Strona 17 z 267 PierwszyPierwszy ... 715161718192767117 ... OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 161 do 170 z 2664

Wątek: Dyskusja ogólna o Total War: Warhammer

  1. #161
    Łowczy
    Dołączył
    Feb 2010
    Postów
    132
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    0
    Otrzymał 2 podziękowań w 2 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Nie kolego. Imperium to frakcja a hrabstwa to jej prowincje. Chorągwie nie mają nic wspólnego z regimentami wysyłanymi przez Elektorów. Poza tym unikaj błędów orograficznych
    serio?
    Chorągwie ziemskie - złożone ze średniej i drobnej szlachty posiadającej swoje dobra w granicach danej Ziemi lub Prowincji, oraz podrzędnych im jednostek terytorialnych jak kasztelanie i opola. Chorągwiami tymi dowodzili miejscowi dygnitarze reprezentujący władze królewskie: starostowie, kasztelanowie lub wojewodowie, a na szczeblu niższym przedstawiciele regionalnej administracji królewskiej jak wójtowie miejscy oraz sołtysi wiejscy,

    aczkolwiek moze użyłem złego porównania skoro tak twierdzisz. na pewno będą jednostki typu miecznicy skąś tam, arkebuzy z nuln itd

  2. Użytkownicy którzy uznali post kauczuk999 za przydatny:


  3. #162
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Asuryan Zobacz posta
    Raczej tylko na terenie Imperium i otaczających je gór + ewentualnie Złych Ziem.
    No cóż. Podstawka musi być okrojona, aby upchnąć jak najwięcej pełnoprawnych dodatków i DLC.

    Fani Warhammera będą skupowali wszystko na pniu.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  4. Użytkownicy którzy uznali post Jan z Czarnolasu za przydatny:


  5. #163
    Asuryan
    Gość
    Oczywiście że będą. Sam jestem takim fanem i będę je skupował na pniu. Pod warunkiem że podstawka będzie zrobiona fajnie... a co do tego mam wątpliwości.

  6. Następujących 3 użytkowników podziękowało Asuryan za ten post:


  7. #164
    Szambelan Awatar Il Duce
    Dołączył
    Jul 2012
    Postów
    7 688
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    163
    Otrzymał 384 podziękowań w 264 postach
    Ja również mam wątpliwości, jednak jeśli zostanie zrobiona co najmniej poprawnie to żadnemu DLC nie przepuszczę.

  8. Użytkownicy którzy uznali post Il Duce za przydatny:


  9. #165
    Zagubiony Teoretyk / Stara Gwardia Awatar Ituriel32
    Dołączył
    Nov 2009
    Lokalizacja
    Za daleko
    Postów
    3 342
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    148
    Otrzymał 393 podziękowań w 292 postach
    Ja od lat kupuje wszystko z TW w nazwie do tego lubię też młota więc się nie łudzę że zaoszczędzę jakieś pieniądze, choć na Attyli mi się udało.

    Śmierć to Twoje przeznaczenie.
    A poza tym sądzę, że Rzym należy zniszczyć.

    KABANOS to taka kiełbaska i zespół muzyczny, oba polecam.

    Jeśli nie musisz czegoś zrobić, to nie rób. Ale jeśli już musisz, to zrób to szybko.

  10. Użytkownicy którzy uznali post Ituriel32 za przydatny:


  11. #166
    Troublemaker Awatar Nezahualcoyotl
    Dołączył
    Aug 2009
    Lokalizacja
    Hidden Castle
    Postów
    6 638
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    373
    Otrzymał 893 podziękowań w 599 postach
    Z czystej ciekawosci to tez ma jakis zwiazek ze swiatem Warhammer?



    In quexquichcauh maniz camanahuatl ayc pollihuiz yn iteno yn itauhca in Mexico-Tenochtitlan


    Jeśli avek to tylko z Indianką!
    *************************
    https://www.youtube.com/channel/UCo3...6M-C3c_Wc_57BQ

    *************************
    Był czas kiedy osobnika owego zwano @zajac.





  12. Użytkownicy którzy uznali post Nezahualcoyotl za przydatny:


  13. #167
    Dowódca 101. Powietrznodesantowej Awatar Arroyo
    Dołączył
    Mar 2013
    Lokalizacja
    Oko Terroru
    Postów
    7 759
    Tournaments Joined
    1
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    1 490
    Otrzymał 1 041 podziękowań w 702 postach
    Tak, ale to mod do Medieval II - swoją drogą nieukończony.

    Chcesz się czegoś dowiedzieć na temat Warhammer Fantasy, gdy wychodzi Total War: Warhammer, a nie znasz uniwersum? Zajrzyj TUTAJ.
    II Miejsce w turnieju Jesień Średniowiecza IV, uczestnik fazy pucharowej w Mistrzostwach Polski Rome II 1vs1.
    "Braki w Total War'ach to pół biedy. Gorzej, jeśli ktoś uważa taki stan gry za pełną wersję" ~ Arroyo

  14. Użytkownicy którzy uznali post Arroyo za przydatny:


  15. #168
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Racja. Zauważmy też panowie że akcja będzie się toczyć chyba tylko w starym świecie więc mniejsza ilość frakcji i przy tym duża ich różnorodność będzie jak najbardziej na tak.
    Bardzo słusznie. Lepsze to niż cały Świat, w którym Imperium składałoby się z 4 prowincji, Ulthuan z 3, Bretonia z 2, Estalia i Loren z 1 itd.

    Wolę mapę Imperium z przyległościami i daleką północą - wszystko oddane z dużą szczegółowością.

    Chociaż najbardziej by mi pasowało oddanie także Bretonii, Loren, Estalii, Tilei, Złych Ziem Arabii i Khemri.

    W ogóle to gdybym robił tą grę, odszedłbym od idei mapy podzielonej na prowincję i zrobił mapę składającą się z miast, zamków, kopalni, pól uprawnych i innych ekonomicznych struktur rozmieszczonych na mapie. Wszystko należałoby zdobywać oddzielnie, a strukturami zarządzałoby się z najbliżej położonych miast kontrolującego je gracza. Granice państwa byłyby wyznaczane przez zajmowane przez niego miasta i zamki.

    Frakcje powinny dysponować bohaterami, którzy mogą być:
    - generałami armii
    - dowódcami pojedynczego regimentu, którzy wzmacniają jego siłę, morale itd.
    - czarodziejami.

    Powinna być także możliwość nie tylko rozwijania ich drzewka umiejętności, ale także ekwipowania w magiczne przedmioty: jedna broń, jedna zbroja, jeden amulet (maks 3 przedmioty dla generała).

    Dałbym elementów quasi-rpgowych - klimatycznych wydarzeń z możliwością wyboru rozwiązania.

    Jestem też ciekaw jak rozwiążą kwestie spaczenia. Jest to według mnie niezwykle ważny element jeśli chodzi o poziom kampanii.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  16. Użytkownicy którzy uznali post Jan z Czarnolasu za przydatny:


  17. #169
    Podkomorzy
    Dołączył
    Jan 2013
    Postów
    1 790
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    271
    Otrzymał 153 podziękowań w 108 postach
    Co do oddzielych budynków to chodzi ci o coś takiego jak w Shogunie tylko bardziej rozbudowane?
    Mój poprzedni nick to Adrian15o

  18. Użytkownicy którzy uznali post Andrij Marszałek za przydatny:


  19. #170
    Łowczy
    Dołączył
    Aug 2014
    Postów
    158
    Tournaments Joined
    0
    Tournaments Won
    0
    Podziękował
    9
    Otrzymał 29 podziękowań w 23 postach
    Cytat Zamieszczone przez Andrij Marszałek Zobacz posta
    Co do oddzielych budynków to chodzi ci o coś takiego jak w Shogunie tylko bardziej rozbudowane?
    Chodzi o struktury na mapie - takie jak w Shogunie, Napku czy Empire, ale nie stanowiące integralnej części miasta. Nie byłoby prowincji - byłyby jedynie różne struktury na mapie i one byłyby zarządzane z miast, ale nie byłyby częścią prowincji-miast, bo takich prowincji by nie było.
    "********* ***** ********** ******, *************" - Zbigniew Stonoga (cenzura na prośbę moderacji )

  20. Użytkownicy którzy uznali post Jan z Czarnolasu za przydatny:


Strona 17 z 267 PierwszyPierwszy ... 715161718192767117 ... OstatniOstatni

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •