Papy, a w opisie jest info, że nadal Papa nas doi z kasy).
    "Ludzie, którzy dla odrobiny bezpieczeństwa rezygnują z podstawowej wolności, nie zasługują ani na bezpieczeństwo, ani na wolność" Benjamin Franklin

Strona 17 z 50 PierwszyPierwszy ... 7151617181927 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •